Wut? Is het dan zo beter?:quote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
TS, maak je OP even serieus, zo vraag je om baggerreactie's.
?quote:Wat is het minst aantal dagen dat je ergens gewerkt hebt voordat je werd ontslagen?
TS begint: Na 8 werkdagen
Vervang de bagger die er nu is door een leuk stukje, want een topic met 1 zin als OP heeft denk ik ook geen lang levenquote:
Topic geredquote:Op maandag 24 januari 2011 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vervang de bagger die er nu is door een leuk stukje, want een topic met 1 zin als OP heeft denk ik ook geen lang leven
Inderdaadquote:
Huh, hoe kan dat? Stond je te veel te ouwehoeren met mensen?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:01 schreef Palingvis het volgende:
Uitgeest "Bobs Party Palace" 3 dagen gewerkt, en ze vonden me te traag als glazenhaler
Denk dat dit in de horeca was, maar raar dat je dan direct de laan word uitgestuurd, oefening baart kunst toch :Squote:Op maandag 24 januari 2011 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Direct na een proefdienst meedraaien, ben niet zo goed met dienbladen en stapels borden blijkbaar![]()
goed begin van je baanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Op mijn 2e dag bij de c1000 werd ik ontslagen omdat ik de ontbijtkoek niet fifo had gevuld. Was me helemaal niet verteld dat het moest! Enfin, toen ik weg liep werd ik door de bedrijfsleider terug geroepen met de mededeling dat ik toch mocht blijvenHeb er daarna nog 3 jaar gewerkt.
wtf is fifoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Op mijn 2e dag bij de c1000 werd ik ontslagen omdat ik de ontbijtkoek niet fifo had gevuld. Was me helemaal niet verteld dat het moest! Enfin, toen ik weg liep werd ik door de bedrijfsleider terug geroepen met de mededeling dat ik toch mocht blijvenHeb er daarna nog 3 jaar gewerkt.
Ik gok iets met spiegelen/recht zetten? Dat is toch het gene wat je vaak in z'n supermarkt doet?quote:
Jouw bedrijfsleider riep: JE BENT ONTSLAGEN, en jij meteen weg?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Haha, Ik kwam altijd een heleboel vrienden tegen op zaterdag in de Bobs.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat? Stond je te veel te ouwehoeren met mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |