Denk dat je je daar best wel een beetje in vergistquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, ik denk dat het beter voor de mensheid zou zijn als de eindbeslissing tot het werpen van kinderen bij de mannen zou liggen
Denk het niet.. mijn gezinshoofd heeft nu soms al last van de gezinshoofdelijke verantwoordelijkheden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, ik denk dat het beter voor de mensheid zou zijn als de eindbeslissing tot het werpen van kinderen bij de mannen zou liggen
Yepquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Keshet het volgende:
Oh, trouwens, is het parkeren bij het Erasmus/Sophia momenteel echt zo erg als beschreven in de Metro vanochtend?
Nee joh.... Niks mis mee hoe het is. Het is gods wil enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het prima als de mannen de eindbeslissing zouden krijgen, maar dan mogen de mannen ook het fysieke aspect voor hun rekening nemen.
'Verkeerschaos en lange files voor de parkeergarage op de Westzeedijk...'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:37 schreef Alicey het volgende:
Geen idee. Hoe beschreef de metro het vanmorgen?
Klinkt niet best.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef Keshet het volgende:
[..]
'Verkeerschaos en lange files voor de parkeergarage op de Westzeedijk...'
Linkje: http://www.readmetro.com/show/en/Rotterdam/20110126/1/11/
Dank je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef Keshet het volgende:
Alicey, mag ik jou en SC alvast een geweldige trouwdag toewensen? Ja? Bij deze dan!Geniet ervan!
Dat is wel zo ongeveer zijn functie-omschrijving ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef junkiexp het volgende:
LHO, wat doe jij hele dag op je werk eigenlijk ?
Op Fok!, een beetje naar de schoonmaak dames kijken, en af toe een UTP kabeltje ompatchen ?
Dat ja, en tevens gebruikers aan de telefoon te woord staan, printercartridges vervangen, macroscripts die vastzitten los helpen, software (de)installeren, naar de billen van vrouwelijke collega's kijken, backuptapes verwisselen, paperjams op onmogelijke locaties in MFP's oplossen, bb's en smartphones activeren, dat is het wel zo ongeveer denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef junkiexp het volgende:
LHO, wat doe jij hele dag op je werk eigenlijk ?
Op Fok!, een beetje naar de schoonmaak dames kijken, en af toe een UTP kabeltje ompatchen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |