True, welke film kijk je dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik zit ook film te kijken en je weet wij mannen zijn niet zo goed in 2 dingen tegelijk doen
Lethal Weaponquote:
Wakker zijn. En werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bent traag
[..]
wat doe je nu dan nog wakker?
quote:
quote:
Hoe kom ik aan slaap gebrek?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wakker zijn. En werken. En hier meeposten.
Goede keuzequote:
Slapeblek? Wasda?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan slaap gebrek?
[..]
Goede keuze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Slapeblek? Wasda?
Ik heb braaf 8 uur geslapen hoor...
Dan doe je het beter als mij want dat heb ik ook niet elke nacht gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe ik ook regelmatigquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga deze week de hele week op tijd naar bed heb ik me voorgenomen![]()
Lekker slapen wokquote:
Hou ik je aan.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
als ik dat wil moet ik me hier eens een weekje laten bannenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Coolquote:
WHAOH DIE IS VET TOFquote:
Slaap lekker wokquote:
misschien dat ik dat ook maar eens ga doen. moet per slot van rekening elke morgen om 5:30 opquote:Op zondag 23 januari 2011 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan moet bij mij ook msn en mijn foon niet werkenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik dat wil moet ik me hier eens een weekje laten bannen
Okee, die ken ik helemaal nog nietquote:
trustenquote:
Bannenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik dat wil moet ik me hier eens een weekje laten bannen
geen Fok is in ieder geval een goed beginquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet bij mij ook msn en mijn foon niet werken
Dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet bij mij ook msn en mijn foon niet werken
ken jij woezel en pip nietquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, die ken ik helemaal nog niet![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
misschien dat ik dat ook maar eens ga doen. moet per slot van rekening elke morgen om 5:30 op
graag gedaanquote:
is fudge ook goed?quote:
Hier dus ook maar als je een hele lieve meid kent en die jou ook heel lief vind is voor beide op tijd gaan slapen niet echt een optiequote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen Fok is in ieder geval een goed begin
en op MSN heb ik erg weinig mensen staat
Ja, ze schiet die vogel met haar katapult tegen dat varken aanquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je Toek daar nu mee aanvallen als hij vervelend is?
tja ik heb wat resitijdquote:
ik gelukkig alleen op dins woens en donderdagenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
misschien dat ik dat ook maar eens ga doen. moet per slot van rekening elke morgen om 5:30 op
ik weet wel wie ze zijn....quote:
Als hij zo thuiskomt, vliegt er heel hard een vogel naar zijn hoofdquote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je Toek daar nu mee aanvallen als hij vervelend is?
quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
tja ik heb wat resitijd
ow donderdag kan ik later opstaan dan moet ik naar Parijs
en wat noem jij wat reistijd?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
tja ik heb wat resitijd
Leuk voor je werk?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:49 schreef crv het volgende:
[..]
tja ik heb wat resitijd
Wel op camera vastleggen hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Als hij zo thuiskomt, vliegt er heel hard een vogel naar zijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |