Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat anders zo nogquote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef Muck het volgende:
Stu, moet je kijken hoe lief hij eigenlijk is als de wenkbrauwen er nog niet op zitten![]()
[ afbeelding ]
Mét Marijkequote:
Ah, ik raakte al uitgeput, thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 16:07 schreef Stuart het volgende:
Ben over 10 minuten weg. Hebben jullie weer rust
D-d-d-dat l-l-l-lijkt wel een boos vogeltjequote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef Muck het volgende:
Stu, moet je kijken hoe lief hij eigenlijk is als de wenkbrauwen er nog niet op zitten![]()
[ afbeelding ]
Weet ik tochquote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, ik raakte al uitgeput, thanks
Wel tof om het zo in progress te zien eigenlijkquote:
quote:
SPOILER: Niet klikken danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat voor vogeltje is dat?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:06 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Nu toch nog niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
D-d-d-dat l-l-l-lijkt wel een boos vogeltje!
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILER: Niet klikken danOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Maar wordt het dat welquote:
Volgens mij wordt het die rooie, uit Angry Birdsquote:
Ik zal van de volgende wel een hele opbouw makenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel tof om het zo in progress te zien eigenlijk
Dezequote:
Leuk Muckquote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zal van de volgende wel een hele opbouw maken
[..]
Deze
[img=300http://www.iphoneclub.nl/(...)rds-android-beta.jpg[/img]
Woah cool!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zal van de volgende wel een hele opbouw maken
[..]
Deze
[ afbeelding ]
of een soepje, maar dat heb jij al gehadquote:
Wokquote:
Nou, in zo'n beestje een uurtje of anderhalf, maar dat doe ik dan terwijl ik TV kijk, dus in principe zou het sneller kunnen als ik me er volledig op concentreerquote:Op zondag 23 januari 2011 16:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk Muck
Hoeveel tijd gaat er eigenlijk inzitten
Whaoh! Ik lust wel een soepjequote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of een soepje, maar dat heb jij al gehad
Succes ermeequote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga me maar eens storten op die enorme berg strijkgoed die blijft weigeren zichzelf weg te werken
Kun je meneer taart daar niet op stortenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
ik ga me maar eens storten op die enorme berg strijkgoed die blijft weigeren zichzelf weg te werken
Dat is nummer 5 die ik moet gaan haken?quote:
Jaaaaaquote:Op zondag 23 januari 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah cool!![]()
![]()
![]()
Had je trouwens gehoord van TJ van vrijdag?![]()
Dat vind ik nog wel snel allemaal hoor. Vind het ook echt heeeeel knap gewoonquote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, in zo'n beestje een uurtje of anderhalf, maar dat doe ik dan terwijl ik TV kijk, dus in principe zou het sneller kunnen als ik me er volledig op concentreer
Het hangt ook een beetje van het patroon af, en of ik het al eerder heb gemaakt, of er gekke steekjes inzitten etc etc etc
Dit tasje heb ik in 2 avondjes in elkaar gedraaid, omdat ik al een klein miljard van die bloemen had gemaakt bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Die is aan het gamen, het is zondagmiddag hequote:
Je moet niks hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is nummer 5 die ik moet gaan haken?![]()
[..]
Jaaaaa
Gezellig
Meh, die ligt hier ook op me te wachten, maar ik hang wel lekker.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
Wat voor soep?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of een soepje, maar dat heb jij al gehad
Succes!quote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg en gaat straks naar drama class. Misschien tot vanavond![]()
Jaoh, dus? Hij kan best een uurtje 'ontspanning' gebruiken, tegen de RSI.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is aan het gamen, het is zondagmiddag he
Thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel snel allemaal hoor. Vind het ook echt heeeeel knap gewoon![]()
Als ik nog rood en oranje overhoud, ben je de eerste vijfdequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:16 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg en gaat straks naar drama class. Misschien tot vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |