Downloaden wel, uploaden niet en als er verder geen rechten aan verbonden zijn mag het allebeiquote:
1 op de uitkijk is genoegquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he er staat er eentje op te letten
Oh dan, heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Downloaden wel, uploaden niet en als er verder geen rechter aan verbonden zijn mag het allebei
altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he er staat er eentje op te letten
tuurlijk wel, waarom niet? Een hoop mensen schijnt tegenwoordig al bij "downloaden" een pavlovreactie te hebben dat dat DUS illegaal is. Waanzin natuurlijk.quote:
hier ookquote:
quote:
Ook goedquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meerder persoonlijkheidssyndroom
Zoek maarquote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan, heb je een linkje voor me?
Nee, dat is alleen goedquote:
Ik wil dat ze Billy's en Ivar's gaan verkopenquote:
quote:
quote:
Andere pijnstillers vragen morgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt mij geen zak uit, als mijn zijn nu maar eens geen pijn doet
ivarquote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dat ze Billy's en Ivar's gaan verkopenStoere Zweedse mannen
De kast heb ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ivar
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49824326
ben vanmorgen vergeten in te nemenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Andere pijnstillers vragen morgen?
Heb je ze wel alsnog ingenomen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben vanmorgen vergeten in te nemen, meds zijn niks voor mij. Maar heb dus de hele dag er veel last van en dat de afgelopen paar dagen had ik er weinig last van met de pijnstillers
www.stoerezweedsemannen.sequote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kast heb ik alIk wil de stoere Zweedse man
De keuze is reuzequote:
Dat wel maar kennelijk hebben die ook zondag vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ze wel alsnog ingenomen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |