wat een moment om dit topic binnen te komen stuiterenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het stopt de stoelgang als die wat te hevig wordt.
Stapje voor stapjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Niet alles hoeft per se morgen gedaan te worden, maar een paar dingen, zoals bellen naar de neuroloog moet wel eigenlijk morgen gebeuren.
Gelukkig hebben we het niet altijd over dat soort dingenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat een moment om dit topic binnen te komen stuiteren
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ok, dan ouderwets op zijn FOK!s:quote:
Ja, dat was mijn nieuwe tactiek: de boel stoppen, zodat buik rust kan nemen, maar buik negeert de rust een beetje nuquote:
Ik wou dat ik een kantoor baan had dan kon ik nog wat werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
Maar iets zegt me dat dinsdag weer naar kantoor toch een iets te enthousiaste planning gaat worden.
Tja we bespreken de stoelgang van DaMartquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Joequote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voor mijn gevoel gaat het echt TE langzaam, en dat kan best frustrerend zijn soms.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah
![]()
Vervelend joh...
[..]
Stapje voor stapje
timingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vertel mij watquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Joe
[..]
Ja klopt, maar voor mijn gevoel gaat het echt TE langzaam, en dat kan best frustrerend zijn soms.
Owja, natuurlijkquote:
Thuiswerken gaat ook prima... alleen afspraak extern wordt avontuurlijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kantoor baan had dan kon ik nog wat werken
wie is dat?quote:
Ja, sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar neem toch de tijd
Natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ga je met me mee naar de club van GF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |