quote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar kennelijk hebben die ook zondag vandaag
quote:
merelquote:
quote:
nog nietquote:
heb je nog een paar uurquote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet![]()
ben er vandaag pas aan begonnen
das mooiquote:
Oh ja werken zekerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet![]()
ben er vandaag pas aan begonnen
quote:
dat klinkt beterquote:
yupquote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Oh ja werken zeker
Leuke plannen voor het weekend nu dan?
elke weekquote:
Jeujquote:
Gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup
morgen wat gaan verbouwen in de zaak, schoonouders komen op bezoek en dinsdag naar eindhoven boodschappen doen en bij vrienden op de koffie
suikertjequote:
okquote:
quote:
in belgie zijn de boodschappen duurder plus ze hebben niet allesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Merel- het volgende:
[..]
Gezellig
Maarehm, boodschappen als in.. eten? Of.. kleding zeg maar.. want anders, waarom naar de supermarkt in eindhoven?
nee, maar het moest even gebeuren..quote:
* goldfinger1963 slaat trev KOquote:
Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 slaat trev KO
ik heb niet hard genoeg geslagenquote:
ik moet wel tot en met woensdag werken, maar dan heb ik daarna weekend van donderdag tot en met dinsdagquote:
quote:
Echt? Oh.. wist ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie zijn de boodschappen duurder plus ze hebben niet alles
dat heb je somsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar het moest even gebeuren..
Ik weet hetquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb niet hard genoeg geslagen
Jammerquote:
Graag in 1 keerquote:
Wat heerlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet wel tot en met woensdag werken, maar dan heb ik daarna weekend van donderdag tot en met dinsdag
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet wel tot en met woensdag werken, maar dan heb ik daarna weekend van donderdag tot en met dinsdag
Wow, nice!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaquote:
ik heb tot woensdag cursus en dan....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook maar denk dat ik dat nu niet meer doequote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk![]()
Ik wil in maart een weekje vrij nemen
je kop is te hardquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Jammer
[..]
Graag in 1 keer
why not?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wou ik ook maar denk dat ik dat nu niet meer doe
antwerpen is idd leukquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef Merel- het volgende:
[..]
Echt? Oh.. wist ik niet
Ik ben nog nooit in België geweest, shame on me..
ja ok alleen om met de bus (OMG!) naar Frankrijk en Spanje te gaan..
ik wil graag een keer naar Brussel of Antwerpen ofzo, lijkt me leukEn natuurlijk naar jouw club!!
Wat lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb tot woensdag cursus en dan....
donderdag werk, vrijdag lang weekend weg
ja, en dat zonder vrije dagen op te nemenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat heerlijk![]()
Ik wil in maart een weekje vrij nemen
en wat moest je ook alweer voor die cursus doenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een hard hoofd hebquote:
Omdat ik dit jaar nog maar 1 week vol gewerkt hebt en dan nog 2.5 dag los. dus krijg nu wel mijn rustquote:
nog 1 dingetje, als je wiltquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
maar nu hoef ik niets meer tot ik naar bed moet, ik heb ook al gedoucht
belgiëquote:
jeuj, lang weekend wegquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |