Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Met de kids naar GFquote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 1 dingetje, als je wilt
[..]
belgië
Hey Bosquote:
Woeiquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en dat zonder vrije dagen op te nemen![]()
alleen dan nu een iets minder lang weekend![]()
is wel een goed idee, in maart een weekje vrij
GMTAquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei
Hilde moet dan onder het mes, dus dan is het wel handig wat langer thuis te blijvenEn even vrij heb ik nodig
Wok, ga je naar GF?
En hai Bos
Bosquote:
dat is een vanzelfsprekendheidquote:
naar zaltbommel rijdenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
en wat moest je ook alweer voor die cursus doen
Synchrony Gateway 6.13quote:Op zondag 23 januari 2011 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een cursus moet je doen wok ?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een vanzelfsprekendheid![]()
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
naar zaltbommel rijden
[..]
Synchrony Gateway 6.13
Marijkequote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei
Hilde moet dan onder het mes, dus dan is het wel handig wat langer thuis te blijvenEn even vrij heb ik nodig
Wok, ga je naar GF?
En hai Bos
Ja, dat is waar, en dat is een heel goede reden om lekker thuis te zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woei
welke ?quote:
was ist?quote:
Love it when a plan comes togetherquote:
quote:
Morgen beter inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2011 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Marijke
Helaas is het me niet gelukt om de hele dag uit bed te blijven, morgen nieuwe poging.
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, en dat is een heel goede reden om lekker thuis te zijn
wat is er?quote:
hoe is het buikje ?quote:
Wat fijnquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zonder de kids (kids,kinderen
)naar brugge
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die Hard 3
Yippie Kay Yay Mother Fucker
Samuel Jacksonquote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die Hard 3
OK, hoe heet (is) ze?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he er staat er eentje op te letten
dan rij te ver door ik zit dichter bij antwerpen dan bruggequote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zonder de kids (kids,kinderen
)naar brugge
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die Hard 3
Hilde onder het mesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei
Wok, ga je naar GF?
En hai Bos
Ja, ik heb morgen wel wat dingen op de agenda staan. Dus wel grotere kans, maar de kans dat ik me toch te slecht voel, is ook vrij groot..quote:Op zondag 23 januari 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen beter inderdaadRustig aan
[..]
Ja
[..]
wat is er?![]()
Dit dus:quote:
De Loperamide is een beetje uitegwerkt... terwijl hij nog een uur mee zou moeten kunnenquote:
Sterilisatie heet zoietsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hilde onder het mes?
Ik mis de laatste tijd echt ALLES![]()
![]()
Maak de lijst niet te groot en doe in elk geval ietsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb morgen wel wat dingen op de agenda staan. Dus wel grotere kans, maar de kans dat ik me toch te slecht voel, is ook vrij groot..
Kusje op je buikquote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
De Loperamide is een beetje uitegwerkt... terwijl hij nog een uur mee zou moeten kunnen.
Wat doet dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
De Loperamide is een beetje uitegwerkt... terwijl hij nog een uur mee zou moeten kunnen.
Detailsquote:
idd picsquote:
dus ?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het stopt de stoelgang als die wat te hevig wordt.
quote:
Nee, klopt. Niet alles hoeft per se morgen gedaan te worden, maar een paar dingen, zoals bellen naar de neuroloog moet wel eigenlijk morgen gebeuren.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak de lijst niet te groot en doe in elk geval ietsIk weet hoe ellendig het is
wat een moment om dit topic binnen te komen stuiterenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het stopt de stoelgang als die wat te hevig wordt.
Stapje voor stapjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Niet alles hoeft per se morgen gedaan te worden, maar een paar dingen, zoals bellen naar de neuroloog moet wel eigenlijk morgen gebeuren.
Gelukkig hebben we het niet altijd over dat soort dingenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat een moment om dit topic binnen te komen stuiteren
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ok, dan ouderwets op zijn FOK!s:quote:
Ja, dat was mijn nieuwe tactiek: de boel stoppen, zodat buik rust kan nemen, maar buik negeert de rust een beetje nuquote:
Ik wou dat ik een kantoor baan had dan kon ik nog wat werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef DaMart het volgende:
Maar iets zegt me dat dinsdag weer naar kantoor toch een iets te enthousiaste planning gaat worden.
Tja we bespreken de stoelgang van DaMartquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Joequote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja klopt, maar voor mijn gevoel gaat het echt TE langzaam, en dat kan best frustrerend zijn soms.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah
![]()
Vervelend joh...
[..]
Stapje voor stapje
timingquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Vertel mij watquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Joe
[..]
Ja klopt, maar voor mijn gevoel gaat het echt TE langzaam, en dat kan best frustrerend zijn soms.
Owja, natuurlijkquote:
Thuiswerken gaat ook prima... alleen afspraak extern wordt avontuurlijkerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een kantoor baan had dan kon ik nog wat werken
wie is dat?quote:
Ja, sorryquote:Op zondag 23 januari 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vertel mij watMaar neem toch de tijd
Natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:31 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ga je met me mee naar de club van GF
Spaanse Schaepquote:
nou weet ik nog niksquote:
Wat een rare naam voor een schaap...quote:
quote:
quote:
niemand kijkt het Spaanse Schaep?quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een rare naam voor een schaap...
quote:
TV programma wat Na Boer zoekt vrouw komt.quote:
blijkbaar nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
niemand kijkt het Spaanse Schaep?
Whehe, ja denk het ookquote:Op zondag 23 januari 2011 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het was vast een geliefd persoon.
ik kijk enkel sport op de publiekequote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TV programma wat Na Boer zoekt vrouw komt.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
't Spaanse Schaep - Vanaf 5 december op TV!
NIEMAND?!?
En van welke boer is dat schaap dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
TV programma wat Na Boer zoekt vrouw komt.
Whehehquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
En van welke boer is dat schaap dan?
weer een nieuwe UIquote:
Boer zoekt Schaapquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boer Martinquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Boer Koekkoekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |