Dat dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Breuls het volgende:
Iedere Rotterdammer is hier welkom. Dat is de opzet van de topics in dit forum en dat zal iedere vaste poster in dit topic ook vinden.
Zeker weer iets smerigs?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Chav het volgende:
@ Isegrim,
Ik heb van de week over jou gedroomd, maar geen idee meer waar over!
Waarom heb je Gouda verlaten? Werk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:04 schreef Keshet het volgende:
Ik woon hier nu een jaartje. Daarvoor heb ik een jaar of 7 in Gouda gewoond.
Wat me hier naar toe dreef? M'n nieuwe huisje!Ik ben niet zo locatiegebonden maar Rotterdam bevalt me tot nu toe erg goed! Fijn huis, fijne buurt, fijne stad!
Maarreh, ga eens door met rellen! De popcorn is nog niet op!
Dan heb ik echt geen idee waar het over gaat en laat ik me er verder maar niet over uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik doelde niet op de exen die hier niet meer komen. Maar goed
Maar wij hebben toch nog nooit gemeet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Chav het volgende:
@ Isegrim,
Precies. En emigranten die in Rotterdam hebben gewoond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat dus.En zelfs mensen uit Schiedam, Vlaardingen en andere gehuchten die graag bij Rotterdam willen horen zijn welkom.
Hahaha nee, volgens mij niet XD (waarom heeft fok die smiley niet, meest geniale ooit!)quote:
Nesselande, is dat niet bij Zevenkamp? Lekker dood daar of nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Keshet het volgende:
Ben uit Gouda weggegaan omdat ik het een nare stad vind.Ik woonde in Oosterwei.
Nu woon ik in Nesselande. Ik vind het ideaal! Je bent zo in de binnenstad maar ook zo in de natuur.
Ai lof it!
Zijn jullie allemaal geboren en getogen Rotterdammerts?
Geboren en getogen, op mn 18e naar een andere stad gegaan (liefde maakt stekeblind) en nu gelukkig weer terug!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Keshet het volgende:
Die nieuwbouw meuk is wel netjes hoor. Tikkie elitair maar staan wel mooie appartementjes aan de Zevenhuizerplas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nesselande, is dat niet bij Zevenkamp? Lekker dood daar of niet
Vind je het niet verschrikkelijk saai daar? 2 hele verschillende wijken. Ik heb voor een huisje gekeken in Oosterflank, ik zou daar sterven van stilte en verveling.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die nieuwbouw meuk is wel netjes hoor. Tikkie elitair maar staan wel mooie appartementjes aan de Zevenhuizerplas.![]()
Ik ben trouwens opgegroeid in Charlois aan de Dorpsweg, tijdje weggeweest en woon inmiddels weer in Oost/Prinsenland.
Tevens zit Vagabond er, en een paar leuke prullaria winkeltjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:56 schreef Chav het volgende:
[..]
Nou nou, doe eens niet zo saggo![]()
Dat ik niks met de Binnenweg heb kan toch? Ik zeg niet dat ik me er onveilig voel (althans, de keren dat ik er kom en dat is tegenwoordig zelden) maar het is nou niet de meest gezellige straat van Rotterdam ( Behalve Koekela, Midtown (zit ie er nog?) en Kinki Kappers)
Ik kom oorspronkelijk niet uit Rotterdam, maar kom wel uit de buurt weg. Heb een paar jaar in Rotterdam gewoond en woon nu in Schiedam, maar da's praktisch hetzelfde. Ik woon dichterbij het centrum dan de meeste Rotterdammers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Keshet het volgende:
Ben uit Gouda weggegaan omdat ik het een nare stad vind.Ik woonde in Oosterwei.
Nu woon ik in Nesselande. Ik vind het ideaal! Je bent zo in de binnenstad maar ook zo in de natuur.
Ai lof it!
Wat moet ik me voorstellen bij XD?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:21 schreef Chav het volgende:
[..]
Hahaha nee, volgens mij niet XD (waarom heeft fok die smiley niet, meest geniale ooit!)
@ Isegrim Nope, nog nooit!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Chav het volgende:
@ Isegrim,
Dat ligt er denk ik erg aan wat je zoekt. Imho is Alexander een dorpje met een metroverbinding naar de stad. Ik kan mij goed voorstellen dat mensen wel graag een achtertuin willen, wel graag in 15 minuten in de stad staan, maar niet dagelijks het uitgaanspubliek in de buurt willen hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Vind je het niet verschrikkelijk saai daar? 2 hele verschillende wijken. Ik heb voor een huisje gekeken in Oosterflank, ik zou daar sterven van stilte en verveling.
Is lekker wonen hoor. Je zit zo in het centrum in 10 minuten met de metro maar je aan de andere kant zit je ook binnen 10 minuten aan de Rottemeren/Zevenhuizerplas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:26 schreef Chav het volgende:
[..]
Vind je het niet verschrikkelijk saai daar? 2 hele verschillende wijken. Ik heb voor een huisje gekeken in Oosterflank, ik zou daar sterven van stilte en verveling.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij XD?Maar 't was maar een gokje hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |