Seizoen 5. EXIT!quote:
ik heb dat msn-met-facebook gedrocht niet geinstalleerd en het werkt hier gewoon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
MSN, die verplichte upgrades naar steeds lompere versies zouden verboden moeten worden.
http://www.mess.be/ > MESSENGER DOWNLOADS > CLIENTSquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me, want ik kan niet meer op msn
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Thuis
Damn, tentamen ging verrotHet zit me niet mee, vandaag. Mja, lekker naar het paard zo
In de stromende regen
+1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Alternatieven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
MSN, die verplichte upgrades naar steeds lompere versies zouden verboden moeten worden.
Bij Miranda denk ik aan een sexshopquote:
ja idd, zo'n foute naamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij Miranda denk ik aan een sexshop
Mja, ik gebruik het veel voor school, dat is wel ideaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook mee opgehouden.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De grootste sexshop van Europa ofzo heet zo en zit hier tegenover.quote:
Ah dus ik was niet de enigequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het schijnt de grootste sexshop van NL te zijn, zit bij Kluts naast de deurquote:
g-talkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik het veel voor school, dat is wel ideaal.
Ook hogehakken.nl zit er nu bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De grootste sexshop van Europa ofzo heet zo en zit hier tegenover.
Nee, met @gmail, maar het werkt wel overal waar je een browser hebt, en op je telefoon en is 1000x lichter dan M$N.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat werkt ook met een hotmail adres?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |