Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Alsof dat wat uit maaktquote:Op zondag 23 januari 2011 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, ik sta namelijk in het bel-me-niet-register.
Als ze me nu bellen, vraag ik of ze me meteen kunnen doorverbinden met de OPTA, zodat ik een klacht kan indienenquote:
dacht van de week toch te begrijpen dat er via allerlei trucjes toch mensen gebeld worden ondanks bel-me-nietquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Als ik bel, codewoord:appel, moeten jullie allemaal wel mijn product kopen. Goed voor mijn scores, jewaits.
Ikke nieuw hier,quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is gedaan als nou iemand even de OP er in zet
zo jij bent snel,quote:
je zal mij niet bellenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Als ik bel, codewoord:appel, moeten jullie allemaal wel mijn product kopen. Goed voor mijn scores, jewaits.
oh ja wat danquote:Op zondag 23 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje tempo, ik heb nog meer te doen.
ga eens lerenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje tempo, ik heb nog meer te doen.
quote:
dat dusquote:
OKquote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat dus
en maandag, dinsdag en woensdag alweer een nieuwe cursus....
en de volgende staat ook al geplanned![]()
ik heb het een beetje druk
Whut?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ain't got much timeik moet nog een tijger naaien en kleren strijken
dan is het goedquote:
wat ?quote:
LL Gaat een tijger naaien. Dat lijkt me grappigquote:
Troost je, we hebben allebei een bizarre seksuele voorkeur. ik naai net de wenkbrauwen van een boze vogel...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaahaa daar sta je van te kijken he? dat ik dat ook kan
hijs stuk
[ afbeelding ]
Jullie naaien maar alles wat los en vast zitquote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Troost je, we hebben allebei een bizarre seksuele voorkeur. ik naai net de wenkbrauwen van een boze vogel...
Duh.. je weet toch dat vrouwen tussen de 30 en de 40 hun seksuele piek hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie naaien maar alles wat los en vast zit
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaahaa daar sta je van te kijken he? dat ik dat ook kan
hijs stuk
[ afbeelding ]
ik maak hoog uit een naaimachine...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Troost je, we hebben allebei een bizarre seksuele voorkeur. ik naai net de wenkbrauwen van een boze vogel...
beter als andersomquote:Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL Gaat een tijger naaien. Dat lijkt me grappig
* crv Gaat even naar Huis in NL bellenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh.. je weet toch dat vrouwen tussen de 30 en de 40 hun seksuele piek hebben
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:49 schreef crv het volgende:
De Boer: misschien was het te vroeg voor ze![]()
gezien jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
doe je het toch nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet echt strijkenmaar ik wil niet
quote:
Je kan kleren ook ongestreken dragen en je beddegoed is toch al verkreukeld na 1 nachtje slapen of doe je dat elke ochtend dan ook de strijkbout over je bedquote:Op zondag 23 januari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan? die berg wordt alleen maar groter en groter
proberen hoe lang het duurt voordat J gaat strijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan? die berg wordt alleen maar groter en groter
beddengoed doe ik al nooitquote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan kleren ook ongestreken dragen en je beddegoed is toch al verkreukeld na 1 nachtje slapen of doe je dat elke ochtend dan ook de strijkbout over je bed
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
proberen hoe lang het duurt voordat J gaat strijken
ik strijk mijn overhemden enkel licht. speciale overhemden die niet zo kreukenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
b
[..]
beddengoed doe ik al nooit
het zsijn voornamelijk kleren van de jongens .. ook een beetje sneu om in gekreukelde kleren naar school te gaan
Dat doe je zelf ook niet naar je werk toch?
Een tijger naaienquote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ain't got much timeik moet nog een tijger naaien en kleren strijken
Flashmodus]quote:
quote:
Jeweetsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie naaien maar alles wat los en vast zit
Dan staat me nog wat te wachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh.. je weet toch dat vrouwen tussen de 30 en de 40 hun seksuele piek hebben
Ik mag vanaf juli genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Jeweets
[..]
Dan staat me nog wat te wachten
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mag vanaf juli genieten![]()
Hai allemaal
Ik vanaf januari 2016quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai allemaal
Liebchenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai allemaal
Helleu monsieurquote:
Jij hebt dus nog evenquote:
Liebchenquote:
Wieso?quote:
Met wat?quote:
quote:
ik weet niet welke UI ik wilquote:
quote:
Alle tijd van de wereldquote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt dus nog even
Hai!![]()
[..]
Voor je het weet is het zover hoorquote:
en voor je het weet ben je over je hoogtepuntquote:
en maak je het testament van je jeugdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
en voor je het weet ben je over je hoogtepunt![]()
wat is dat precies, de naam doet me vermoeden dat het iets lekkers isquote:
Ik vind die met dat poesje wel leukquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en maak je het testament van je jeugd
Niet dat ik geld of goed heb weg te geven
Voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd
Maar ik heb nog wel wat mooie idealen
Goed van snit hoewel ze uit de mode zijn
Wie ze hebben wil die mag ze komen halen
Vooral jonge mensen vinden ze nog fijn
De wat?quote:
ik houdt het toch maar even bij mijn Boeddha. Heb ik goede herinneringen aan en die kan ik gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met dat poesje wel leuk
lijkt me iets van gestoofde hond of zoquote:
Die is ook mooiquote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik houdt het toch maar even bij mijn Boeddha. Heb ik goede herinneringen aan en die kan ik gebruiken
Letterlijk: gebakken noedelsquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
wat is dat precies, de naam doet me vermoeden dat het iets lekkers is
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me iets van gestoofde hond of zo
Klinkt goedquote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Letterlijk: gebakken noedels
En dat dekt de lading ook wel aardig! In deze zit kip, paprika, lente-ui en shii take
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me iets van gestoofde hond of zo
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat dekt de lading ook wel aardig! In deze zit kip, paprika, lente-ui en shii take
ik ben daar geweest. Dat was zo'n immens indrukwekkende ervaringquote:
ken je hem niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met dat poesje wel leuk
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt?quote:
ik kende hem nietquote:
Delen!quote:
zelfs een Ferrari kan het niet bijhoudenquote:
wou jij zeggen dat ik niet opgevoed benquote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel.o.k mompelt iets over opvoeding....
Natuurlijk ken ik die wel!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
wou jij zeggen dat ik niet opgevoed ben
Als je lied niet kent?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
dan is het goedquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet goed genoeg, je kan toch wel klaverjassen?
of julie zijn gewoon nog een generatie verder dan ikquote:
dan ben je nog onder de 25 dus?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef crv het volgende:
[..]
of julie zijn gewoon nog een generatie verder dan ik
Ik kan wel rikken, telt da ok?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet goed genoeg, je kan toch wel klaverjassen?
guess againquote:
inderdaad "was"quote:
valt me nu pas op dat jij net zo'n duim hebt als iBennyquote:
Omnomnomnomquote:
als wij (inclusief muk die in 2016 30 wordt) een generatie verder zijn.....quote:
is het al kerst?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef crv het volgende:
[..]
valt me nu pas op dat jij net zo'n duim hebt als iBenny
BdG is voor Generatie 55+quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als wij (inclusief muk die in 2016 30 wordt) een generatie verder zijn.....
Nee, godzijdank niet.quote:
quote:
quote:
je zegt het goed sommigequote:
Waaronder die van Boudewijn dus.quote:
mompelt iets over verdeelde meningenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rib gekneusd en doet nu niet lief ondanks pijnstillers
Dat was ook niet mijn bedoelingquote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef crv het volgende:
[..]
dan zit er maar een ding op, je helemaal lam zuipen tot je niets meer voelt
hmmm dan kan ik je enkel sterkte wensenquote:
quote:
Sucsex!quote:
Eentje die ik zo niet ken maar ze werken op zich wel maar nu dus nietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:01 schreef crv het volgende:
[..]
hmmm dan kan ik je enkel sterkte wensen
wat heb je voor pijnstillers
ik heb voor pijnmedicatie altijd Ibuprofen 400 en daarbij neem ik als booster een paracetamol. helpt zelfs tegen mijn migrainequote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eentje die ik zo niet ken maar ze werken op zich wel maar nu dus niet
Ach ja, de dag is bijna om en dan zo lekker slapen, heb ook een hekel aan paracetamolquote:Op zondag 23 januari 2011 20:06 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb voor pijnmedicatie altijd Ibuprofen 400 en daarbij neem ik als booster een paracetamol. helpt zelfs tegen mijn migraine
zuigsexquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en bedanktdaar gaat mijn focus weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Hey LLquote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
hoooii vanaf mobiel... Kan geen spoilers lezen
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is dus lullig, nu moet ze eerst je quoten om het te kunnen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en dat knopje ' checken voor nieuwe posts' ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL![]()
dan is dat dus een algemeen probleem
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en dat knopje ' checken voor nieuwe posts' ook
* crv beetje ondeugend isquote:Op zondag 23 januari 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dus lullig, nu moet ze eerst je quoten om het te kunnen lezen
Waarom dat dan?quote:
Dat blijktquote:Op zondag 23 januari 2011 20:17 schreef crv het volgende:
[..]
* crv beetje ondeugend is[ afbeelding ]
de belasting is trots op jequote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Lekker veel rente bijgeschreven.![]()
Heb ik heel het jaar voor op mijn luie kont hoeven zitten.
ik wou zeggen veel plezier maar ja BzVquote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben er weer weg vanlekker genieten van mijn latte en BzV kijken....
Veel kijk plezier en geniet van je lattequote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Kom maar opquote:
Veel plezier met BzVquote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Owja, fuckquote:Op zondag 23 januari 2011 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet eerst, ze heeft al een tijger genaaid
Hey Barretjequote:Op zondag 23 januari 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
File viel uiteindelijk mee
nu lekker op de bank.. zonderwant die moest nog even werken .. in Zwolle..
dus MZ... wil je em een bakkie koffie bezorgen??
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:23 schreef Barretje80 het volgende:
File viel uiteindelijk mee
nu lekker op de bank.. zonderwant die moest nog even werken .. in Zwolle..
dus MZ... wil je em een bakkie koffie bezorgen??
elleuh..quote:
Ja ik ben vannacht overgewipt vanuit TALquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
elleuh..
ik heb weer een introductie gemist![]()
Dat geneuk allemaalquote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ik ben vannacht overgewipt vanuit TAL
heheh is de voice afgelopen ??quote:Op zondag 23 januari 2011 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ik ben vannacht overgewipt vanuit TAL
Pardon, jij zat voetbal te kijken, het woordje FUCK valt en je bent weer hierquote:
Die programma's interesseren me geen reet.quote:
ach.. het is en blijft een forum..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
Die programma's interesseren me geen reet.Kwam er alleen in de SC daar.
Was een close clubje mensen, maar valt een beetje uiteen
ze hebben het hier meer naar hun zinquote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef crv het volgende:
[..]
Die programma's interesseren me geen reet.Kwam er alleen in de SC daar.
Was een close clubje mensen, maar valt een beetje uiteen
idd de meeste zitten nu hier, Koen gaf me de tipquote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben het hier meer naar hun zin
Moest je even rennen?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
* DaMart is weer uit het paniekkamertje gekomen.
ohh jeeh..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
* DaMart is weer uit het paniekkamertje gekomen.
beroemdequote:
quote:
quote:
quote:
wordt er gestoord van, is een spiksplinternieuwe laptop maar hij loopt gewoon meerdere keren per dag vast.quote:
ik wel, maar die laptop krijgt nog een keer een oplawaaiquote:
Dat is mooi crapquote:Op zondag 23 januari 2011 20:47 schreef crv het volgende:
[..]
wordt er gestoord van, is een spiksplinternieuwe laptop maar hij loopt gewoon meerdere keren per dag vast.
Nee DELLquote:
is ook geen verschil DELL is CRAPquote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Allebij 4 letter, ik zie geen verschil
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:26 schreef crv het volgende:
[..]
Pardon, jij zat voetbal te kijken, het woordje FUCK valt en je bent weer hier
Dan heb je aan eentje van een paar honderd euro ook wel genoegquote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
over laptops gesproken..
die van mij staat op het punt van begeven.. is een macBook dan iets??wil me die aansmeren maar volgens mij is dat vooral eigenbelang
ik heb dat toch niet nodig voor een beetje internetten??
Wat zeur je dan daar net?quote:
lekker vlug Flashquote:
en wat moet zo eentje van een paar honderd euro wel kunnen dan??quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je aan eentje van een paar honderd euro ook wel genoeg
[..]
Wat zeur je dan daar net?
Ik ben mijn laptop zeker tot donderdagavond kwijt... ook problemen, dus alvast naar de winkel gebracht, waatr ze woensdag gaan kijken wat het probleem is.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Barretje80 het volgende:
over laptops gesproken..
die van mij staat op het punt van begeven.. is een macBook dan iets??
Ik was even een leven aan het hebben. Onze excuses voor het ongemakquote:
Ligt er aan wat jij met je laptop wil gaan doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat moet zo eentje van een paar honderd euro wel kunnen dan??
ik wil vooral een lichte
ik spreek je toch niet tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je aan eentje van een paar honderd euro ook wel genoeg
[..]
Wat zeur je dan daar net?
hier is het de ventilator..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben mijn laptop zeker tot donderdagavond kwijt... ook problemen, dus alvast naar de winkel gebracht, waatr ze woensdag gaan kijken wat het probleem is.
Een leven FTWquote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was even een leven aan het hebben. Onze excuses voor het ongemak
Weet je hoe engquote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet ik ook eens doenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Licht zijn, een prettig leesbaar scherm hebben, en dawast, voor een bietje internetten.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat moet zo eentje van een paar honderd euro wel kunnen dan??
ik wil vooral een lichte
ik ben in de warquote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een leven heb ik dit weekend al gehadquote:
Waar kan ik dat downloaden?quote:
quote:
Bij mij is het probleem vooral dat af en toe de stroom lijkt uit te vallen, en hij spontaan opnieuw opstart...quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier is het de ventilator..
hij maakt nogal lawaai
Alweer?quote:
Bittorentquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een leven heb ik dit weekend al gehad
morgen weer terug aan het werk
idd..quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Licht zijn, een prettig leesbaar scherm hebben, en dawast, voor een bietje internetten.
scherpquote:
Downloaden wel, uploaden niet en als er verder geen rechten aan verbonden zijn mag het allebeiquote:
1 op de uitkijk is genoegquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he er staat er eentje op te letten
Oh dan, heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Downloaden wel, uploaden niet en als er verder geen rechter aan verbonden zijn mag het allebei
altijdquote:Op zondag 23 januari 2011 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He he er staat er eentje op te letten
tuurlijk wel, waarom niet? Een hoop mensen schijnt tegenwoordig al bij "downloaden" een pavlovreactie te hebben dat dat DUS illegaal is. Waanzin natuurlijk.quote:
hier ookquote:
quote:
Ook goedquote:Op zondag 23 januari 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meerder persoonlijkheidssyndroom
Zoek maarquote:Op zondag 23 januari 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dan, heb je een linkje voor me?
Nee, dat is alleen goedquote:
Ik wil dat ze Billy's en Ivar's gaan verkopenquote:
quote:
quote:
Andere pijnstillers vragen morgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt mij geen zak uit, als mijn zijn nu maar eens geen pijn doet
ivarquote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil dat ze Billy's en Ivar's gaan verkopenStoere Zweedse mannen
De kast heb ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ivar
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49824326
ben vanmorgen vergeten in te nemenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Andere pijnstillers vragen morgen?
Heb je ze wel alsnog ingenomen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben vanmorgen vergeten in te nemen, meds zijn niks voor mij. Maar heb dus de hele dag er veel last van en dat de afgelopen paar dagen had ik er weinig last van met de pijnstillers
www.stoerezweedsemannen.sequote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kast heb ik alIk wil de stoere Zweedse man
De keuze is reuzequote:
Dat wel maar kennelijk hebben die ook zondag vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je ze wel alsnog ingenomen dan?
je klikte hequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel maar kennelijk hebben die ook zondag vandaag
quote:
merelquote:
quote:
nog nietquote:
heb je nog een paar uurquote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet![]()
ben er vandaag pas aan begonnen
das mooiquote:
Oh ja werken zekerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet![]()
ben er vandaag pas aan begonnen
quote:
dat klinkt beterquote:
yupquote:Op zondag 23 januari 2011 21:10 schreef Merel- het volgende:
[..]
Oh ja werken zeker
Leuke plannen voor het weekend nu dan?
elke weekquote:
Jeujquote:
Gezelligquote:Op zondag 23 januari 2011 21:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yup
morgen wat gaan verbouwen in de zaak, schoonouders komen op bezoek en dinsdag naar eindhoven boodschappen doen en bij vrienden op de koffie
suikertjequote:
okquote:
quote:
in belgie zijn de boodschappen duurder plus ze hebben niet allesquote:Op zondag 23 januari 2011 21:13 schreef Merel- het volgende:
[..]
Gezellig
Maarehm, boodschappen als in.. eten? Of.. kleding zeg maar.. want anders, waarom naar de supermarkt in eindhoven?
nee, maar het moest even gebeuren..quote:
* goldfinger1963 slaat trev KOquote:
Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 slaat trev KO
ik heb niet hard genoeg geslagenquote:
ik moet wel tot en met woensdag werken, maar dan heb ik daarna weekend van donderdag tot en met dinsdagquote:
quote:
Echt? Oh.. wist ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie zijn de boodschappen duurder plus ze hebben niet alles
dat heb je somsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar het moest even gebeuren..
Ik weet hetquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb niet hard genoeg geslagen
Jammerquote:
Graag in 1 keerquote:
Wat heerlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet wel tot en met woensdag werken, maar dan heb ik daarna weekend van donderdag tot en met dinsdag
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet wel tot en met woensdag werken, maar dan heb ik daarna weekend van donderdag tot en met dinsdag
Wow, nice!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaquote:
ik heb tot woensdag cursus en dan....quote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook maar denk dat ik dat nu niet meer doequote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk![]()
Ik wil in maart een weekje vrij nemen
je kop is te hardquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Jammer
[..]
Graag in 1 keer
why not?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wou ik ook maar denk dat ik dat nu niet meer doe
antwerpen is idd leukquote:Op zondag 23 januari 2011 21:15 schreef Merel- het volgende:
[..]
Echt? Oh.. wist ik niet
Ik ben nog nooit in België geweest, shame on me..
ja ok alleen om met de bus (OMG!) naar Frankrijk en Spanje te gaan..
ik wil graag een keer naar Brussel of Antwerpen ofzo, lijkt me leukEn natuurlijk naar jouw club!!
Wat lekkerquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb tot woensdag cursus en dan....
donderdag werk, vrijdag lang weekend weg
ja, en dat zonder vrije dagen op te nemenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat heerlijk![]()
Ik wil in maart een weekje vrij nemen
en wat moest je ook alweer voor die cursus doenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een hard hoofd hebquote:
Omdat ik dit jaar nog maar 1 week vol gewerkt hebt en dan nog 2.5 dag los. dus krijg nu wel mijn rustquote:
nog 1 dingetje, als je wiltquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
maar nu hoef ik niets meer tot ik naar bed moet, ik heb ook al gedoucht
belgiëquote:
jeuj, lang weekend wegquote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
wat voor een cursus moet je doen wok ?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |