abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91814315
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef junkiexp het volgende:
Binnenweg is alleen op het einde kut, bij Delfshaven :)
De Binnenweg komt niet in Delfshaven :)
Mu!
  maandag 24 januari 2011 @ 19:52:53 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91814358
quote:
Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef dandybleu het volgende:
ik word altijd depri van stadswachten.

....in rotterdam.... ja zijn altijd van die mavo-nivo-mensen en je mag niet op de stoep fietsen en je hond niet loslaten.....en geen pilsje drinken op een bankje in het park ....

maar als je dan om 12 uur over de binnenweg loopt dan staan er van die crimis je op te wachten om je te overvallen
Het gebeurt mij nooit dat er op mij gewacht word om mij te overvallen.:)
pi_91814375
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben weer begonnen met roken, gelijk als een ketter.
Waarom is me eigenlijk nogal onduidelijk :?
Hmmm, dan was je kennelijk nog niet aan stoppen toe :)
Mu!
pi_91814447
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zit wel eens de hele avond op de gang in een roverspak, maar dat zie jij dan niet...
Mu!
  maandag 24 januari 2011 @ 19:56:00 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91814551
quote:
Op maandag 24 januari 2011 19:54 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Ik zit wel eens de hele avond op de gang in een roverspak, maar dat zie jij dan niet...
Ah ik dacht dat het een streepjescode moest voorstellen. :')
pi_91814684
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

haja ik ben een niet al te kleine man van 190 lang maar ha ja ik ben in de laaste 6 jaar drie keer overvallen ....ja dus ik mijd tegenwoordig een beetje de nacht (lees 11 uur savonds).... ja wat dus veel mensen doen....in 1990 toen zag je nog wel eens mensen wandelen op de binnenweg snachts...maar als je er nu loopt dan is het muisstil rond twee uur en zie je alleen af en toe een auto rijden...
pi_91814955
maar waar ben je dan overvallen, op de binnenweg?
Mu!
pi_91815296
yes yes ik woon in die buurt ja...de binnenweg....... ja en ik vind ( of beter gezegd vond ) de nacht daar altijd wel gezellig daar .....een keertje een jaar geleden ging ik doorzakken snachts en zat ik gezellig te drinken in een cafeetje op de binneweg in de nacht....

ja en toen ging ik lopend naar huis en toen stonden er opeens drie man om me heen die me beroofde....( het waren cocaine junks ofzo echt met een heel laag iq ook ....) en ja dat gebeurde dus midden op de binneweg.....

ach ja ik ben nooit zo een klager dat het leven niet leuk is ofzo alleen ja nu tegenwoordig dan ga ik liever snachts niet meer op straat......ja tenzij ik met een paar mensen ben.....

ja ik weet niet hoe het nu is want ik ben al jaar niet op de binnenweg geweest snachts.... maar mn zus die woont daar ook....ja en bij de nemo (de coffieshop die vroeger sensi smile heete ) stonden dus altijd een groepje van 5 man en die stonden dus echt elke avond te wachten tot ze iemand kunnen overvallen.....

ja ha ha wel word ik wel eens knorrig dan als ik door de politie aangehouden word voor een autogordel of een fietslampje terwijl ik al drie keer een mes voor mijn neus had....ja dan denk ik altijd "wat zijn nu precies jullie prioriteiten?

[ Bericht 14% gewijzigd door dandybleu op 24-01-2011 20:21:14 ]
pi_91815924
Hmmm....matig.

Ik ben 1 keer beroofd maar dat was in Milaan...
Mu!
pi_91816083
ha ja vergeleken met buurlanden doet holland het nog goed hoor....dat is ook waar....door de pvda bijvoorbeeld....ja die stoppen een hoop geld in ghettos....

[ Bericht 29% gewijzigd door dandybleu op 24-01-2011 20:30:53 ]
pi_91819001
ja mijn familie die heeft een vakantie huisje in hellevoetsluis...... dus ja daar ben ik vaak in de zomer...aan zee is dat hey? ja en als ik daar ben valt er altijd een hele last van mn schouders....want ja je hebt daar bijna geen criminaliteit....

dus ja is heel ontspannen daar ....en veel mensen daar zijn hoger ontwikkeld...

ja en dan kom je weer in rotterdam...en ja dan voel ik wel opeens weer die dreiging....ja en dat is ook totaal bezopen opeens....ja sommige criminelen die kunnen helemaal nix positiefs doen voor de maatschappij..... die teren dan op de staat met een uitkering.... en bovendien plegen ze overvallen.....( is het enige talent dat ze hebben vaak )

ja en dan als ik aan zee ben....dan loop je opeens fluitend over straat en ja je ziet dan ook nog eens gelijk dat mensen daar vrolijker zijn en die groeten je dan op straat....ha ha ja een soort hemel op aarde opeens....en ik wil dan ook graag weg uit rotterdam....

ja en nu heb ik internet-verkering met een meisje uit almere....ja ik vraag me dan af...als ze bij me zou komen wonen in rotterdam? ja volgens mij zou ze dan op straat lastig gevallen worden....
  maandag 24 januari 2011 @ 21:13:23 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91819410
De kans om lastig gevallen te worden is in Rotterdam niet veel groter dan in andere plaatsen, als we met lastig gevallen worden tenminste hetzelfde bedoelen...
pi_91819736
ha een vriend van mij die is ook een doorsnee hollander.... hij werkt voor de dierenambulance en ja die heeft hetzelfde probleem als ik .... door zijn zachtaardige karakter is hij makkelijk doelwit voor mensen die problemen zoeken......en vooral de buurt van de binnenweg die mijd hij als de pest.....

en dan heb je ook mensen als alicey ha ha en die zeggen nergens last van te hebben ( wat je idd ook vaak hoort van mensen )
pi_91820021
quote:
Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef dandybleu het volgende:
ja mijn familie die heeft een vakantie huisje in hellevoetsluis...... dus ja daar ben ik vaak in de zomer...aan zee is dat hey? ja en als ik daar ben valt er altijd een hele last van mn schouders....want ja je hebt daar bijna geen criminaliteit....

dus ja is heel ontspannen daar ....en veel mensen daar zijn hoger ontwikkeld...

ja en dan kom je weer in rotterdam...en ja dan voel ik wel opeens weer die dreiging....ja en dat is ook totaal bezopen opeens....ja sommige criminelen die kunnen helemaal nix positiefs doen voor de maatschappij..... die teren dan op de staat met een uitkering.... en bovendien plegen ze overvallen.....( is het enige talent dat ze hebben vaak )

ja en dan als ik aan zee ben....dan loop je opeens fluitend over straat en ja je ziet dan ook nog eens gelijk dat mensen daar vrolijker zijn en die groeten je dan op straat....ha ha ja een soort hemel op aarde opeens....en ik wil dan ook graag weg uit rotterdam....

ja en nu heb ik internet-verkering met een meisje uit almere....ja ik vraag me dan af...als ze bij me zou komen wonen in rotterdam? ja volgens mij zou ze dan op straat lastig gevallen worden....
Ik ben opgegroeid in Statenkwartier en Scheveningen in Den Haag daar werd ik zelden tot nooit lastig gevallen. En toen er eens een keertje kut marrokanen kwamen werd er een molotov cocktail bij ze naar binnen gegooid ^O^
In Rotterdam moet ik echt wennen aan dat geouwehoer aan me kop :')
Heb jij trouwens net een jointje op :9
pi_91820264
ha nee ik ben stoned geboren ha ha en ik drink een pilsje op dit moment.....maar geen hash voor mij
pi_91820831
quote:
Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef dandybleu het volgende:
ha nee ik ben stoned geboren ha ha en ik drink een pilsje op dit moment.....maar geen hash voor mij
Op maadag avond aan het bier ik ben jaloers! Weet ik nu waar die dikke buik van je vandaan komt :7
pi_91821009
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Gelukkig ken ik geen van beide.
Daar waar we toen in de kroeg zaten.
pi_91821236
quote:
Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Daar waar we toen in de kroeg zaten.
Die had als bijvoegelijk naamwoord oude of nieuwe er nog voor staan....
pi_91821290
quote:
5s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:39 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die had als bijvoegelijk naamwoord oude of nieuwe er nog voor staan....
Nieuwe :) Dat is ook de binnenweg waar Dandyblue het over heeft.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:41:36 #45
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_91821414
quote:
Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef dandybleu het volgende:

en dan heb je ook mensen als alicey ha ha en die zeggen nergens last van te hebben ( wat je idd ook vaak hoort van mensen )
Van het handje vol vervelende dingen dat ik heb meegemaakt vond een plaats in Rotterdam. Verder heb ik idd nergens last van. Daarbij aangetekend dat ik geen rottigheid opzoek, maar er ook niet zomaar voor uit de weg ga..
pi_91821502
Ik heb ook nooit last van mensen. ^O^
pi_91821788
Wij hebben een foldertje van een Italiaan op de hoek. Staat er achter de postcode: amsterrotterdam, waarbij 'Rotter' er later is bijgeschreven.
pi_91822014
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wij hebben een foldertje van een Italiaan op de hoek. Staat er achter de postcode: amsterrotterdam, waarbij 'Rotter' er later is bijgeschreven.
Er staat niets bij geschreven, alleen het 'Amster' is met zwarte stift verwijderd.
pi_91822016
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]
En toen er eens een keertje kut marrokanen kwamen werd er een molotov cocktail bij ze naar binnen gegooid ^O^

_O-
pi_91822086
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was je lang gestopt?
4 1/2 jaar.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: