Het klinkt alsof hij voor een overheidsinstelling of not for profit werkt, daar ''mag'' dat soort gedrag. En wordt het goegepraat onder de noemer hij/zij in onzeker of hij/zij is nou eenmaal zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:51 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dat je dat volhoudt joh. Hebben jullie haar manager al eens op de hoogte gebracht van haar omgangsvormen? Er is een grens natuurlijk.
Apart ik werk normaal gesproken ook voor financiele dienstverleners/verzekeraars enzo. Mijn ervaring is dat de tolerantie voor dit soort achterlijk kankergedrag zeer laag is....quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Verre vanIk werk voor s'werelds grootste financiele dienstverlener.
Dat heb ik nooit meegemaaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook als het achterlijke kankergedrag van een aandeelhoudster komt?
Dat is toch met die opgezette mensenquote:
stel je nou eens neit zo aan. Het is een feit dat eten/drinken/roken soms niet goed is voor je lijf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bodyworlds is wel grappig, jammer dat er zo'n moralistische boodschap achter zit qua eten en roken.
Wat ben je altijd toch zo lekker strengquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
stel je nou eens neit zo aan. Het is een feit dat eten/drinken/roken soms niet goed is voor je lijf.
Wie... Die lijken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat ben je altijd toch zo lekker strengJe bent er als de kippen bij om te vertellen dat ze zich niet moeten aansteellen
Klopt. En dat weet iedereen ook wel. En je betaald niet een paar tientjes voor een (verder erg leuke maar drukke) tentoonstelling om daar een moralistisch praatje te horen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
stel je nou eens neit zo aan. Het is een feit dat eten/drinken/roken soms niet goed is voor je lijf.
Hey buurvrouw. Nog steeds boos omdat ik naast je woon?quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:07 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die zal hij waar nodig ook wel op hun plek zetten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |