Daar hou ik niet zo van. Dan krijg ik het gevoel dat je me gebruikt als een stuk vlees.quote:
Stel je niet aanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Neuken.
Veels te lang geleden alweer![]()
![]()
![]()
...
ja weet je wel...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn mis ik het niet eens![]()
dat was wel de bedoeling jaquote:
je plaatje is stoekquote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik jarig ben wil ik dit graag voor mijn verjaardag Trev.
*stille hint voor de familie*
Zoveel verdien ik nou ook weer nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik jarig ben wil ik dit graag voor mijn verjaardag Trev.
*stille hint voor de familie*
40 euro.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoveel verdien ik nou ook weer niet
Ik vind neuken beter dan ketsen...quote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind neuken trouwens een plat woord. Laten we het ketsen noemen. Dat heeft nog iets... sportiefs in zich.
Mooie scheerset. Ik moet een keer een nieuwe hebben. En deze is elegant en sjiek.quote:
Eens.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Neuken.
Veels te lang geleden alweer![]()
![]()
![]()
...
Dan kroep ik toch liever op de brommerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind neuken trouwens een plat woord. Laten we het ketsen noemen. Dat heeft nog iets... sportiefs in zich.
Dat is een rib uit mijn lijfquote:
Neuken dan maar?quote:
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef crv het volgende:
mijn explorer liep vast, nu ben ik de draad kwijt
Ja, maar ketsen is nog sportief. Neuken dat is gewoon iets wat beesten zouden doen.quote:
nee, die paren dan weerquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ketsen is nog sportief. Neuken dat is gewoon iets wat beesten zouden doen.
Ach ja, TJ is toch niet thuisquote:
Nee, dat is dan weer parenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar ketsen is nog sportief. Neuken dat is gewoon iets wat beesten zouden doen.
quote:
neuken als beestenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
ja anders zaten ze niet op FOKquote:
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Ach ja, TJ is toch niet thuis
[..]
Nee, dat is dan weer paren
Ficken...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
Andere woorden verzinnen voor seks.Dat is net zo iets als mensen die hun piemel een naam geven of praten over "poesjes"
Vrouwen geven hun borsten ook een naam... En nu mogen wij het opeens niet?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
Andere woorden verzinnen voor seks.Dat is net zo iets als mensen die hun piemel een naam geven of praten over "poesjes"
Is dat dan zo bijzonder?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
omg, gaan we een sex TT krijgen zometeen
ik gaat de kleine crv eens uitlatenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen geven hun borsten ook een naam... En nu mogen wij het opeens niet?
Whut?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Vrouwen geven hun borsten ook een naam... En nu mogen wij het opeens niet?
En dat allemaal weer dankzij Marijke met haar opmerkingen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
quote:
en wat is daar mis meequote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |