Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Met de kids naar GFquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 1 dingetje, als je wilt
[..]
belgië
Hey Bosquote:
Woeiquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dat zonder vrije dagen op te nemen![]()
alleen dan nu een iets minder lang weekend![]()
is wel een goed idee, in maart een weekje vrij
GMTAquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei
Hilde moet dan onder het mes, dus dan is het wel handig wat langer thuis te blijvenEn even vrij heb ik nodig
Wok, ga je naar GF?
En hai Bos
Bosquote:
dat is een vanzelfsprekendheidquote:
naar zaltbommel rijdenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
en wat moest je ook alweer voor die cursus doen
Synchrony Gateway 6.13quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een cursus moet je doen wok ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een vanzelfsprekendheid![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar zaltbommel rijden
[..]
Synchrony Gateway 6.13
Marijkequote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei
Hilde moet dan onder het mes, dus dan is het wel handig wat langer thuis te blijvenEn even vrij heb ik nodig
Wok, ga je naar GF?
En hai Bos
Ja, dat is waar, en dat is een heel goede reden om lekker thuis te zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei
welke ?quote:
was ist?quote:
Love it when a plan comes togetherquote:
quote:
Morgen beter inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marijke
Helaas is het me niet gelukt om de hele dag uit bed te blijven, morgen nieuwe poging.
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, en dat is een heel goede reden om lekker thuis te zijn
wat is er?quote:
hoe is het buikje ?quote:
Wat fijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zonder de kids (kids,kinderen
)naar brugge
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die Hard 3
Yippie Kay Yay Mother Fucker
Samuel Jacksonquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die Hard 3
OK, hoe heet (is) ze?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he er staat er eentje op te letten
dan rij te ver door ik zit dichter bij antwerpen dan bruggequote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zonder de kids (kids,kinderen
)naar brugge
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die Hard 3
Hilde onder het mesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei
Wok, ga je naar GF?
En hai Bos
Ja, ik heb morgen wel wat dingen op de agenda staan. Dus wel grotere kans, maar de kans dat ik me toch te slecht voel, is ook vrij groot..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen beter inderdaadRustig aan
[..]
Ja
[..]
wat is er?![]()
Dit dus:quote:
De Loperamide is een beetje uitegwerkt... terwijl hij nog een uur mee zou moeten kunnenquote:
Sterilisatie heet zoietsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hilde onder het mes?
Ik mis de laatste tijd echt ALLES![]()
![]()
Maak de lijst niet te groot en doe in elk geval ietsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb morgen wel wat dingen op de agenda staan. Dus wel grotere kans, maar de kans dat ik me toch te slecht voel, is ook vrij groot..
Kusje op je buikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
De Loperamide is een beetje uitegwerkt... terwijl hij nog een uur mee zou moeten kunnen.
Wat doet dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
De Loperamide is een beetje uitegwerkt... terwijl hij nog een uur mee zou moeten kunnen.
Detailsquote:
idd picsquote:
dus ?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het stopt de stoelgang als die wat te hevig wordt.
quote:
Nee, klopt. Niet alles hoeft per se morgen gedaan te worden, maar een paar dingen, zoals bellen naar de neuroloog moet wel eigenlijk morgen gebeuren.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak de lijst niet te groot en doe in elk geval ietsIk weet hoe ellendig het is
wat een moment om dit topic binnen te komen stuiterenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het stopt de stoelgang als die wat te hevig wordt.
Stapje voor stapjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Niet alles hoeft per se morgen gedaan te worden, maar een paar dingen, zoals bellen naar de neuroloog moet wel eigenlijk morgen gebeuren.
Gelukkig hebben we het niet altijd over dat soort dingenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat een moment om dit topic binnen te komen stuiteren
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ok, dan ouderwets op zijn FOK!s:quote:
Ja, dat was mijn nieuwe tactiek: de boel stoppen, zodat buik rust kan nemen, maar buik negeert de rust een beetje nuquote:
Ik wou dat ik een kantoor baan had dan kon ik nog wat werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
Maar iets zegt me dat dinsdag weer naar kantoor toch een iets te enthousiaste planning gaat worden.
Tja we bespreken de stoelgang van DaMartquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Joequote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voor mijn gevoel gaat het echt TE langzaam, en dat kan best frustrerend zijn soms.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah
![]()
Vervelend joh...
[..]
Stapje voor stapje
timingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vertel mij watquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Joe
[..]
Ja klopt, maar voor mijn gevoel gaat het echt TE langzaam, en dat kan best frustrerend zijn soms.
Owja, natuurlijkquote:
Thuiswerken gaat ook prima... alleen afspraak extern wordt avontuurlijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kantoor baan had dan kon ik nog wat werken
wie is dat?quote:
Ja, sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar neem toch de tijd
Natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ga je met me mee naar de club van GF
Spaanse Schaepquote:
nou weet ik nog niksquote:
Wat een rare naam voor een schaap...quote:
quote:
quote:
niemand kijkt het Spaanse Schaep?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een rare naam voor een schaap...
quote:
TV programma wat Na Boer zoekt vrouw komt.quote:
blijkbaar nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
niemand kijkt het Spaanse Schaep?
Whehe, ja denk het ookquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het was vast een geliefd persoon.
ik kijk enkel sport op de publiekequote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TV programma wat Na Boer zoekt vrouw komt.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
't Spaanse Schaep - Vanaf 5 december op TV!
NIEMAND?!?
En van welke boer is dat schaap dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TV programma wat Na Boer zoekt vrouw komt.
Whehehquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En van welke boer is dat schaap dan?
weer een nieuwe UIquote:
Boer zoekt Schaapquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boer Martinquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boer Koekkoekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
de topictitel en OP doen anders vermoeden idd.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het niet altijd over dat soort dingen![]()
hey Bosquote:
Nee,de opoe van het schaap is overledenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Logisch, want zijn oude is overleden, hoorden we net.
Shoarmaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kebab gewordenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus komt goedquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de topictitel en OP doen anders vermoeden idd.
[..]
hey Bos
Mja ik ben het ook ff kwijtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
Te ingewikkeld. Dit kunnen mijn hersentjens niet aan.
ow dus het is Schaap zoekt Boerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,de opoe van het schaap is overleden
Ja, of schaap zoekt opoequote:
eigenlijk pas sinds jij er bentquote:
Mag ik nog een bakje koffiequote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus komt goedKopje koffie of thee?
jawelquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel![]()
ik zei gewoon pas laat hoi
Ik ga zo lekker slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag ik nog een bakje koffie?
De luiken vallen bekant dicht...
mijn maag protesteert een beetje tegen koffie vandaag, dus doe maar thee. Liefst een zwarte theesoort.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus komt goedKopje koffie of thee?
ik ga vandaag ook maar voor 3:00 slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker slapenMijn luikjes vallen ook dicht
welterustenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kort nachtje gehad?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had je mijn PM van 1550 eigenlijk nog gehadquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu zuipt het arme schaap zich lam van verdriet?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee,de opoe van het schaap is overleden
Dat is je bij deze dus al misluktquote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga vandaag ook maar voor 3:00 slapen
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu zuipt het arme schaap zich lam van verdriet?
Lief van jequote:
Ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu zuipt het arme schaap zich lam van verdriet?
das pas morgenquote:
Ik welquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:37 schreef MPG het volgende:
Mag ik nog een bakje koffie?
De luiken vallen bekant dicht...
Je bent traagquote:
wat doe je nu dan nog wakker?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wel...
4.30 erin, 7.30 weer op...
En zaterdagmorgen was ik om 3 uur klaarwakker, in de waan dat ik me al verslapen had, terwijl ik er pas om 5 uit moest...
quote:
ik zit ook film te kijken en je weet wij mannen zijn niet zo goed in 2 dingen tegelijk doenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent traag
[..]
wat doe je nu dan nog wakker?
True, welke film kijk je dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit ook film te kijken en je weet wij mannen zijn niet zo goed in 2 dingen tegelijk doen
Lethal Weaponquote:
Wakker zijn. En werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent traag
[..]
wat doe je nu dan nog wakker?
quote:
quote:
Hoe kom ik aan slaap gebrek?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wakker zijn. En werken. En hier meeposten.
Goede keuzequote:
Slapeblek? Wasda?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan slaap gebrek?
[..]
Goede keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Slapeblek? Wasda?
Ik heb braaf 8 uur geslapen hoor...
Dan doe je het beter als mij want dat heb ik ook niet elke nacht gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook regelmatigquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga deze week de hele week op tijd naar bed heb ik me voorgenomen![]()
Lekker slapen wokquote:
Hou ik je aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
als ik dat wil moet ik me hier eens een weekje laten bannenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Coolquote:
WHAOH DIE IS VET TOFquote:
Slaap lekker wokquote:
misschien dat ik dat ook maar eens ga doen. moet per slot van rekening elke morgen om 5:30 opquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan moet bij mij ook msn en mijn foon niet werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik dat wil moet ik me hier eens een weekje laten bannen
Okee, die ken ik helemaal nog nietquote:
trustenquote:
Bannenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik dat wil moet ik me hier eens een weekje laten bannen
geen Fok is in ieder geval een goed beginquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet bij mij ook msn en mijn foon niet werken
Dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet bij mij ook msn en mijn foon niet werken
ken jij woezel en pip nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, die ken ik helemaal nog niet![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
misschien dat ik dat ook maar eens ga doen. moet per slot van rekening elke morgen om 5:30 op
graag gedaanquote:
is fudge ook goed?quote:
Hier dus ook maar als je een hele lieve meid kent en die jou ook heel lief vind is voor beide op tijd gaan slapen niet echt een optiequote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen Fok is in ieder geval een goed begin
en op MSN heb ik erg weinig mensen staat
Ja, ze schiet die vogel met haar katapult tegen dat varken aanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je Toek daar nu mee aanvallen als hij vervelend is?
tja ik heb wat resitijdquote:
ik gelukkig alleen op dins woens en donderdagenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
misschien dat ik dat ook maar eens ga doen. moet per slot van rekening elke morgen om 5:30 op
ik weet wel wie ze zijn....quote:
Als hij zo thuiskomt, vliegt er heel hard een vogel naar zijn hoofdquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je Toek daar nu mee aanvallen als hij vervelend is?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
tja ik heb wat resitijd
ow donderdag kan ik later opstaan dan moet ik naar Parijs
en wat noem jij wat reistijd?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
tja ik heb wat resitijd
Leuk voor je werk?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
tja ik heb wat resitijd
Wel op camera vastleggen hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Als hij zo thuiskomt, vliegt er heel hard een vogel naar zijn hoofd
ik moet werken hoorquote:
Hoeveel in totaal?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Als hij zo thuiskomt, vliegt er heel hard een vogel naar zijn hoofd
Ik kan niet gooien en foto's maken tegelijkquote:
quote:
daarvoor is een statiefquote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan niet gooien en foto's maken tegelijk
Dan zet je de camera ergens neer in de filmmodus, hoef je alleen maar te gooienquote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan niet gooien en foto's maken tegelijk
dat wordt een duur vluchtje danquote:Op zondag 23 januari 2011 21:51 schreef crv het volgende:
ik moet trouwens nog mijn vlucht regelen bedenk ik me
zaak betaaldquote:
quote:
ja hè? je ziet het in z'n ogen, echt een freakquote:
Dat was het voorbeeldplaatje hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat je er laatst ook al eentje had
Dat vond ik bij de intro-filmpjes alquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja hè? je ziet het in z'n ogen, echt een freak
Whohooquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was het voorbeeldplaatje he
en de halve heb ik ook gepost
Maar nu het in mijn vingers zit, kan ik er snel meer maken
Ik heb nog niets gemistquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
hmmm heb er niks nog van gezien, BZV dit jaar
ik ook niet en de afgelopen jaren ook nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Hey WWquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Fertig met leren. Morgen tentamen maken en het beste ervan hopen.
succesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Succesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
vorig jaar keek de vrouw er altijd naarquote:
Hey kerel.quote:
Dank!quote:
Ik heb niet alles gezien maar wel redelijk wat.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
Merci.quote:
Daar ga ik wel vanuitquote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey kerel.
Komt wel goed gok ik.
[..]
Dank!
Whaohquote:Op zondag 23 januari 2011 21:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was het voorbeeldplaatje he
en de halve heb ik ook gepost
Maar nu het in mijn vingers zit, kan ik er snel meer maken
alleen sport, is het niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
ik ook niet en de afgelopen jaren ook niet
Ik doe het tegelijkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar keek de vrouw er altijd naar
maar die zit nu weer fanatiek op d'r laptop te klikken
en zelfs dat beperkt tot schaatsen en wielrennenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Iedereen bedankt! Anders blijf ik op die quote-knop klikken.
Maak dan een multi quotequote:Op zondag 23 januari 2011 21:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Iedereen bedankt! Anders blijf ik op die quote-knop klikken.
Gaan we dan daarna neuken?quote:
Ik moet een cliënt bellen voor een afspraak direct erna en daarna een terrasje doen. Daarna heb ik wel even tijd.quote:
Ja. Neuken.quote:
Kee, doen we een vluggertjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik moet een cliënt bellen voor een afspraak direct erna en daarna een terrasje doen. Daarna heb ik wel even tijd.
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Neuken.
Veels te lang geleden alweer![]()
![]()
![]()
...
Om heel eerlijk te zijn mis ik het niet eensquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Neuken.
![]()
![]()
...
Daar hou ik niet zo van. Dan krijg ik het gevoel dat je me gebruikt als een stuk vlees.quote:
Stel je niet aanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Neuken.
![]()
![]()
...
ja weet je wel...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn mis ik het niet eens![]()
dat was wel de bedoeling jaquote:
je plaatje is stoekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik jarig ben wil ik dit graag voor mijn verjaardag Trev.
*stille hint voor de familie*
Zoveel verdien ik nou ook weer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik jarig ben wil ik dit graag voor mijn verjaardag Trev.
*stille hint voor de familie*
40 euro.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoveel verdien ik nou ook weer niet
Ik vind neuken beter dan ketsen...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind neuken trouwens een plat woord. Laten we het ketsen noemen. Dat heeft nog iets... sportiefs in zich.
Mooie scheerset. Ik moet een keer een nieuwe hebben. En deze is elegant en sjiek.quote:
Eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Neuken.
![]()
![]()
...
Dan kroep ik toch liever op de brommerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind neuken trouwens een plat woord. Laten we het ketsen noemen. Dat heeft nog iets... sportiefs in zich.
Dat is een rib uit mijn lijfquote:
Neuken dan maar?quote:
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef crv het volgende:
mijn explorer liep vast, nu ben ik de draad kwijt
Ja, maar ketsen is nog sportief. Neuken dat is gewoon iets wat beesten zouden doen.quote:
nee, die paren dan weerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ketsen is nog sportief. Neuken dat is gewoon iets wat beesten zouden doen.
Ach ja, TJ is toch niet thuisquote:
Nee, dat is dan weer parenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ketsen is nog sportief. Neuken dat is gewoon iets wat beesten zouden doen.
quote:
neuken als beestenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ja anders zaten ze niet op FOKquote:
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja, TJ is toch niet thuis
[..]
Nee, dat is dan weer paren
Ficken...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
Andere woorden verzinnen voor seks.Dat is net zo iets als mensen die hun piemel een naam geven of praten over "poesjes"
Vrouwen geven hun borsten ook een naam... En nu mogen wij het opeens niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
Andere woorden verzinnen voor seks.Dat is net zo iets als mensen die hun piemel een naam geven of praten over "poesjes"
Is dat dan zo bijzonder?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
omg, gaan we een sex TT krijgen zometeen
ik gaat de kleine crv eens uitlatenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen geven hun borsten ook een naam... En nu mogen wij het opeens niet?
Whut?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen geven hun borsten ook een naam... En nu mogen wij het opeens niet?
En dat allemaal weer dankzij Marijke met haar opmerkingen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
quote:
en wat is daar mis meequote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Ja ja ja, nu is het weer mijn schuld!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat allemaal weer dankzij Marijke met haar opmerkingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |