5 minuten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben ook in een kwartiertje in de stad
ik ook, oh wacht.............je woont bij dezelfde tramhaltequote:
Alleen jij woont richting Noorderhavekade. Daar ben ik trouwens voor een groot gedeelte opgegroeid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook, oh wacht.............je woont bij dezelfde tramhalte
Ik kijk er dagelijks tegenaan :pquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst op Katendrecht geweest?Bijna alles is al gesloopt.
Is echt een leuke wijk aan het worden.
Is dat niet in kralingen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef SingleCoil het volgende:
En ik op de montessorischool aan de esschenburgsingel
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:08 schreef Asgard het volgende:
Maar sowieso maakt het in Rotterdam niet superveel uit of je nou in het centrum woont of iets erbuiten, als je wilt kan je vanuit iedere plek wel makkelijk met het OV in het centrum zitten.
Je hebt geen zin in een "alles?" vraag?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.
Wordt aan gewerkt, daar wordt momenteel gerenoveerd, Wesgram wordt gesloopt, er blijft weinig meer over dat echt slecht is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik kijk er dagelijks tegenaan :p
De gebouwen tegenover Karwei o.a.
Nee, want het lijkt me duidelijk dat ik niet letterlijk alles bedoel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je hebt geen zin in een "alles?" vraag?
Dan kun je ook gewoon alles intikken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, want het lijkt me duidelijk dat ik niet letterlijk alles bedoel.
Voor mij in zuid ook hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomde handig dat ik *alles* op loopafstand heb. Da's goud waard.
Wat heb je meer nodig dan supermarkt en een patatzaak?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Wiebeldak het volgende:
Op loopafstand heb ik lang niet alles. Op de fiets wel.
Shoarmatent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wat heb je meer nodig dan supermarkt en een patatzaak?
Da's veel te veel werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon alles intikken.
nee maar ben wel benieuwd hoe het smaakt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Chav het volgende:
Heb vandaag mn eerste kickboxles gehad, m'n schenen zijn nu al blauw...
Heeft iemand trouwens een gegeten bij de Koreaan op de pannenkoekstraat ( op het hoekje). Aan de bieb kant.
als die niet op loopafstand zit kan je hem toch laten bezorgen?quote:
Ik wil ook kickboxlessen, maar dat mag niet van SingleCoil.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Chav het volgende:
Heb vandaag mn eerste kickboxles gehad, m'n schenen zijn nu al blauw...
Oud-westquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is dat niet in kralingen?
Althans dat schiet mij als eerste te binnen bij Esschenburgsingel.
Het is ook niet nodig. Binnen ons gezin ligt het geweldsmonopolie bij het gezinshoofd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil ook kickboxlessen, maar dat mag niet van SingleCoil.
Sla hem in elkaar als die je tegenhouquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wil ook kickboxlessen, maar dat mag niet van SingleCoil.
Maar hoe? Hij is veel sterker dan ik en ik kan ook geen kickboxen of karate of zoiets...quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:09 schreef Toekito het volgende:
Sla hem in elkaar als die je tegenhou
Dan moet je of een hakbijl hebben of je hebt pechquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar hoe? Hij is veel sterker dan ik en ik kan ook geen kickboxen of karate of zoiets...
zaterdag al? dacht dat het pas in de zomer was joh.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef SingleCoil het volgende:
Dat laatste dus. Bovendien gaan we zaterdag trouwen en daarna is die flauwekul al helemaal niet meer nodig.
Wmb. mag het centrum zelfs voor een groot stuk autovrij gemaakt worden. Ik denk dat dat echt voor zowel de bewoners als de bezoekers een forse verbetering is. In elk geval de Meent - mooie terrasstrook van maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:57 schreef dandybleu het volgende:
ha ach ja waar heb je nou tegenwoordig het centrum voor nodig? ja mischien voor de gezelligheid? maar ja je kan toch je auto niet parkeren en heel het land zit vol met bristols en kruidvatten enz enz dus ja daar hoef je niet het centrum voor in te gaan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:59 schreef SingleCoil het volgende:
Dat laatste dus. Bovendien gaan we zaterdag trouwen en daarna is die flauwekul al helemaal niet meer nodig.
Ik zou de beer nou niet als een plus noemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan hier ook gewoon hoor. We hebben een grote La Place en tal van leuke restaurantjes en zelfs De Beer zit hier.
K zou niet weten wat er in de stad te beleven is wat hier niet zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |