Het niet aan je laten trekken, je merkt vanzelf wel wanneer ze weer wilt praten en ondertussen focussen op andere dingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Toothless het volgende:
Het slaat op mijn ex die compleet word gestuurd door haar ouders.
Ze doet wat zij zeggen terwijl ze 21 is.
Dat probeer ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Het niet aan je laten trekken, je merkt vanzelf wel wanneer ze weer wilt praten en ondertussen focussen op andere dingen.
Ik weet dat wij niet met elkaar verder kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik sta ook niet zo open voor gezellig doen tegen mijn exen.
Wat versta je precies onder dat negeren TS?
Ik heb ook nooit contact gehouden met mijn exen, dat komt voor hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef Toothless het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook.
Ik vermaak mij ook prima aan de ene kant want ik heb genoeg te doen wat ik leuk vind alleen soms komt het toch sombere gevoel wel terug.
Het is nu 2 weken uit.
We hadden een heel goed gesprek vlak voordat het uit ging tussen ons.
En uit het niets word ik compleet genegeerd.
Ik had er de laatste week geen last van het komt nu opeens weer opzetten.
Moet je redelijk simpel in zijn, stuur sms, kom je spullen halen binnen x dagen anders geef ik ze aan de kringloop. Vrienden blijven met ex'en is echt niet mijn hobby.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Toothless het volgende:
[..]
Ik weet dat wij niet met elkaar verder kunnen.
Alleen wil ik het gewoon netjes afsluiten voor elkaar door toch een praatje te maken want zij zit met vragen en ik ook.
Daarnaast liggen hier nog spullen die van haar zijn, haar ouders zeggen dat ik het weg mag gooien maar gezien de waarde ga ik dat niet doen.
Gaat nu weer goed xDquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
fuck it man, tis je ex.
Get over it
(tenzij jullie heel lang iets hebben gehad)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |