Het zij je vergeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik fok vanaf mobiel en in de nieuwe lay out wordt je niet gewaarschuwd, met hoeveel posts nog te gaan.
Dat is geen straf met dit weer op Curaçao zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef Isegrim het volgende:
Ah, Breuls heeft vanuit Curaçao het andere topic gesloten.
Lekker man.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef Breuls het volgende:
Het is nooit een straf om op Curaçao te zitten.
Rotterdams trots heeft zich gemeldquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef dandybleu het volgende:
ik word altijd depri van stadswachten.....in rotterdam.... ja zijn altijd van die mavo-nivo-mensen en je mag niet op de stoep fietsen en je hond niet loslaten.....en geen pilsje drinken op een bankje in het park ....
maar als je dan om 12 uur over de binnenweg loopt dan staan er van die crimis je op te wachten om je te overvallen
Gelukkig ken ik geen van beide.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef junkiexp het volgende:
Binnenweg is alleen op het einde kut, bij Delfshaven
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik geen van beide.
Zou kunnen.quote:
Wellicht ter compensatie van het mindere eten ivm dieet, mijn lekkere bolletjequote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben weer begonnen met roken, gelijk als een ketter.
Waarom is me eigenlijk nogal onduidelijk
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:28 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wellicht ter compensatie van het mindere eten ivm dieet, mijn lekkere bolletje
Was je lang gestopt?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zou kunnen.
De mensen waarmee ik nu werk roken ook, dat is ook wel gevaarlijk.
De Binnenweg komt niet in Delfshavenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef junkiexp het volgende:
Binnenweg is alleen op het einde kut, bij Delfshaven
Het gebeurt mij nooit dat er op mij gewacht word om mij te overvallen.:)quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef dandybleu het volgende:
ik word altijd depri van stadswachten.
....in rotterdam.... ja zijn altijd van die mavo-nivo-mensen en je mag niet op de stoep fietsen en je hond niet loslaten.....en geen pilsje drinken op een bankje in het park ....
maar als je dan om 12 uur over de binnenweg loopt dan staan er van die crimis je op te wachten om je te overvallen
Hmmm, dan was je kennelijk nog niet aan stoppen toequote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben weer begonnen met roken, gelijk als een ketter.
Waarom is me eigenlijk nogal onduidelijk
Ik zit wel eens de hele avond op de gang in een roverspak, maar dat zie jij dan niet...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gebeurt mij nooit dat er op mij gewacht word om mij te overvallen.:)
Ah ik dacht dat het een streepjescode moest voorstellen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zit wel eens de hele avond op de gang in een roverspak, maar dat zie jij dan niet...
haja ik ben een niet al te kleine man van 190 lang maar ha ja ik ben in de laaste 6 jaar drie keer overvallen ....ja dus ik mijd tegenwoordig een beetje de nacht (lees 11 uur savonds).... ja wat dus veel mensen doen....in 1990 toen zag je nog wel eens mensen wandelen op de binnenweg snachts...maar als je er nu loopt dan is het muisstil rond twee uur en zie je alleen af en toe een auto rijden...quote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gebeurt mij nooit dat er op mij gewacht word om mij te overvallen.:)
Ik ben opgegroeid in Statenkwartier en Scheveningen in Den Haag daar werd ik zelden tot nooit lastig gevallen. En toen er eens een keertje kut marrokanen kwamen werd er een molotov cocktail bij ze naar binnen gegooidquote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef dandybleu het volgende:
ja mijn familie die heeft een vakantie huisje in hellevoetsluis...... dus ja daar ben ik vaak in de zomer...aan zee is dat hey? ja en als ik daar ben valt er altijd een hele last van mn schouders....want ja je hebt daar bijna geen criminaliteit....
dus ja is heel ontspannen daar ....en veel mensen daar zijn hoger ontwikkeld...
ja en dan kom je weer in rotterdam...en ja dan voel ik wel opeens weer die dreiging....ja en dat is ook totaal bezopen opeens....ja sommige criminelen die kunnen helemaal nix positiefs doen voor de maatschappij..... die teren dan op de staat met een uitkering.... en bovendien plegen ze overvallen.....( is het enige talent dat ze hebben vaak )
ja en dan als ik aan zee ben....dan loop je opeens fluitend over straat en ja je ziet dan ook nog eens gelijk dat mensen daar vrolijker zijn en die groeten je dan op straat....ha ha ja een soort hemel op aarde opeens....en ik wil dan ook graag weg uit rotterdam....
ja en nu heb ik internet-verkering met een meisje uit almere....ja ik vraag me dan af...als ze bij me zou komen wonen in rotterdam? ja volgens mij zou ze dan op straat lastig gevallen worden....
Op maadag avond aan het bier ik ben jaloers! Weet ik nu waar die dikke buik van je vandaan komtquote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ik ben stoned geboren ha ha en ik drink een pilsje op dit moment.....maar geen hash voor mij
Daar waar we toen in de kroeg zaten.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik geen van beide.
Die had als bijvoegelijk naamwoord oude of nieuwe er nog voor staan....quote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Daar waar we toen in de kroeg zaten.
Nieuwequote:Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die had als bijvoegelijk naamwoord oude of nieuwe er nog voor staan....
Van het handje vol vervelende dingen dat ik heb meegemaakt vond een plaats in Rotterdam. Verder heb ik idd nergens last van. Daarbij aangetekend dat ik geen rottigheid opzoek, maar er ook niet zomaar voor uit de weg ga..quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef dandybleu het volgende:
en dan heb je ook mensen als alicey ha ha en die zeggen nergens last van te hebben ( wat je idd ook vaak hoort van mensen )
Er staat niets bij geschreven, alleen het 'Amster' is met zwarte stift verwijderd.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij hebben een foldertje van een Italiaan op de hoek. Staat er achter de postcode: amsterrotterdam, waarbij 'Rotter' er later is bijgeschreven.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
En toen er eens een keertje kut marrokanen kwamen werd er een molotov cocktail bij ze naar binnen gegooid
Totquote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De Binnenweg komt niet in Delfshaven
Maar het is er ook niet kut. Ik ben er opgegroeid, heb van mijn 3de tot mijn 10de in de Pupillenstraat gewoondquote:
Wat? Ik heb echt helemaal niks met de Binneweg (of tenminste, het tuig wat er rond loopt).quote:
Ik kom er regelmatig, op alle mogelijke tijden, tijdens zomercarnaval, na zomercarnaval, snachts, overdag, ...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:46 schreef Chav het volgende:
[..]
Wat? Ik heb echt helemaal niks met de Binneweg (of tenminste, het tuig wat er rond loopt).
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn maar als zelfs de Deutsche grundlichkeit faalt, tsjah wat moeten we danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:39 schreef Chav het volgende:
Gewoon een bom op de Nieuwe Binneweg gooien, gelijk van al dat gezeik af!
(TVP)
Binnenweg en gezellig? *Proest*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig, op alle mogelijke tijden, tijdens zomercarnaval, na zomercarnaval, snachts, overdag, ...
Nooit problemen gehad of mij onveilig gevoelt. Er hangt imho juist altijd een gezellige sfeer.
Ga jij nou maar gezellig naar Boer zoekt vrouw kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnenweg en gezellig? *Proest*
Hou jij lekker je muil dicht tegen mij. Azijnzeikert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gezellig naar Boer zoekt vrouw kijken
Ten eerste is SingleCoil dermate oud dat je hem met u aan mag spreken. Dan is het ook "meneer Azijnzeikert".quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hou jij lekker je muil dicht tegen mij. Azijnzeikert.
Ach jezus onze amateurpsycholoog is dr ook weer hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ten eerste is SingleCoil dermate oud dat je hem met u aan mag spreken. Dan is het ook "meneer Azijnzeikert".
Daarnaast: Als je toch zo'n hekel aan mensen hebt, wat doe je dan hier? In dit topic? Op deze wereld?
Dat bedoel ik. ik ben een oud wijf met slap gezeik, SingleCoil is een azijnzeiker, Alicey is lelijk. Maar jij bent perfect, we zouden stiekem eigenlijk allemaal willen zijn als jou?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach jezus onze amateurpsycholoog is dr ook weer hoor.
Neem je pilletjes en ga lekker op de bank liggen man. Met je slappe gezeik elke keer over niks.
Oud wijf met je overal mee bemoeien.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oud wijf met je overal mee bemoeien.![]()
Jij bent ook "nieuw" hier. Maar ik geloof niet dat jij de behoefte had om mensen voor lelijk, azijnzeiker, of bemoeizuchtige oude amateurpsychologe uit te maken. Ondanks dat je dit alles niet gedaan hebt, ben je ondertussen al helemaal onderdeel van het kliekje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Tsjah, het is hier nogal een kliekje he, dan krijg je dit soort dingenGelukkig is fok een openbaar forum, dus blijven posten
Ik denk ook dat het er aan ligt dat het hier een kliekje is en dat het niet gezocht moet worden in de omgangsnormen die Stokstaart hanteert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Tsjah, het is hier nogal een kliekje he, dan krijg je dit soort dingen![]()
Nogmaals: Waar bemoei jij je allemaal mee met je lange neus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. ik ben een oud wijf met slap gezeik, SingleCoil is een azijnzeiker, Alicey is lelijk. Maar jij bent perfect, we zouden stiekem eigenlijk allemaal willen zijn als jou?
hoer!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Nee hoor, ik ben geen onderdeel van het kliekje. En heb alle intenties het zo te houden ook. Verder kan ik me stokstaart zijn reacties wel voorstellen als hij zoals aan het einde van het vorige topic een flame naar zijn kop krijgt in het kader van ''what goes around comes around''
Zodra je iets post dat buiten de referentiekaders valt van sommige moet er kennelijk maar behoorlijk lang doorgezanikt worden, wordt je vergeleken met een zekere ''rubje'' etc etc
Als dat klopt sta ik daar niet van te kijken nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:34 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat gezegd hebbende vind ik het ook niet vreemd dat er ooit users waren die naar elke meet kwamen en hier vaak posten. En ''opeens'' niet meer op kwamen dagen en nooit meer reageerden op smsjes van jullie enzo maar nog wel ergens anders op fok posten
Dat werd mij verteld tijdens een meet, dat er een aantal niet meer hier posten of meer meeten. (Terwijl er hier ooit hoogtijdagen waren van 3 keer per week meeten.) Zo helemaal uit het niets *poef*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als dat klopt sta ik daar niet van te kijken nee.
Gaan in een ander topic ook wel wat verhalen de ronde.
Ik heb ook begrepen dat je van die chemtrails een hele zure blik krijgt, en alle mensen zeikerig en/of lelijk gaat vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef SingleCoil het volgende:
Whahaha! En het schijnt dat er ook chemtrails over ons uitgestort worden. Ik zie ineens een heel zielig kliekje ontstaan
Nou ff in je eigen fobo kijken volstaat in principe ook wel hoor....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb ook begrepen dat je van die chemtrails een hele zure blik krijgt, en alle mensen zeikerig en/of lelijk gaat vinden.
Nou nou, doe eens niet zo saggoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:16 schreef SingleCoil het volgende:
1. Het is Binnenweg.
2. Ik heb ook niks met jou en toch wil ik er niet direct een bom op gooien.
Is dat modern, dat met die bommengooierij? Straks gooit er iemand echt ergens een bom op en dan vind jij dat natuurlijk heel raar...
Dat ís het ook. Maar toch denk ik dat wanneer je je niet al te vervelend opstelt het allemaal prima lukt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Keshet het volgende:
Zout.
Maarreh, 't komt hier inderdaad wel een beetje over als een kliekjesgebeuren. Altijd lastig om dan als nieuwe mee te gaan posten vind ik.
Het is een, kliekjesgebeuren. Maar gewoon posten hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Keshet het volgende:
Zout.
Maarreh, 't komt hier inderdaad wel een beetje over als een kliekjesgebeuren. Altijd lastig om dan als nieuwe mee te gaan posten vind ik.
ik kom er best vaak en zou het vervelend vinden als er met bommen gegooid zou wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Chav het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo saggo![]()
Dat ik niks met de Binnenweg heb kan toch? Ik zeg niet dat ik me er onveilig voel (althans, de keren dat ik er kom en dat is tegenwoordig zelden) maar het is nou niet de meest gezellige straat van Rotterdam ( Behalve Koekela, Midtown (zit ie er nog?) en Kinki Kappers)
Ik denk niet dat Breuls dat erg gaat waarderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:04 schreef Keshet het volgende:
Ik woon hier nu een jaartje. Daarvoor heb ik een jaar of 7 in Gouda gewoond.
Wat me hier naar toe dreef? M'n nieuwe huisje!Ik ben niet zo locatiegebonden maar Rotterdam bevalt me tot nu toe erg goed! Fijn huis, fijne buurt, fijne stad!
Maarreh, ga eens door met rellen! De popcorn is nog niet op!
Popcorn is ook heerlijk wanneer je het in rust eet. Wist je dat al? Dat je gewoon, terwijl de kinderen allemaal braaf aan het spelen zijn wat popcorn in je mond doet en even je ogen sluit om er van te genieten..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:04 schreef Keshet het volgende:
Wat me hier naar toe dreef? M'n nieuwe huisje!Ik ben niet zo locatiegebonden maar Rotterdam bevalt me tot nu toe erg goed! Fijn huis, fijne buurt, fijne stad!
Dat dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Breuls het volgende:
Iedere Rotterdammer is hier welkom. Dat is de opzet van de topics in dit forum en dat zal iedere vaste poster in dit topic ook vinden.
Zeker weer iets smerigs?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Chav het volgende:
@ Isegrim,
Ik heb van de week over jou gedroomd, maar geen idee meer waar over!
Waarom heb je Gouda verlaten? Werk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:04 schreef Keshet het volgende:
Dan heb ik echt geen idee waar het over gaat en laat ik me er verder maar niet over uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik doelde niet op de exen die hier niet meer komen. Maar goed
Maar wij hebben toch nog nooit gemeet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Chav het volgende:
@ Isegrim,
Precies. En emigranten die in Rotterdam hebben gewoond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat dus.En zelfs mensen uit Schiedam, Vlaardingen en andere gehuchten die graag bij Rotterdam willen horen zijn welkom.
Hahaha nee, volgens mij niet XD (waarom heeft fok die smiley niet, meest geniale ooit!)quote:
Nesselande, is dat niet bij Zevenkamp? Lekker dood daar of nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Keshet het volgende:
Ben uit Gouda weggegaan omdat ik het een nare stad vind.Ik woonde in Oosterwei.
Nu woon ik in Nesselande. Ik vind het ideaal! Je bent zo in de binnenstad maar ook zo in de natuur.
Ai lof it!
Zijn jullie allemaal geboren en getogen Rotterdammerts?
Geboren en getogen, op mn 18e naar een andere stad gegaan (liefde maakt stekeblind) en nu gelukkig weer terug!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Keshet het volgende:
Die nieuwbouw meuk is wel netjes hoor. Tikkie elitair maar staan wel mooie appartementjes aan de Zevenhuizerplas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nesselande, is dat niet bij Zevenkamp? Lekker dood daar of niet
Vind je het niet verschrikkelijk saai daar? 2 hele verschillende wijken. Ik heb voor een huisje gekeken in Oosterflank, ik zou daar sterven van stilte en verveling.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die nieuwbouw meuk is wel netjes hoor. Tikkie elitair maar staan wel mooie appartementjes aan de Zevenhuizerplas.![]()
Ik ben trouwens opgegroeid in Charlois aan de Dorpsweg, tijdje weggeweest en woon inmiddels weer in Oost/Prinsenland.
Tevens zit Vagabond er, en een paar leuke prullaria winkeltjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Chav het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo saggo![]()
Dat ik niks met de Binnenweg heb kan toch? Ik zeg niet dat ik me er onveilig voel (althans, de keren dat ik er kom en dat is tegenwoordig zelden) maar het is nou niet de meest gezellige straat van Rotterdam ( Behalve Koekela, Midtown (zit ie er nog?) en Kinki Kappers)
Ik kom oorspronkelijk niet uit Rotterdam, maar kom wel uit de buurt weg. Heb een paar jaar in Rotterdam gewoond en woon nu in Schiedam, maar da's praktisch hetzelfde. Ik woon dichterbij het centrum dan de meeste Rotterdammers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Keshet het volgende:
Nu woon ik in Nesselande. Ik vind het ideaal! Je bent zo in de binnenstad maar ook zo in de natuur.
Ai lof it!
Wat moet ik me voorstellen bij XD?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:21 schreef Chav het volgende:
[..]
Hahaha nee, volgens mij niet XD (waarom heeft fok die smiley niet, meest geniale ooit!)
@ Isegrim Nope, nog nooit!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Chav het volgende:
@ Isegrim,
Dat ligt er denk ik erg aan wat je zoekt. Imho is Alexander een dorpje met een metroverbinding naar de stad. Ik kan mij goed voorstellen dat mensen wel graag een achtertuin willen, wel graag in 15 minuten in de stad staan, maar niet dagelijks het uitgaanspubliek in de buurt willen hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Vind je het niet verschrikkelijk saai daar? 2 hele verschillende wijken. Ik heb voor een huisje gekeken in Oosterflank, ik zou daar sterven van stilte en verveling.
Is lekker wonen hoor. Je zit zo in het centrum in 10 minuten met de metro maar je aan de andere kant zit je ook binnen 10 minuten aan de Rottemeren/Zevenhuizerplas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Vind je het niet verschrikkelijk saai daar? 2 hele verschillende wijken. Ik heb voor een huisje gekeken in Oosterflank, ik zou daar sterven van stilte en verveling.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij XD?Maar 't was maar een gokje hoor.
Ja, als ik die eens wist...... het kan net zo goed over een tinker zijn gegaan.quote:
Mn opa en oma wonen in Alexander omdat het daar zo lekker rustig is ( al 30 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is lekker wonen hoor. Je zit zo in het centrum in 10 minuten met de metro maar je aan de andere kant zit je ook binnen 10 minuten aan de Rottemeren/Zevenhuizerplas.
En je heb natuurlijk de Oosterhof/Alexandrium als je wilt winkelen.
Alleen qua uitgaan/coffeeshops zit er echt geen reet. Ja Outland en wat kroegen. Verder vrijwel niks.
K zou hier niet snel meer weg willen. Maar heb ook vrienden in de stad wonen dus als ik uit wil gaan kan ik altijd daar pitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Chav het volgende:
[..]
Mn opa en oma wonen in Alexander omdat het daar zo lekker rustig is ( al 30 jaar). Says enuff haha.
In Prinsenland woont ongeveer half Crooswijk ( die gingen jaren geleden opeens allemaal verhuizen).
Mijn moeder zegt dat ik een Rotterdamse ben die in een verkeerd lichaam is geboren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Keshet het volgende:
Ai lof it!
Centrum is volgens mij niet duurder en misschien zelfs goedkoper dan delen van Alexander. Ligt er wel weer aan waar in het centrum en waar in Alexander...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K zou hier niet snel meer weg willen. Maar heb ook vrienden in de stad wonen dus als ik uit wil gaan kan ik altijd daar pitten.
Centrum is wel relaxt maar de appartementjes die daar echt mooi zijn kosten ook 3x zoveel.
Crooswijk is ook een hoop gesloopt trouwens.
Verlang je nooit terug naar Friesland dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ik een Rotterdamse ben die in een verkeerd lichaam is geboren.Geboren en getogen in Friesland.
Heel veel, zelfs Jan de Bouvrie huizen (waar je dan een fortuin voor betaald en alsnog tegen de schotels aankijkt)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K zou hier niet snel meer weg willen. Maar heb ook vrienden in de stad wonen dus als ik uit wil gaan kan ik altijd daar pitten.
Centrum is wel relaxt maar de appartementjes die daar echt mooi zijn kosten ook 3x zoveel.
Crooswijk is ook een hoop gesloopt trouwens.
O ongetwijfeld zal de locatie verschillen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geboren in Amersfoort, opgegroeid in Leusden, voor het eerst in Rotterdam verschenen op mn 15e toen een vriend van mij hier heen 'gevlucht' was, na een paar jaar opleiding afgemaakt in Rotterdam, en blijven plakken
[..]
Centrum is volgens mij niet duurder en misschien zelfs goedkoper dan delen van Alexander. Ligt er wel weer aan waar in het centrum en waar in Alexander...
Mijn bijna-centrum-appartement kost anderhalve ton voor 90m2. Het enige waar je 3x zo goedkoop gaat vinden, is aan de Dordtselaan.
Ik heb oa. aan de Gelderse straat een woning bezichtigd, 75m2 voor 125.000 (Dat is blaak/oude haven - naast de kubuswoningen), aan de Admiraal de Ruyterweg, 65 a 70 meter voor 135.000, en hier in het complex waar ik nu woon woningen van 125.000 tot 175.000 voor varierend 70 tot 150 m2 (Hoewel die grootste/duurste meer per ongeluk was, aangezien mijn ex en ik toevallig een voor ons inmiddels bekende makelaar tegen kwamen bij een leegstaande woning).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O ongetwijfeld zal de locatie verschillen.
Heb gekeken voor een appartement aan de Roobrughof. Dat is richting Blaak/ Oude Haven/Mariniersweg en die waren voor 104 m2 rond de 375k. Geen nieuwbouw niks en nog een shitload aan servicekosten.
Appartementje nu aan de Sjanghailaan is 109 m2 tegen 131k. En dan heb ik nog een extra kamer(tje) ook.
Appartementen die echt mooi zijn in hartje centrum zijn niet te betalen (voor mij dan).
Als je een binnenhuisdesigner op de stoel van een architect zet mag je natuurlijk ook niet te veel verwachtenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef Chav het volgende:
[..]
Heel veel, zelfs Jan de Bouvrie huizen (waar je dan een fortuin voor betaald en alsnog tegen de schotels aankijkt)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor dat soort momenten hebben we op het balkon een bak modder, een emmertje koeienmest, en een kluitje gras. Tegen de heimwee.
Nee!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verlang je nooit terug naar Friesland dan?
Oja, ik vergeet ons paard helemaal. En we hebben een paard, zodat Isegrim dagelijks alsnog door de mest en modder mag lopenquote:
Daar hebben we dat paard niet voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oja, ik vergeet ons paard helemaal. En we hebben een paard, zodat Isegrim dagelijks alsnog door de mest en modder mag lopen![]()
Wat is iets erbuiten voor jou? Voor sommige mensen is Ommoord ook ''iets'' buiten het centrumquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:22 schreef dandybleu het volgende:
ha ik zou wel in een dorp-iets kunnen wonen hoor.... ja niet in mn eentje dan maar dan met een vriendin..... ja wel niet een al te klein dorp want is wel leuk als je vrienden kan maken om op visite te gaan....ik zou centrum rotterdam niet snel missen ha ha
Ja euh, geen flauw idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat is iets erbuiten voor jou? Voor sommige mensen is Ommoord ook ''iets'' buiten het centrumIk ging daar 2 jaar terug kijken voor een woning, wat een dooie boel daar zeg!
Maar 23 minuten!??! Dat duurt veels te langquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:48 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja euh, geen flauw idee eigenlijk.![]()
Ommoord is natuurlijk niet "iets erbuiten", maar zelfs vanuit Ommoord duurt het maar 23 minuten om bij Beurs te zijn met de metro.
Het voordeel van de stad is nu juist dat je geen auto .nodig hebt om in het centrum te komen.:)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef dandybleu het volgende:
ha ach ja waar heb je nou tegenwoordig het centrum voor nodig? ja mischien voor de gezelligheid? maar ja je kan toch je auto niet parkeren en heel het land zit vol met bristols en kruidvatten enz enz dus ja daar hoef je niet het centrum voor in te gaan
Wel mooie appartementen, en ik zie nog wel eens iets moois van die wijk komen !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Asgard het volgende:
Klopt, prijzen vallen wel mee.
Ze durven wel voor nieuwbouw in Katendrecht minimaal 240k te vragen, dat is wel absurd.
Maar sowieso maakt het in Rotterdam niet superveel uit of je nou in het centrum woont of iets erbuiten, als je wilt kan je vanuit iedere plek wel makkelijk met het OV in het centrum zitten.
ha ik heb dus werkelijk bijna nix in de stad nodig..... pc onderdelen een keer in de twee jaar ofzo...dat wel......kleding kopen kan je bijna overal.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het voordeel van de stad is nu juist dat je geen auto .nodig hebt om in het centrum te komen.:)
Gezellig op een terrasje zitten weer niet.:)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik heb dus werkelijk bijna nix in de stad nodig..... pc onderdelen een keer in de twee jaar ofzo...dat wel......kleding kopen kan je bijna overal.....
Kan hier ook gewoon hoor. We hebben een grote La Place en tal van leuke restaurantjes en zelfs De Beer zit hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gezellig op een terrasje zitten weer niet.:)
Ja, alleen wel klein.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Wel mooie appartementen, en ik zie nog wel eens iets moois van die wijk komen !
Zat ff op Funda te kijken. Maar in Charlois betaal je in feite ook geen drol voor woningen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, alleen wel klein.
Aantal jaar geleden wilden wij daar ook wel wat kopen, maar het is gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt.
Katendrecht heeft wel potentie (vette locatie), maar dan moet er eerst wat gesloopt worden.
ha ha nee vind ik te duur vaak en ja als het mooi weer is ga ik vaak met mn kennissen naar het strand of bos en dan nemen we onze eigen drank en ha;pjes mee.....low budget dus.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gezellig op een terrasje zitten weer niet.:)
Wanneer ben jij voor het laatst op Katendrecht geweest?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, alleen wel klein.
Aantal jaar geleden wilden wij daar ook wel wat kopen, maar het is gewoon te duur voor wat je ervoor krijgt.
Katendrecht heeft wel potentie (vette locatie), maar dan moet er eerst wat gesloopt worden.
5 minuten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben ook in een kwartiertje in de stad
ik ook, oh wacht.............je woont bij dezelfde tramhaltequote:
Alleen jij woont richting Noorderhavekade. Daar ben ik trouwens voor een groot gedeelte opgegroeid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook, oh wacht.............je woont bij dezelfde tramhalte
Ik kijk er dagelijks tegenaan :pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst op Katendrecht geweest?Bijna alles is al gesloopt.
Is echt een leuke wijk aan het worden.
Is dat niet in kralingen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef SingleCoil het volgende:
En ik op de montessorischool aan de esschenburgsingel
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Asgard het volgende:
Maar sowieso maakt het in Rotterdam niet superveel uit of je nou in het centrum woont of iets erbuiten, als je wilt kan je vanuit iedere plek wel makkelijk met het OV in het centrum zitten.
Je hebt geen zin in een "alles?" vraag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.
Wordt aan gewerkt, daar wordt momenteel gerenoveerd, Wesgram wordt gesloopt, er blijft weinig meer over dat echt slecht is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik kijk er dagelijks tegenaan :p
De gebouwen tegenover Karwei o.a.
Nee, want het lijkt me duidelijk dat ik niet letterlijk alles bedoel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je hebt geen zin in een "alles?" vraag?
Dan kun je ook gewoon alles intikken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, want het lijkt me duidelijk dat ik niet letterlijk alles bedoel.
Voor mij in zuid ook hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.
Wat heb je meer nodig dan supermarkt en een patatzaak?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Op loopafstand heb ik lang niet alles. Op de fiets wel.
Shoarmatent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat heb je meer nodig dan supermarkt en een patatzaak?
Da's veel te veel werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon alles intikken.
nee maar ben wel benieuwd hoe het smaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Chav het volgende:
Heb vandaag mn eerste kickboxles gehad, m'n schenen zijn nu al blauw...
Heeft iemand trouwens een gegeten bij de Koreaan op de pannenkoekstraat ( op het hoekje). Aan de bieb kant.
als die niet op loopafstand zit kan je hem toch laten bezorgen?quote:
Ik wil ook kickboxlessen, maar dat mag niet van SingleCoil.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Chav het volgende:
Heb vandaag mn eerste kickboxles gehad, m'n schenen zijn nu al blauw...
Oud-westquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is dat niet in kralingen?
Althans dat schiet mij als eerste te binnen bij Esschenburgsingel.
Het is ook niet nodig. Binnen ons gezin ligt het geweldsmonopolie bij het gezinshoofd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil ook kickboxlessen, maar dat mag niet van SingleCoil.
Sla hem in elkaar als die je tegenhouquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil ook kickboxlessen, maar dat mag niet van SingleCoil.
Maar hoe? Hij is veel sterker dan ik en ik kan ook geen kickboxen of karate of zoiets...quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:09 schreef Toekito het volgende:
Sla hem in elkaar als die je tegenhou
Dan moet je of een hakbijl hebben of je hebt pechquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hoe? Hij is veel sterker dan ik en ik kan ook geen kickboxen of karate of zoiets...
zaterdag al? dacht dat het pas in de zomer was joh.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef SingleCoil het volgende:
Dat laatste dus. Bovendien gaan we zaterdag trouwen en daarna is die flauwekul al helemaal niet meer nodig.
Wmb. mag het centrum zelfs voor een groot stuk autovrij gemaakt worden. Ik denk dat dat echt voor zowel de bewoners als de bezoekers een forse verbetering is. In elk geval de Meent - mooie terrasstrook van maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef dandybleu het volgende:
ha ach ja waar heb je nou tegenwoordig het centrum voor nodig? ja mischien voor de gezelligheid? maar ja je kan toch je auto niet parkeren en heel het land zit vol met bristols en kruidvatten enz enz dus ja daar hoef je niet het centrum voor in te gaan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef SingleCoil het volgende:
Dat laatste dus. Bovendien gaan we zaterdag trouwen en daarna is die flauwekul al helemaal niet meer nodig.
Ik zou de beer nou niet als een plus noemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan hier ook gewoon hoor. We hebben een grote La Place en tal van leuke restaurantjes en zelfs De Beer zit hier.
K zou niet weten wat er in de stad te beleven is wat hier niet zit.
Dan moet hij zelf maar zwanger worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef MalaCocinera het volgende:
ik niet
de ''vader'' is mij kindernamen aan het sms'n
Of hij maakt ze maar lekker bij een ander. Met z'n Femke, IJsbrand, Zilver en Stormquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet hij zelf maar zwanger worden.
Grote familie in wording.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Of hij maakt ze maar lekker bij een ander. Met z'n Femke, IJsbrand, Zilver en Storm
zwanger dus inc schuldbekentenis!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef MalaCocinera het volgende:
ik niet
de ''dader'' is mij kindernamen aan het sms'n
Het lijkt hem reuze gezellig om 4 (!) kinderen te hebben, het liefst twee jongens en twee meisjes. Hij heeft allleen broer namelijkquote:
Ik mis nog "vlinder", in het lijstje "hippe namen waarmee je kind gepest gaat worden".quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Of hij maakt ze maar lekker bij een ander. Met z'n Femke, IJsbrand, Zilver en Storm
Inderdaad ''vlinder'', ''bloem'' wat een namenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik mis nog "vlinder", in het lijstje "hippe namen waarmee je kind gepest gaat worden".
Wanneer kunnen we beschuit met muisjes komen eten?
Afro-americans zijn toch wel het 'mooiste' met de namen die ze hun kinderen geven. Naast zo'n beetje elke stad die je maar kan bedenken dingen als 'Chastity' of 'Destiny'. Vooral als het dan gaat om een 'Chastity' die opgroeit in the Bronx en zich daar dagelijks door de hele streetgang laat nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:23 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Inderdaad ''vlinder'', ''bloem'' wat een namenIs er al een kind met de naam ''regenboog'' gesisgnaleerd
Emmercompascuum, eet je bord eens leeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef MalaCocinera het volgende:
Helmond, Dokkum, Oostvoorne en Drunen hebben jullie je tandjes al gepoetsd?
Echt zo'n typische vrouwenstreek. Ergens gaan werken en in de eerste maand zwanger wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben naar huis gestuurd nadat ik er flauw ben gevallen
Nee man ik wilde een dagje ''betaald'' thuis zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Echt zo'n typische vrouwenstreek. Ergens gaan werken en in de eerste maand zwanger worden
Daar zul je een echte vent niet op betrappen, inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Echt zo'n typische vrouwenstreek. Ergens gaan werken en in de eerste maand zwanger worden
Denk dat je je daar best wel een beetje in vergistquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, ik denk dat het beter voor de mensheid zou zijn als de eindbeslissing tot het werpen van kinderen bij de mannen zou liggen
Denk het niet.. mijn gezinshoofd heeft nu soms al last van de gezinshoofdelijke verantwoordelijkheden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, ik denk dat het beter voor de mensheid zou zijn als de eindbeslissing tot het werpen van kinderen bij de mannen zou liggen
Yepquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, trouwens, is het parkeren bij het Erasmus/Sophia momenteel echt zo erg als beschreven in de Metro vanochtend?
Nee joh.... Niks mis mee hoe het is. Het is gods wil enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het prima als de mannen de eindbeslissing zouden krijgen, maar dan mogen de mannen ook het fysieke aspect voor hun rekening nemen.
'Verkeerschaos en lange files voor de parkeergarage op de Westzeedijk...'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Alicey het volgende:
Geen idee. Hoe beschreef de metro het vanmorgen?
Klinkt niet best.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
'Verkeerschaos en lange files voor de parkeergarage op de Westzeedijk...'
Linkje: http://www.readmetro.com/show/en/Rotterdam/20110126/1/11/
Dank je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef Keshet het volgende:
Alicey, mag ik jou en SC alvast een geweldige trouwdag toewensen? Ja? Bij deze dan!Geniet ervan!
Dat is wel zo ongeveer zijn functie-omschrijving ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef junkiexp het volgende:
LHO, wat doe jij hele dag op je werk eigenlijk ?
Op Fok!, een beetje naar de schoonmaak dames kijken, en af toe een UTP kabeltje ompatchen ?
Dat ja, en tevens gebruikers aan de telefoon te woord staan, printercartridges vervangen, macroscripts die vastzitten los helpen, software (de)installeren, naar de billen van vrouwelijke collega's kijken, backuptapes verwisselen, paperjams op onmogelijke locaties in MFP's oplossen, bb's en smartphones activeren, dat is het wel zo ongeveer denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef junkiexp het volgende:
LHO, wat doe jij hele dag op je werk eigenlijk ?
Op Fok!, een beetje naar de schoonmaak dames kijken, en af toe een UTP kabeltje ompatchen ?
Klinkt als een enerverend bestaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef dandybleu het volgende:
ik ben al heel lang afgekeurd......(90%) en ha ja mijn functie omschrijving? :
uitslapen...internetten...stukjes schrijven ( heb ik dus veel tijd voor )...in het park een pilsje drinken ( als het zomer is dus ) onder een oude eik...wachten op mailtjes die niet komen....zou graag wat vaker naar cafe gaan ( ik ben een sociaal gezelligheids-dier ) maar helaas heb ik te weinig geld daarvoor dus ja zelfs een pilsje voor twee euro is boven mijn budget...
ik zou graag willen werken om een beetje tussen de mensen te komen maar dat lukt nooit goed......( ik ben echt een ramp met agendas )
ja en nu woon ik in een probleemwijk....in rotterdam en ja daar maak ik moeilijk contact met mensen....ja de meeste mensen die ik leer kennen op internet zijn academisch....of wonen in een rustig dorpje.....
Oei beterschapquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:04 schreef MalaCocinera het volgende:
Bij het opstaan nog steeds last van koppijn hebben en lichte duizelingen
Gelukkig kan ik wel eten, bammetje pindakaas, bammetje philadelphia en een kopje thee
Thanks, als het kopje thee op is ga ik weer onder het wolletje, lekker wierrokje branden en snurken maarquote:
Welja doe eens gekquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Thanks, als het kopje thee op is ga ik weer onder het wolletje, lekker wierrokje branden en snurken maarheel misschien neem ik nog een kopje.
ha dat klinkt puik....doen we een keer..... ja ik zou wel willen werken alleen dat trek ik niet.....um ja laatst nog een leuk baantje gezien "vrijwilliger worden bij de Baroeg" alleen ja jammergenoeg lukt dat mij niet....quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Vrijwilligerswerk misschien? Dierenasiel ofzo.
Mocht je een keer zin hebben om naar een meet te komen, krijg je van mij een paar biertjes.
Dat is toch die zieke rockkroeg op Zuid ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha dat klinkt puik....doen we een keer..... ja ik zou wel willen werken alleen dat trek ik niet.....um ja laatst nog een leuk baantje gezien "vrijwilliger worden bij de Baroeg" alleen ja jammergenoeg lukt dat mij niet....
ha das een heel verhaal ha jaquote:
Geiten slachten op het podiumquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is toch die zieke rockkroeg op Zuid ?
Vroeger nog wel eens geweest. Naar zo'n concert van Cradle of Filth destijds. Gingen ze geiten slachten op het podium.
Waarom zou je daar stage moeten lopen? Begin idd gewoon met een baantje bij het asiel. Of anders ga je als vrijwilliger werken bij de Vredehof.
Of dat restaurant van de BAVO.
ja ik was ook een keer in de Worm (Delftshaven poppodium)quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Geiten slachten op het podium?
Heb je een bepaalde diagnose ofzo dan? Wat is er 'mis' met je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha dat klinkt puik....doen we een keer..... ja ik zou wel willen werken alleen dat trek ik niet.....um ja laatst nog een leuk baantje gezien "vrijwilliger worden bij de Baroeg" alleen ja jammergenoeg lukt dat mij niet....
Maar is niet echt rocket science lijkt het ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat ja, en tevens gebruikers aan de telefoon te woord staan, printercartridges vervangen, macroscripts die vastzitten los helpen, software (de)installeren, naar de billen van vrouwelijke collega's kijken, backuptapes verwisselen, paperjams op onmogelijke locaties in MFP's oplossen, bb's en smartphones activeren, dat is het wel zo ongeveer denk ik
ha ik ben 90%afgekeurd..... soms dan neem ik wel een baan ofzo maar dan val ik opeens op de grond door steken in mijn lichaam doot uitputting........aj ja ik leef verder wel een leuk leven op zich alleen ja een baantje is wel leuk om een beetje te socialiseren.... ja dat is wel jammer soms.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb je een bepaalde diagnose ofzo dan? Wat is er 'mis' met je?
De uitdaging zit hem vooral in het oplossen van de dingen waar geen voorgekouwde oplossing voor is, daarnaast is het erg prettig dat ik op maandag niet weet hoe mn vrijdag er uit ziet. Ik ben vrij veel aan de wandel, veel (direct) contact met de gebruikers, dus het is wel erg afwisselend. Maar rocket science zou ik het niet noemen neequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar is niet echt rocket science lijkt het ?
Zit daar wel uitdaging in da n?
Dat doe je toch altijd?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef MalaCocinera het volgende:
Met archiefmappen smijten
Ooit terwijl ik in de receptie aan het wachten was getuige mogen zijn van het volgende, ene mongool in pak krijst hysterisch tegen de andere mongool in pak: ''HIER HEB JE EEN PEN, DAARMEE KUN JE SCHRIJVEN. ALS JE ME DIT NOG EEN KEER FLIKT DOUW IK EEN RINGBAND DOOR JE REET''.
Ik heb vriendelijk bedankt voor de baan
Dat je dat volhoudt joh. Hebben jullie haar manager al eens op de hoogte gebracht van haar omgangsvormen? Er is een grens natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Net mn meest favoriete gebruikster aan de telefoon![]()
Gebruikster (op zeer geirriteerde toon): "Collega-A heeft mijn telefoon, en die heb ik NU nodig. Kan je die komen brengen?"
- "Nee, ik zit in Rotterdam, dat is een heel eind lopen. Anders moet je Collega-A een mailtje sturen."
Gebruikster: "Hoorde je me niet? IK HEB HEM NU NODIG. Stuur collega-A maar hier heen."
- "Collega-A is aan het verhuizen. "
Gebruikster: "Dan kom jij hem maar brengen. "
- "Ik zit in Rotterdam"
Gebruikster: "Het is HEEL dringend, ik heb hem verdomme NU NODIG. Waar kan ik hem halen?".
- "Nergens, maar stuur anders een mailtje naar Collega-A.."
Gebruikster: "Wie is jullie supervisor? Collega-B? Is die op kantoor? Dit kan zo echt niet! Ik heb hem NU nodig verdomme!"
- "Collega B is inderdaad mijn manager, geen idee of die op kantoor is maar je kan hem altijd op zn mobiel bellen."
Gebruikster: "Doe ik dat wel *pof telefoon dr op* "
Ben blij dat ik niet daar zit op het moment, deze dame heeft al een keer een archiefmap naar mn hoofd gegooid
Het klinkt alsof hij voor een overheidsinstelling of not for profit werkt, daar ''mag'' dat soort gedrag. En wordt het goegepraat onder de noemer hij/zij in onzeker of hij/zij is nou eenmaal zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:51 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt joh. Hebben jullie haar manager al eens op de hoogte gebracht van haar omgangsvormen? Er is een grens natuurlijk.
Apart ik werk normaal gesproken ook voor financiele dienstverleners/verzekeraars enzo. Mijn ervaring is dat de tolerantie voor dit soort achterlijk kankergedrag zeer laag is....quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verre vanIk werk voor s'werelds grootste financiele dienstverlener.
Dat heb ik nooit meegemaaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook als het achterlijke kankergedrag van een aandeelhoudster komt?
Dat is toch met die opgezette mensenquote:
stel je nou eens neit zo aan. Het is een feit dat eten/drinken/roken soms niet goed is voor je lijf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bodyworlds is wel grappig, jammer dat er zo'n moralistische boodschap achter zit qua eten en roken.
Wat ben je altijd toch zo lekker strengquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
stel je nou eens neit zo aan. Het is een feit dat eten/drinken/roken soms niet goed is voor je lijf.
Wie... Die lijken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat ben je altijd toch zo lekker strengJe bent er als de kippen bij om te vertellen dat ze zich niet moeten aansteellen
Klopt. En dat weet iedereen ook wel. En je betaald niet een paar tientjes voor een (verder erg leuke maar drukke) tentoonstelling om daar een moralistisch praatje te horen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
stel je nou eens neit zo aan. Het is een feit dat eten/drinken/roken soms niet goed is voor je lijf.
Hey buurvrouw. Nog steeds boos omdat ik naast je woon?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die zal hij waar nodig ook wel op hun plek zetten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |