Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Alsof dat wat uit maaktquote:Op zondag 23 januari 2011 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet, ik sta namelijk in het bel-me-niet-register.
Als ze me nu bellen, vraag ik of ze me meteen kunnen doorverbinden met de OPTA, zodat ik een klacht kan indienenquote:
dacht van de week toch te begrijpen dat er via allerlei trucjes toch mensen gebeld worden ondanks bel-me-nietquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Als ik bel, codewoord:appel, moeten jullie allemaal wel mijn product kopen. Goed voor mijn scores, jewaits.
Ikke nieuw hier,quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is gedaan als nou iemand even de OP er in zet
zo jij bent snel,quote:
je zal mij niet bellenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
Als ik bel, codewoord:appel, moeten jullie allemaal wel mijn product kopen. Goed voor mijn scores, jewaits.
oh ja wat danquote:Op zondag 23 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje tempo, ik heb nog meer te doen.
ga eens lerenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje tempo, ik heb nog meer te doen.
quote:
dat dusquote:
OKquote:Op zondag 23 januari 2011 18:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat dus
en maandag, dinsdag en woensdag alweer een nieuwe cursus....
en de volgende staat ook al geplanned![]()
ik heb het een beetje druk
Whut?quote:Op zondag 23 januari 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ain't got much timeik moet nog een tijger naaien en kleren strijken
dan is het goedquote:
wat ?quote:
LL Gaat een tijger naaien. Dat lijkt me grappigquote:
Troost je, we hebben allebei een bizarre seksuele voorkeur. ik naai net de wenkbrauwen van een boze vogel...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaahaa daar sta je van te kijken he? dat ik dat ook kan
hijs stuk
[ afbeelding ]
Jullie naaien maar alles wat los en vast zitquote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Troost je, we hebben allebei een bizarre seksuele voorkeur. ik naai net de wenkbrauwen van een boze vogel...
Duh.. je weet toch dat vrouwen tussen de 30 en de 40 hun seksuele piek hebbenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie naaien maar alles wat los en vast zit
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaahaa daar sta je van te kijken he? dat ik dat ook kan
hijs stuk
[ afbeelding ]
ik maak hoog uit een naaimachine...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Troost je, we hebben allebei een bizarre seksuele voorkeur. ik naai net de wenkbrauwen van een boze vogel...
beter als andersomquote:Op zondag 23 januari 2011 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL Gaat een tijger naaien. Dat lijkt me grappig
* crv Gaat even naar Huis in NL bellenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh.. je weet toch dat vrouwen tussen de 30 en de 40 hun seksuele piek hebben
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:49 schreef crv het volgende:
De Boer: misschien was het te vroeg voor ze![]()
gezien jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
doe je het toch nietquote:Op zondag 23 januari 2011 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet echt strijkenmaar ik wil niet
quote:
Je kan kleren ook ongestreken dragen en je beddegoed is toch al verkreukeld na 1 nachtje slapen of doe je dat elke ochtend dan ook de strijkbout over je bedquote:Op zondag 23 januari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan? die berg wordt alleen maar groter en groter
proberen hoe lang het duurt voordat J gaat strijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan? die berg wordt alleen maar groter en groter
beddengoed doe ik al nooitquote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef crv het volgende:
[..]
Je kan kleren ook ongestreken dragen en je beddegoed is toch al verkreukeld na 1 nachtje slapen of doe je dat elke ochtend dan ook de strijkbout over je bed
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
proberen hoe lang het duurt voordat J gaat strijken
ik strijk mijn overhemden enkel licht. speciale overhemden die niet zo kreukenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
b
[..]
beddengoed doe ik al nooit
het zsijn voornamelijk kleren van de jongens .. ook een beetje sneu om in gekreukelde kleren naar school te gaan
Dat doe je zelf ook niet naar je werk toch?
Een tijger naaienquote:Op zondag 23 januari 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ain't got much timeik moet nog een tijger naaien en kleren strijken
Flashmodus]quote:
quote:
Jeweetsquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie naaien maar alles wat los en vast zit
Dan staat me nog wat te wachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duh.. je weet toch dat vrouwen tussen de 30 en de 40 hun seksuele piek hebben
Ik mag vanaf juli genietenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Jeweets
[..]
Dan staat me nog wat te wachten
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mag vanaf juli genieten![]()
Hai allemaal
Ik vanaf januari 2016quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai allemaal
Liebchenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai allemaal
Helleu monsieurquote:
Jij hebt dus nog evenquote:
Liebchenquote:
Wieso?quote:
Met wat?quote:
quote:
ik weet niet welke UI ik wilquote:
quote:
Alle tijd van de wereldquote:Op zondag 23 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt dus nog even
Hai!![]()
[..]
Voor je het weet is het zover hoorquote:
en voor je het weet ben je over je hoogtepuntquote:
en maak je het testament van je jeugdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef crv het volgende:
[..]
en voor je het weet ben je over je hoogtepunt![]()
wat is dat precies, de naam doet me vermoeden dat het iets lekkers isquote:
Ik vind die met dat poesje wel leukquote:
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en maak je het testament van je jeugd
Niet dat ik geld of goed heb weg te geven
Voor slimme jongen heb ik nooit gedeugd
Maar ik heb nog wel wat mooie idealen
Goed van snit hoewel ze uit de mode zijn
Wie ze hebben wil die mag ze komen halen
Vooral jonge mensen vinden ze nog fijn
De wat?quote:
ik houdt het toch maar even bij mijn Boeddha. Heb ik goede herinneringen aan en die kan ik gebruikenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met dat poesje wel leuk
lijkt me iets van gestoofde hond of zoquote:
Die is ook mooiquote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik houdt het toch maar even bij mijn Boeddha. Heb ik goede herinneringen aan en die kan ik gebruiken
Letterlijk: gebakken noedelsquote:Op zondag 23 januari 2011 19:45 schreef crv het volgende:
[..]
wat is dat precies, de naam doet me vermoeden dat het iets lekkers is
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me iets van gestoofde hond of zo
Klinkt goedquote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Letterlijk: gebakken noedels
En dat dekt de lading ook wel aardig! In deze zit kip, paprika, lente-ui en shii take
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me iets van gestoofde hond of zo
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
En dat dekt de lading ook wel aardig! In deze zit kip, paprika, lente-ui en shii take
ik ben daar geweest. Dat was zo'n immens indrukwekkende ervaringquote:
ken je hem niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die met dat poesje wel leuk
[..]
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt?quote:
ik kende hem nietquote:
Delen!quote:
zelfs een Ferrari kan het niet bijhoudenquote:
wou jij zeggen dat ik niet opgevoed benquote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel.o.k mompelt iets over opvoeding....
Natuurlijk ken ik die wel!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
wou jij zeggen dat ik niet opgevoed ben
Als je lied niet kent?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:51 schreef crv het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |