O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze had het mij wel verteld van te voren.. nepkwik.. om jullie om de tuin te lijden. Ze wou toch wel een beetje van dat brave imago af.. en wie kan ze beter pakken dan haar beste vriendin. Natuurlijk wou ik graag meespelen
Terwijl ik lekker ga relaxen op een zonnig warm oord![]()
Die vond zelfs ik te flauw om te posten.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!
"En de vos zei: Ik weet niet wat snode betekent, maar plannen heb ik wel!"
En we worden nog wel zo gelukkig samen in seizoen 6!quote:
Dat.quote:
zie PI.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vond zelfs ik te flauw om te posten.
Vos Reijnaarde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!
"En de vos zei: Ik weet niet wat snode betekent, maar plannen heb ik wel!"
Wij twee? Waar heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we worden nog wel zo gelukkig samen in seizoen 6!
How I met your Singlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Malcolm in the Single
Big Bang Single
Two and a Half single
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?quote:
Boer zoekt Single? Echt? Was Single zoekt vrouw niet een betere optie??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
How I met your Single
Boer zoekt Single
So you think you can Single
Holland's got Singles
There we go again
Ik zie het echt voor me. Krea die op een doordeweekse avond met zijn hand ala Al Bundy in zijn broek, bankhangend Californication kijkend. Tot hij zich beseft. Ik wil zoals Hank zijn. En niet veel later kwam je op deze "briljante" vondst. Ongeveer.quote:
stbabylon 5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?
Dan wil ik "Queer as Ang3l"
Royco1 the vampire slayerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?
Dan wil ik "Queer as Ang3l"
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
Ik zie het echt voor me. Krea die op een doordeweekse avond met zijn hand ala Al Bundy in zijn broek, bankhangend Californication kijkend. Tot hij zich beseft. Ik wil zoals Hank zijn. En niet veel later kwam je op deze "briljante" vondst. Ongeveer.
Jij bent geen Hank, jij bent gewoon een neger.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.
30 cm?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent geen Hank, jij bent gewoon een neger.
Jij vuile slet! [/vliegende panters]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.
Die smaken naar Samzz haar paard?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
LOL, die had ik nog niet eens bedachtquote:
Sowieso Senseo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.quote:
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.quote:
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.
Dat lijkt mij niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
"het is zo lekker makkelijk".
Ja, dat is in je eigen bek pissen ook.
Ik heb zo'n Bosch, icm de Extra Dark is het net te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?
Uhuh, smoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komt) en het is espresso die je maakt, geen mok koffie.
Hij staat ook op kantoor ipv thuis, nu is dat 1 ritje met de lift en de straat over, maar is toch net ff meer werk dan 3 meter lopenquote:
Dat zul je mij ook niet horen zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Senseo is geen koffie man.
het is een net aan te drinken warme drank met koffiearoma.
Mensen die senseo drinken mogen niet meediscussieren over smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Laten we het gewoon houden op: Smaken verschillen
Dat is best moeilijk andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik drink uberhaupt geen koffie, dus dat maakt het makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mensen die senseo drinken mogen niet meediscussieren over smaak.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drink uberhaupt geen koffie, dus dat maakt het makkelijk
Helemaal niet, zij hebben er gewoon allemaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Laten we het gewoon houden op: Smaken verschillen
Je drinkt senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drink uberhaupt geen koffie, dus dat maakt het makkelijk
Je hoeft alleen maar op je rug te gaan liggen, en je benen naar je hoofd te tillen. En dan drukken. Ik wacht wel even op je reactie en de foto's.quote:
Zeg je nu dat Italianen geen verstand van koffie hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Helemaal niet, zij hebben er gewoon allemaal geen verstand van.
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Italianen geen verstand van koffie hebben?
Italiwie ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Italianen geen verstand van koffie hebben?
Ik heb iemand van de week de houten presentatiedoos van Nespresso kado gedaan, gevuld met 36 nespresso cupjes (alle kleuren).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?
Ik kan echt uren naar zijn rijden kijken, het liefst in de regen of in kritische situatiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn jeugdheld was Ayrton Senna. Als ik ooit iets heb gehad van een echte idool dan was hij dat.
Dat is een mooie doos, heb ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iemand van de week de houten presentatiedoos van Nespresso kado gedaan, gevuld met 36 nespresso cupjes (alle kleuren).
Ik ben lief.
Zeg je dit nu als onderdeel van je heterolok offensiefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iemand van de week de houten presentatiedoos van Nespresso kado gedaan, gevuld met 36 nespresso cupjes (alle kleuren).
Ik ben lief.
In de kantine staat een kutding van DE, op de afdelingen staan echtequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Ben ontzettend blij met mijn koffiemachine op het werk van nescafe
Stop hitting on my manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben lief.
Dan was ie echt briljant ja. Enige die na hem nog bij zijn niveau in de buurt kwam is Schummi geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar zijn rijden kijken, het liefst in de regen of in kritische situaties
Daarom drink ik op het werk nooit koffie. Of andere zut uit de automaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
Koffieautomaten op werk zuigen meestal.
Als je echt geen koffie lust zoals ik, dan moet je eigenlijk wel eerst een bekertje water voor jan lul pakken om ervoor te zorgen dat je kop thee niet naar koffie smaakt.
Of je krijgt een ondefinieerbare substantie die zowel thee als koffie als chocomel "deluxe" kan zijn.
Espresso vind ik maar zelden lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een écht espressoapparaat. Wel bewerkelijk, maar het smaakt zoveel beter.
Ik drink geeen koffie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je dit nu als onderdeel van je heterolok offensief
Gewoon negeren. Verdwijnt vanzelf weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
wel grappig, iedereen heeft het over koffie en dan zit er steeds een idioot uit het niets over senna te blaten
En dan zijn eeuwige strijd met Alain Prost. Ook niet de minste coureur overigens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef asfalthooligan het volgende:
senna wat een held zoals ie reed
http://www.dumpert.nl/med(...)n_senna_tribute.html
Er is nooit iemand geweest en zal wel nooit meer iemand komen zoals hij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef asfalthooligan het volgende:
senna wat een held zoals ie reed
http://www.dumpert.nl/med(...)n_senna_tribute.html
En dan nog niet, Senna had een flair, een stijl die nooit geëvenaard is. Zo gecalculeerd en tegelijk vol emotiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan was ie echt briljant ja. Enige die na hem nog bij zijn niveau in de buurt kwam is Schummi geweest.
Het meervoud van neger is negers, Krea.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Verdwijnt vanzelf weer.
Zie TT en vorig topic.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
wel grappig, iedereen heeft het over koffie en dan zit er steeds een idioot uit het niets over senna te blaten
Iehw, drink je die chocomel voor de Senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink geeen koffie.
En ik heb een senseo.
Die crash!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan zijn eeuwige strijd met Alain Prost. Ook niet de minste coureur overigens.
Nou maak je het toe moeilijk voor Ripley vermoed ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie TT en vorig topic.
En ik ben nog steeds boos op Cue_ dat ze She-Ra niet kende!
Die verdwijnen niet vanzelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het meervoud van neger is negers, Krea.
Shera was tof. We hadden er zelfs een cassettebandje en poppetjes van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie TT en vorig topic.
En ik ben nog steeds boos op Cue_ dat ze She-Ra niet kende!
De Hutu's en Tutsi's zijn iig een eind gekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die verdwijnen niet vanzelf.
Die moet je uitroeien.
Alleen toen ie voor Williams ging rijden wist je gewoon dat het verkeerd af moest lopenquote:
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
En dan nog niet, Senna had een flair, een stijl die nooit geëvenaard is. Zo gecalculeerd en tegelijk vol emotie
Het was wel in Amsterdam jaquote:
Meh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |