Wut? Is het dan zo beter?:quote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
TS, maak je OP even serieus, zo vraag je om baggerreactie's.
?quote:Wat is het minst aantal dagen dat je ergens gewerkt hebt voordat je werd ontslagen?
TS begint: Na 8 werkdagen
Vervang de bagger die er nu is door een leuk stukje, want een topic met 1 zin als OP heeft denk ik ook geen lang levenquote:
Topic geredquote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vervang de bagger die er nu is door een leuk stukje, want een topic met 1 zin als OP heeft denk ik ook geen lang leven
Inderdaadquote:
Huh, hoe kan dat? Stond je te veel te ouwehoeren met mensen?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:01 schreef Palingvis het volgende:
Uitgeest "Bobs Party Palace" 3 dagen gewerkt, en ze vonden me te traag als glazenhaler
Denk dat dit in de horeca was, maar raar dat je dan direct de laan word uitgestuurd, oefening baart kunst toch :Squote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Direct na een proefdienst meedraaien, ben niet zo goed met dienbladen en stapels borden blijkbaar![]()
goed begin van je baanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Op mijn 2e dag bij de c1000 werd ik ontslagen omdat ik de ontbijtkoek niet fifo had gevuld. Was me helemaal niet verteld dat het moest! Enfin, toen ik weg liep werd ik door de bedrijfsleider terug geroepen met de mededeling dat ik toch mocht blijvenHeb er daarna nog 3 jaar gewerkt.
wtf is fifoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Op mijn 2e dag bij de c1000 werd ik ontslagen omdat ik de ontbijtkoek niet fifo had gevuld. Was me helemaal niet verteld dat het moest! Enfin, toen ik weg liep werd ik door de bedrijfsleider terug geroepen met de mededeling dat ik toch mocht blijvenHeb er daarna nog 3 jaar gewerkt.
Ik gok iets met spiegelen/recht zetten? Dat is toch het gene wat je vaak in z'n supermarkt doet?quote:
Jouw bedrijfsleider riep: JE BENT ONTSLAGEN, en jij meteen weg?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, Ik kwam altijd een heleboel vrienden tegen op zaterdag in de Bobs.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat? Stond je te veel te ouwehoeren met mensen?
Of die vriend van je moet een lamlendige indruk bij binnenkomst gemaakt hebben, en door al gehele lompheid die kar hebben laten omvallen, maar anders vind ik het triest om iemand daar gelijk voor te ontslaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef 9611Niels het volgende:
Een vriend van me is na ongeveer 4 uur werken ontslagen omdat ie een kar vol met bloemen om had laten vallen
Mietje.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef t-8one het volgende:
Via het uitzendbureau mocht ik een keertje kratten wassen, in een slagerij
In de eerste pauze heb ik netjes het uitzendbureau opgebeld dat ik het werk niet zo tof vond, en toen ben ik naar huis gegaan.
klein detail, in die kratten zat slachtafval, en ik stond met m'n laarzen in het bloed/water/drap
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:33 schreef teamlead het volgende:
Twee weken... ik ontdekte dat om 5 uur beginnen voor mij niet handig was. Maar dat ontdekte ik pas toen ik om 10 uur werd wakker gebeld. Hoefde gelijk niet meer te komen, dus nog maar een uurtje blijven liggen
Haha doet me denken aan me stage bij de supermarkt deen, hele tijd terug.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef 9611Niels het volgende:
Een vriend van me is na ongeveer 4 uur werken ontslagen omdat ie een kar vol met bloemen om had laten vallen
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef jorremans22 het volgende:
Ik was gisteren straatmuzikant, totdat ik van de politie hoorde dat ik maar thuis moet gaan oefenen, en niet meer de mensen van de Albert Heijn moest lastig vallen..
Is dit ook ontslag?
Fifo betekent dat je als klant achterin het vak met de versproducten moet grabbelen want daar liggen de verpakkingen met de beste houdbaarheidsdatum.quote:
wel ooit gewerkt of dat ook niet?quote:
Als de vakkenvullers hun werk goed doen wel ja;) Ik denk dat als je dat doet bij de winkel waar ik werk je bedrogen uit komt..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Fifo betekent dat je als klant achterin het vak met de versproducten moet grabbelen want daar liggen de verpakkingen met de beste houdbaarheidsdatum.
Het was wel wat serieuzer. Hij was helemaal kwaad, zei dat ik ontslagen was en maar naar huis moest gaan. Ik hoefde niet meer weer te komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jouw bedrijfsleider riep: JE BENT ONTSLAGEN, en jij meteen weg?
Mijn chef riep dat 10 keer per dag
Ik weet de dag nog goed dat ik jaren geleden als vakkenvuller werd ingewerkt bij de Plusmarkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als de vakkenvullers hun werk goed doen wel ja;) Ik denk dat als je dat doet bij de winkel waar ik werk je bedrogen uit komt..
haha zeker!!! distributiecentra heb je niks aan, je word er niet beter op behalve dat je een lullig centje verdient.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef Bakboi het volgende:
via een uitzendbureau bij een groot distributiecentrum beland.
Bij het gesprek op t bureau zelf werd mij heel iets anders beloofd, ik dacht dat ik in een winkel van desbetreffend bedrijf moest werken. tot ik opeens voor een enorme hal stond.
Gelijk de moed in mn schoenen gezakt, maar zo aardig als ik ben heb ik toch maar de dag afgemaakt. Mijn god, dat mensen dag in dag uit achter een lopende band kunnen staan. Totaal uitzichtloos leven heb je dan toch? ik kreeg daar echt medelijden met die mensen.. hoe dom en gaar kun je zijn?
Uiteraard meteen opgezegd na die dag, en mezelf uit laten schrijven bij t bureau..
en t erge is dat ik maar 40 euro kreeg voor die dag.. incl. KM vergoeding..quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Palingvis het volgende:
[..]
haha zeker!!! distributiecentra heb je niks aan, je word er niet beter op behalve dat je een lullig centje verdient.
Ik werkte 2 jaar terug bij etos distributie, man sommige mensen werkte daar al 25 jaar..
En die zijn ook niet helemaal 100% meer, aparte gasten.![]()
Vind uitzendbureau's sowieso niks bijzonders hebben.
maak mijn wc nou maar schoon bitchquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Koopsie het volgende:
na 1 dag, gewerkt als vakantiekracht tussen de aardappels.
de baas moest een machine stoppen want het ging mis. hij hoorde me niet dus ik gooide (wat ik dacht een brokje zand naar ze rug).
bleek dus een aardappel te zijn en ik raakte ipv rug zijn hoofd.
Werken in een attractieparkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Palomar het volgende:
2 weken oid. Achter de kassa bij een attractiepark in het laagseizoen (soms kwam er de hele dag niemand). Was zo extreem saai dat je elke seconde op de klok zat te tellen. Kennelijk straalde ik dat ook uit, dus ze ging iemand anders zoeken
(diegene na mij heeft het overigens ook maar een paar weken uitgehouden, omdat ze nachtmerries kreeg over rijen klanten achter de kassa
).
Ben door dat attractiepark overigens paar dagen later toch weer gebeld en opnieuw aangenomen als parkmedewerker (beetje draaimolen bedienen, in een treintje rondrijden etc.). Dat was best een gaaf bijbaantje
De Valkenier! Daar heb ik jaren geleden als 15 jarige nog gewerkt, voor die leeftijd was het geniaal werk. Daarna in nog 2 pretparken gewerkt, super relaxed werk!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Werken in een attractiepark
Werd een keer gebeld door een uitzendbureau voor werkzaamheden bij een attractiepark ( De Valkenier ) waar ze "leuk werk" hadden.
Op de knopjes drukken bij de wildwaterbaan, oke daar kan ik inkomen. Maar om dan 5.70 bruto te verdienen zonder reiskostenvergoeding als 20 jarige ging mij net iets te ver
Wel veel mensen die weg gaan en dan nooit meer komen opdagen zegquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef renwan het volgende:
[..]
De Valkenier! Daar heb ik jaren geleden als 15 jarige nog gewerkt, voor die leeftijd was het geniaal werk. Daarna in nog 2 pretparken gewerkt, super relaxed werk!
Ben nog nooit ontslagen maar heb wel na 4 dagen me ziek gemeld bij Intertoys om daarna nooit meer op te komen dagen. Het was al niet zo gezellig daar maar toen ze me meedeelden dat ik minder ingeroosterd moest worden in verband met bezuinigingen was ik er helemaal klaar mee. Ik werkte al minder dan me beloofd was
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef seasushi het volgende:
3 uur als telefoniste bij een pizzakoerier. Ik zou 500 gulden uit de kassa hebben gestolen, maar het echtpaar wilde geen aangifte doen
Maar die baas is dan ook wel een hele sneue lul.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:01 schreef Palingvis het volgende:
Uitgeest "Bobs Party Palace" 3 dagen gewerkt, en ze vonden me te traag als glazenhaler
Lekker uurloonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef seasushi het volgende:
3 uur als telefoniste bij een pizzakoerier. Ik zou 500 gulden uit de kassa hebben gestolen, maar het echtpaar wilde geen aangifte doen
Haha, ik had hetzelfde in mijn C1000. Hele dag vlees snijden samen met een vrouw die zwakzinnig was en (dus) fan was van marco borsato, op een gegeven moment op het matje geroepen omdat ik mijn werk 'niet enthousiast genoeg deed' en hij ging helemaal uit de hoogte doen over de C1000 en blablabla.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef CasB het volgende:
Bij de lokale C1000 ben ik weggegaan en niet meer teruggekomen. Ik had nog een bijbaan waar ik meer verdiende. Toen ik een keer te laat was omdat het bij m'n andere bijbaan wat was uitgelopen kreeg ik op m'n flikker en de bedrijfsleider deed alsof de C1000 het belangrijkste was op de wereld. Daar was ik het niet mee eens, dus ben na een tijdje niet meer op komen dagen. Heb daar ongeveer een half jaar gewerkt.
Dan zal je daarvoor ook al wel geen bijzondere indruk gemaakt hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef Hitori het volgende:
Na een halve dag ontslagen bij een dierenwinkel. Een kar volgeladen met bakjes sprinkhanen haalde de drempel niet, en viel om waarbij de meeste bakjes opensprongen.
De baas vond duidelijk minder grappig dan ik dat de beestjes door de hele winkel liepen, en ik kon per direct vertrekken.
dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef knuppelhaar het volgende:
1 dag. Je bent jong en neemt een kutbaan omdat het goed betaalt, komt erachter hoe kut het is en begint je net zo kut te gedragen. Tabee!
Mijn moeder heeft ook een blauwe maandag bij Brezan gewerkt (volgens mij echt 1 of 2 wekenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef WcPot het volgende:
Ik heb vier weken bij brezan automaterialen gewerkt. Als bezorger van auto onderdelen.
Dat was echtJe had een rondje die je elke dag drie keer moest rijden. Je had altijd monteurs te zeuren van goh wat ben je laat heb je dit en dat ook bij je. Je ging denk ik maximaal 20 km van mijn standplaats/depot/winkel af. Dat rondje was mij in ieder geval te klein. En je reed in een klein busje rond. Gelukkig doe ik nu wat anders
Jeetje, dat is lullig? Wat heeft flauwvallen nou weer met "niet-geschikt-voor-dit-werk-zijn" te maken? Dat kan iedereen gebeuren, en dan ben je alleen dat ene dagje even niet geschikt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef Pien85 het volgende:
Een uur of 4, geloof ik. V&D La Place, midden in de zomer, hittegolf, ovens... En toen werd het zo warm dat ik flauw viel... Ik kon naar huis en werd niet meer terug verwacht
Nadeel van proeftijd he, kunnen ze je zonder opgaaf van reden ontslaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jeetje, dat is lullig? Wat heeft flauwvallen nou weer met "niet-geschikt-voor-dit-werk-zijn" te maken? Dat kan iedereen gebeuren, en dan ben je alleen dat ene dagje even niet geschikt.
Overigens ben ik altijd bang dat ik flauwval op m'n werk
Ik werk dus op 'n tankstation waar je alleen staat achter de balie. Als ik achter de balie flauw zou vallen zou niemand mij daar zien liggenEn de klanten denken dan "waar de fuck is ze? oh dan ga ik maar weg zonder te betalen
"
Tering, hoe hou je dat 4 jaar lang vol?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef Scorpie het volgende:
Nog nooit ontslagen wel ontslag genomen na 4 jaar vakkenvuller
Noouuuuuu... stoer hoor!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:00 schreef Golden_Pauper het volgende:
na 1 jaar vakkenvullen besloot ik om gewoon niet meer op te komen dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |