quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus, jij beweert 'm bij alle mannen omhoog te kunnen krijgen?
Heb je een vriend?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet bang te zijn voor belletjes
Maar hoe moet dat dan met haar gebleekte anus (multi respecto, Bateman)quote:
Nope.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van jou altijd natuurlijk!![]()
Nog niks binnen?
ja maar zo deed ik het dus de eerste keer ook he, maar toen deed mijn progje ineens raar.quote:
quote:
Ach ja, wat kan ik er van zeggen, het is een gavequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja maar zo deed ik het dus de eerste keer ook he, maar toen deed mijn progje ineens raar.
Je komt terug in seizoen 4, maar als manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:08 schreef missbehavin het volgende:
Ang3l, ik teken bezwaar tegen mijn dood aan, tenzij ik terug kom, True Blood style
Hoe verzint ie hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
In seizoen 3 is Ripley inmiddels zo boos dat Angel Zbbrox van haar weg heb gestolen (wat helemaal niet zo was, zo is Angel niet) dat ze hem gaat zoeken met riek en fakkel en het dorp. Echter, seizoen 2, was Angel er alweer vandoor met Heulmacho en dus onvidbaar want samenwonende in Kloonwakije. Tijdens haar zoektocht komt ze HeatWave tegen en ook al waren deze 2 al tijden vrienden, toch sprong de vonk over. HW liet haar het verdriet van zbbrox grondig vergeten. Inmiddels waren GvsE en Tijn nog steefs heftig getrouwd maar kan GvsE de lesbo-love niet laten gaan en zoekt deze dus op bij CherryLips. CherryLips had al wat met JoeBravo, maar JoeBravo bleek gelogen te hebben want die had helemaal geen kind... die was zelf pas 9. Dus CherryLips verlaat JoeBravo voor GvSE die dan weer Tijn verlaat die dan zelf dus weer een ander moet zoeken en die vindt in Huppelmuts (volgen we ’t nog?). Ondertussen kwam Godtje vanuit gofdt-weet-waar en bracht enge ziektes mee die dan weer oversloegen op Cue_. Heel tragisch allemaal. O ja, en STING wordt vader van een liefdesbaby die eigenlijk niet van hem en Kluts is (die eerst Q deed) maar geadopteerd is uit Thailond door Pbateman, maar niet in 1978.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je komt terug in seizoen 4, maar als man
Als zij terug komt, wil ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je komt terug in seizoen 4, maar als man
Dat valt best tegen, 90% is blijkbaar verzonnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Ang3l het volgende:
Tis hier toch af en toe net een soap-serie he
is allemaal op waragebeurde verhalen gebaseerd hoor!!!quote:
Ik vond het al verdacht, m'n liefdesbaby is kaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
O ja, en STING wordt vader van een liefdesbaby die eigenlijk niet van hem en Kluts is (die eerst Q deed) maar geadopteerd is uit Thailond door Pbateman, maar niet in 1978.
Maar je bent wel 9, vandaar dat je zo fel bent op het afkraken van kinderenquote:
Rotterdam toch? Dan was jij zeker niet wakker om 7 uur vanmorgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Droog? Tis hier al de hele dag droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |