Dan was ie echt briljant ja. Enige die na hem nog bij zijn niveau in de buurt kwam is Schummi geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar zijn rijden kijken, het liefst in de regen of in kritische situaties
Daarom drink ik op het werk nooit koffie. Of andere zut uit de automaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
Koffieautomaten op werk zuigen meestal.
Als je echt geen koffie lust zoals ik, dan moet je eigenlijk wel eerst een bekertje water voor jan lul pakken om ervoor te zorgen dat je kop thee niet naar koffie smaakt.
Of je krijgt een ondefinieerbare substantie die zowel thee als koffie als chocomel "deluxe" kan zijn.
Espresso vind ik maar zelden lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een écht espressoapparaat. Wel bewerkelijk, maar het smaakt zoveel beter.
Ik drink geeen koffie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je dit nu als onderdeel van je heterolok offensief
Gewoon negeren. Verdwijnt vanzelf weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
wel grappig, iedereen heeft het over koffie en dan zit er steeds een idioot uit het niets over senna te blaten
En dan zijn eeuwige strijd met Alain Prost. Ook niet de minste coureur overigens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef asfalthooligan het volgende:
senna wat een held zoals ie reed
http://www.dumpert.nl/med(...)n_senna_tribute.html
Er is nooit iemand geweest en zal wel nooit meer iemand komen zoals hij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef asfalthooligan het volgende:
senna wat een held zoals ie reed
http://www.dumpert.nl/med(...)n_senna_tribute.html
En dan nog niet, Senna had een flair, een stijl die nooit geëvenaard is. Zo gecalculeerd en tegelijk vol emotiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan was ie echt briljant ja. Enige die na hem nog bij zijn niveau in de buurt kwam is Schummi geweest.
Het meervoud van neger is negers, Krea.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Verdwijnt vanzelf weer.
Zie TT en vorig topic.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
wel grappig, iedereen heeft het over koffie en dan zit er steeds een idioot uit het niets over senna te blaten
Iehw, drink je die chocomel voor de Senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink geeen koffie.
En ik heb een senseo.
Die crash!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan zijn eeuwige strijd met Alain Prost. Ook niet de minste coureur overigens.
Nou maak je het toe moeilijk voor Ripley vermoed ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie TT en vorig topic.
En ik ben nog steeds boos op Cue_ dat ze She-Ra niet kende!
Die verdwijnen niet vanzelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het meervoud van neger is negers, Krea.
Shera was tof. We hadden er zelfs een cassettebandje en poppetjes van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie TT en vorig topic.
En ik ben nog steeds boos op Cue_ dat ze She-Ra niet kende!
De Hutu's en Tutsi's zijn iig een eind gekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die verdwijnen niet vanzelf.
Die moet je uitroeien.
Alleen toen ie voor Williams ging rijden wist je gewoon dat het verkeerd af moest lopenquote:
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
En dan nog niet, Senna had een flair, een stijl die nooit geëvenaard is. Zo gecalculeerd en tegelijk vol emotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |