Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Gelukkig had je onquote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan jij![]()
Ik had vandaag tegen mijn verwachting in (was een slechte start) een erg leuke dag gehad
Ja, leuk is ie he?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga nog eens van die klotevogel houden
on?quote:
Dank jequote:Op zondag 23 januari 2011 01:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, leuk is ie he?
En welkon crv![]()
![]()
ja hij is echt leukquote:Op zondag 23 januari 2011 01:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, leuk is ie he?
En welkon crv![]()
![]()
Ik vind em uber schattigquote:Op zondag 23 januari 2011 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja hij is echt leuk(past wel bij jou)
crv
quote:
als in lief, schattig, cutequote:Op zondag 23 januari 2011 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind em uber schattigMaar ik vind alle beestjes wel schattig ergens
Maar hoezo past die wel bij me?
klotevogel past net nietquote:
Sirocco.. Hoeveel letters is dat? Geen 9 he?quote:
voel me zeer vereerd, maar ben eerder een copy/paste masterquote:
quote:
Eigenlijk is de moeder niet zo lief. Stiekem zelfs een bitch.quote:
Dat hoeft niemand verder te wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:04 schreef crv het volgende:
[..]
voel me zeer vereerd, maar ben eerder een copy/paste master
Kloptquote:
leuk, feessiequote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Je draaide echt fantastisch!!
Maar volgende keer ben ik er niet bij: feesteje ouders 40 jaar getrouwd
ik draai zondag de 30e weerquote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar volgende keer ben ik er niet bij: feesteje ouders 40 jaar getrouwd
en gefeliciteerdquote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar volgende keer ben ik er niet bij: feestje ouders 40 jaar getrouwd
Dat zeg ik: feestje ouders 40 jaar getrouwd, ga ik dus missenquote:
Thanks!quote:
Hij mag wel bij mij wonenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk is de moeder niet zo lief. Stiekem zelfs een bitch.
Er is een reden waarom Sirrocco heel erg op mensen gefocust is (en die journalist beklom). Toen hij een baby-kakapo was heeft zijn moeder hem dus verstoten en is hij door twee vrijwilligers opgevoed. Hij was ook één van de eerste kakapo's die dus via dat programma (waar mensen baby-kakapo's opvangen en opvoeden) weer losgelaten is in het wild. En sindsdien komt Sirrocco dus graag op plekken waar mensen zijn om aandacht te vangen (en mensen te versieren).
Owwwww....quote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: feestje ouders 40 jaar getrouwd, ga ik dus missen
Welterusten Trevquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens pitten
Slaap Lekker en Bis Later![]()
We kunnen samen in Nieuw-Zeeland vrijwilligerswerk gaan doen met Kakapo's. Ze zoeken elk jaar 200 mensen.quote:
quote:Top 100 van zaterdag 22 januari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 750 Stuart
06. 343 Trevland
16. 246 Symphonic
21. 224 LovelyLady
26. 211 RockNijntje
31. 191 goldfinger1963
32. 187 Bos81
41. 169 suikertaartje
51. 144 Koen66
65. 120 TheFamousMan
67. 119 Kentekenplaat
99. 087 Pien85
truste kerelquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef Trevland het volgende:
Kerel, slaap ze!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef Trevland het volgende:
Ja, ik wilquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We kunnen samen in Nieuw-Zeeland vrijwilligerswerk gaan doen met Kakapo's. Ze zoeken elk jaar 200 mensen.
quote:
Hmmm vben aan mijn derde fles bezig, maar weet niet of ik die opkrijg (zonder problemen)quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki doe ik vanmiddag wel bijwerken
3 flesjes moet toch wel kunnen?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef crv het volgende:
[..]
Hmmm vben aan mijn derde fles bezig, maar weet niet of ik die opkrijg (zonder problemen)
Blozen is nergens voor nodigquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef crv het volgende:
Wat een warm welkom hier, ga er helemaal van blozen![]()
Moet ik mezelf nog enigzins introduceren hier ?
Nou vooruit:
Ik ben dus crv, hang al enig tijd rond op FOK
Woon in Frankrijk tegen de Zwitserse grens in de buurt van Basel.
Ik kan nogal sarcastisch uit de hoek komen dus bij voorbaat neem mijn opmerkingen niet te serieus![]()
Ow en ik schijn vaak smilies te gebruiken [ afbeelding ]
FLASHquote:
JOAH!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zullen we dan stiekem een mannetje en een vrouwtje meenemen en hier een nieuwe kolonie starten van Kakapo's?
Moeten we even iemand met een achtertuin zoeken.quote:
Idd..quote:
dan beter slapen jahquote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga bijna!
Kan mn ogen letterlijk niet meer open houden...
Ik woon in Frankrijk en werk in Zwitserland, doe mijn boodschappen in Duitslandquote:Op zondag 23 januari 2011 01:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blozen is nergens voor nodig![]()
Tof dat je in Zwitserland woont! Is dat ivm werk of liefde of iets heel anders?
We kopen wel samen een huis ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moeten we even iemand met een achtertuin zoeken.
Okey dokeyquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki doe ik vanmiddag wel bijwerken
Cool!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk en werk in Zwitserland, doe mijn boodschappen in Duitsland
get a lifequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk en werk in Zwitserland, doe mijn boodschappen in Duitsland
normaal ga ik nog wel 5 uur door, maar geen idee wat ik heb, ben niet eens ziek!quote:
luister naar je lichaam misterquote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
normaal ga ik nog wel 5 uur door, maar geen idee wat ik heb, ben niet eens ziek!
Oh! In Arnhem dan. Aan de wijken rond het sonsbeekpark heb ik mijn hart verkocht.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kopen wel samen een huis ja?
Okeequote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! In Arnhem dan. Aan de wijken rond het sonsbeekpark heb ik mijn hart verkocht.
mijn lichaam wil zakgeldverhoging en een milk-shake.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! In Arnhem dan. Aan de wijken rond het sonsbeekpark heb ik mijn hart verkocht.
Welkom natuurlijk. Had ik nog niet eens gezegdquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef crv het volgende:
Nou vooruit:
Ik kan nogal sarcastisch uit de hoek komen dus bij voorbaat neem mijn opmerkingen niet te serieus![]()
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn lichaam wil zakgeldverhoging en een milk-shake.
http://www.funda.nl/koop/(...)n-ruisdaelstraat-60/quote:
Ik ben 4 jaar geleden ge-emigreerd, zit nog te wachten tot mijn vrouw ook komt (huisverkoop zit wat tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Altijd al, of ben je geemigreerd ooit (zelf of met ouders of vrouw of)?
Gaaf hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:16 schreef crv het volgende:
[..]
al wordt het internationale dit jaar nog wat uitgebruid aangezien ik voor een indisch-amerikaans bedrijf ben gaan werken en mijn Klant (een grote Zwitserse Bank) wat betreft mijn aandachtsgebied vestigingen in Londen en Singapore heeft
quote:
Ik Werk in de IT in Zoals ze dat zo mooi noemen Quality Assurance.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf hoorWat voor werk doe je als ik vragen mag?
Bak eens een Flammkuchen voor onsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef crv het volgende:
Nou vooruit:
Tof hoor, klinkt echt gaafquote:Op zondag 23 januari 2011 01:28 schreef crv het volgende:
[..]
Ik Werk in de IT in Zoals ze dat zo mooi noemen Quality Assurance.
En binnen een van Zwitserland grootste Banken ben ik v erantwoordelijk voor het outsourcen van testen
Wat leuk dat je er bent!!quote:
Ik was er wel, alleen niet hierquote:Op zondag 23 januari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er bent!!![]()
![]()
![]()
Had ik niet verwacht op dit tijdstip..
ach het is werkquote:
FLASH wat gaaf je weer te zienquote:
Balen van je vrouw! Je zal haar wel missen.. Hoop dat het huis snel verkocht is!!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:30 schreef crv het volgende:
![]()
[..]
ach het is werk![]()
Maar wel erg veel werk af en toe
Geen Kaiseraugst meer? Geen Pratteln Salina Raurica?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef crv het volgende:
[..]
FLASH wat gaaf je weer te zien![]()
Ik ben dus van job gewisseld he, werk nu dagelijks in Zurich
en hoiquote:Op zondag 23 januari 2011 01:30 schreef crv het volgende:
![]()
[..]
ach het is werk![]()
Maar wel erg veel werk af en toe
Ja das idd minder, Ze komt nu zo'n beetje elke 2 weken en dan voor een week of 2/3quote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balen van je vrouw! Je zal haar wel missen.. Hoop dat het huis snel verkocht is!!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lieverdjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lieverdje![]()
Nee, al kan ik daar nog wel steeds heen. Ze hebben nog steeds een plekje voor me bij Rochequote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Kaiseraugst meer? Geen Pratteln Salina Raurica?![]()
Wel jammer even goed
Elke 2 weken voor een week of 2/3??quote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ja das idd minder, Ze komt nu zo'n beetje elke 2 weken en dan voor een week of 2/3
omdat ze zelf arbeidsongeschikt is is zij wat flexibeler. Maar ben bang dat gezien de vooruitzichten in NL het nog wel even aan kan duren
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
We zijn terug!!![]()
Hopelijk wat langer deze keer
quote:
Is best een hele opgaaf voor haar hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Elke 2 weken voor een week of 2/3??
Ze woont gewoon bij je.. Probleem opgelost!
dat geloof ik bestquote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef crv het volgende:
[..]
Is best een hele opgaaf voor haar hoor
Kerel slaap ze.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapen iig![]()
Tot een andere keer allemaal
truste Flesmansquote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo Suikertaartjequote:
Dat bedeol ik niet.. Ik bedoel je zegt dat ze om de 2 weken voor 2/3 weken komt..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef crv het volgende:
[..]
Is best een hele opgaaf voor haar hoor
aan de meesten wen je zo hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Suikertaartje
Ik moet nog wel erg wennen aan iedereen hoor![]()
Trusten Treinertquote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, kan het niet eens bijhouden al die aandachtquote:Op zondag 23 januari 2011 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aan de meesten wen je zo hoor
Maar gezellie hier toch he ?
Ze zijn hier ECHT lief hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, kan het niet eens bijhouden al die aandacht![]()
dan kom je wel op een erg mooie tijd binnenvallen, lekker rustig nuquote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Suikertaartje
Ik moet nog wel erg wennen aan iedereen hoor![]()
Iedereen overstelpen we met liefdequote:Op zondag 23 januari 2011 01:38 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, kan het niet eens bijhouden al die aandacht![]()
Dus hij weet al dat JIJ lief bent...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken CRV al een forse tijd van de TAL SC
Welterustenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nice!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Stuart het volgende:
Zo, avondje oppassen en Fok!ken leverde toch £50 op
mannen mogen me aardig en tof vinden, maar lief is ook weer zoietsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus hij weet al dat JIJ lief bent...
Ja, verder niets voor hoeven doenquote:
Nee, we kunnen het huis in NL niet leeg latenb staan. ik ben hier ondertussen wel ruimer gaan wonen, maat dubbele woonlasten is niet prettig natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat bedeol ik niet.. Ik bedoel je zegt dat ze om de 2 weken voor 2/3 weken komt..
Kan niet..
Dus ik hoopte voor je dat ze er iets op gevonden had en toch bij je woonde
Ik ben voorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zoveel liefde in KSC.
Stiekem zouden we een taskforce moeten oprichten en alle wereldproblemen oplossen.
IK ben geen man, en ik vind je liefquote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mannen mogen me aardig en tof vinden, maar lief is ook weer zoiets
rustigquote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan kom je wel op een erg mooie tijd binnenvallen, lekker rustig nu![]()
neem je tijd hoor![]()
ik bijt alleen als ik je beter ken
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK ben geen man, en ik vind je lief![]()
Sorry voor de foute frasering
Ik word wel Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap in Kabinet KSC #1. De kenniseconomie word dan weer een belangrijk doel.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben voorEn voor het bewust maken van vooroordelen enzo
Krijgen we hopelijk weer een lieve regering
SNERT!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, we kunnen het huis in NL niet leeg latenb staan. ik ben hier ondertussen wel ruimer gaan wonen, maat dubbele woonlasten is niet prettig natuurlijk.
Nu kunnen we het redelijk redden, maar doort mijn nieuwe baan woirdt dit jaar financieel wat krap.
Dat komt omdat ik normaal gesproken belasting in frankrijk betaalde en daar betaal je over het afgelopen jaar en doordat ik nu in Ziurich werk ik belasting in Kanton Zurich moet betalenm en dat gaat over het huidige jaar dus ik heb ff dubbele belastinglasten dit jaar
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zoveel liefde in KSC.
Stiekem zouden we een taskforce moeten oprichten en alle wereldproblemen oplossen.
Owh. Ik Minister van Justitie danquote:Op zondag 23 januari 2011 01:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word wel Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap in Kabinet KSC #1. De kenniseconomie word dan weer een belangrijk doel.
Koen is een Kanjer, al wil die af en toe lekker met computers smijten Koenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus hij weet al dat JIJ lief bent...
je prik is opquote:
als ik het kon omschrijven zou ik het doen...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zoveel liefde in KSC.
ja, ik neem het al terugquote:Op zondag 23 januari 2011 01:43 schreef crv het volgende:
[..]
rustig![]()
![]()
Ow bijten is goed hoor, ik ben ook redelijk kattig als ik de mensen eenmaal ken en vertouw.
Is altijd wel een spel en nooit persoonlijk bedoeld
Ik wil wel op sociale zakenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trevland als noeste landbouwer zetten we natuurlijk op landbouw, natuur en voedsel.
En Flash kan mooi op verkeer!
Dat vond ik altijd in TAL, maar dcaar is de laatste tijd de xxxxxx uitgebroken helaasquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik het kon omschrijven zou ik het doen...
Maar KSC is voor mij veel meer dan een SC
KSC is veel meer dan dat idd.. Nu al voor mij..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik het kon omschrijven zou ik het doen...
Maar KSC is voor mij veel meer dan een SC
ik bied bij voorbaat al mijn excuses aanquote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik neem het al terug![]()
ik bedoel echt bijten...als in *hap*
maar kattig kan ik ook![]()
lekker man!
hey da's meer een baan voor mij, stukken bekijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe wel de belangrijke stukken controleren voor ze de deur uit gaan
Minister President dus?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe wel de belangrijke stukken controleren voor ze de deur uit gaan
aanvaardquote:Op zondag 23 januari 2011 01:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik bied bij voorbaat al mijn excuses aan
met chatten of de strongbow?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar een Strongbow en hou er dan maar mee op
ik bedoel spellingsgewijs, flapdrolquote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey da's meer een baan voor mij, stukken bekijken
Ik niet, ik maak mensen met liefde aan het huilenquote:
Met allebei. Vind er allemaal niet zoveel meer aanquote:
mission accomplishedquote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik maak mensen met liefde aan het huilen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik maak mensen met liefde aan het huilen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met allebei. Vind er allemaal niet zoveel meer aan
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik begrijp het weer eens verkeerd, damn,quote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel spellingsgewijs, flapdrol
huh? Whatsup kerel?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijken wij naar die stukken, mag ST de spelling doenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begrijp het weer eens verkeerd, damn,
de hele dag stukkenkijken leek me een droomjob
saved by the powerquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijken wij naar die stukken, mag ST de spelling doen
denk alleen dat we ons beiden focussen op andere stukkenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijken wij naar die stukken, mag ST de spelling doen
Ik weet het niet hoor, heb je referenties?quote:
zitten jullie de hele dag naar elkaar te kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk alleen dat we ons beiden focussen op andere stukken
picsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, heb je referenties?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zitten jullie de hele dag naar elkaar te kijken
Ik hou van jouquote:
En ook van jouquote:
Ik kan ook naar vrouwen kijken hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Oh. Hmm.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
We hebben ook nog een sexy woordvoerder nodig.
Rouvoet's oude job? Minister van Jeugd en Gezin?quote:
Lieve mooie welbespraakte dames genoeg hier hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
We hebben ook nog een sexy woordvoerder nodig.
Lijkt me strak planquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
doen we ook een minister van ICT oid?
Or a minister of Silly Walks?
Joahquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En een mr.-titel.. Toe, mag ik??? Ahhh?? AUB???
Jajajajaaaquote:Op zondag 23 januari 2011 01:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Rouvoet's oude job? Minister van Jeugd en Gezin?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?
van mij mag je
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?
van mij mag je
jahhhh dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;
wat hebben we tot nu toe?quote:
Ooooooooooh, dat is mijn lievelingsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu nog verkozen worden. Tijd om spandoekjes, een kieslijst en een logo te maken.
Tegen de tijd dat we daarmee klaar zijn is Rutte #1 wel gevallen.
Tisser lieverd??quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff stil in een hoekje zitten....
pardonquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
Nee nee nee, kom hier, knuffquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
'tister kerel?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
mag ik er bij komen zitten?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik er bij komen zitten?
ik ben heus heel stil
mijn blikkie Jupiler is bijna leegquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef crv het volgende:
ik denk niet dat het verstandig is dat ik mijn glas nog leegdrink laat staan mijn fles
Hoesjo, iszj het zjo erg dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef crv het volgende:
ik denk niet dat het verstandig is dat ik mijn glas nog leegdrink laat staan mijn fles
quote:
quote:
denk niet al te veel...quote:
Wel ik ben bezig aan mijn derde flesquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoesjo, iszj het zjo erg dan?
Ik denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
zolang we allemaal in hetzelfde hoekje gaan zitten is het toch primaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Bier, wijn, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Whisky?quote:
Rieslingquote:
whiskey lijkt me wat slecht, 3 flessenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bier, wijn, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Whisky?
Wijn dus.. Dan slaap je lekker en wordt je met een droge bek wakkerquote:
* suikertaartje slaat in het stille hoekje zachtjes haar armen om Sym heenquote:
Ik drink enkel wijn of bierquote:Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whiskey lijkt me wat slecht, 3 flessen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat laatste ja, dat eerste mwaahhh waarschijnlijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wijn dus.. Dan slaap je lekker en wordt je met een droge bek wakker
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ik drink enkel wijn of bierWil je ook een knuf crv??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
[..]
Ik drink enkel wijn of biernooit water, koffie, thee, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa of iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje slaat in het stille hoekje zachtjes haar armen om Sym heen
[..]
Ik drink enkel wijn of bierBen jij een wijn en piemels en bier en tieten-persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Altijd in voor een knuffquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij een wijn en piemels en bier en tieten-persoon?
Sorry heb niet zoveel smileys dus je moet het hiermee doen:quote:
Dan kloppen die liedjes niet meer.quote:
Jawellllllquote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nooit water, koffie, thee, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa of iets anders?
Knuff Stuquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
das dan jammerquote:Op zondag 23 januari 2011 02:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan kloppen die liedjes niet meer.
Ze hebben je hier nog niet verteld dat ik slecht tegen veranderingen kan?quote:
Geef die dan maar aan mijquote:
Kom maar hier, lief autistje van mequote:Op zondag 23 januari 2011 02:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze hebben je hier nog niet verteld dat ik slecht tegen veranderingen kan?
ooh, nou, proosjt dan maar *hips*quote:Op zondag 23 januari 2011 02:07 schreef crv het volgende:
[..]
Jawellllll
Zo erg is het nu ook weer niet. Maar ben gewoon een liefhebber
Ook een knuff??quote:Op zondag 23 januari 2011 02:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Elke keer als ik hier kom gaat er wel weer iets van mijn wereldbeeld stuk.
*wiegt in haar armjes heen en weer*quote:Op zondag 23 januari 2011 02:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier, lief autistje van me
Sorryquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry heb niet zoveel smileys dus je moet het hiermee doen:![]()
![]()
Nee, jij vond mij stom omdat ik SGP wou gaan stemmen.quote:
* Marijkezwolle kroelt door ww zijn haartjesquote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*wiegt in haar armjes heen en weer*
En terecht, dat is ook stomquote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij vond mij stom omdat ik SGP wou gaan stemmen.
Ja, jij houdt wel van duidelijke regels he?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En waarom? Enkel omdat ik duidelijke normen en waarde terug wou hebben in Nederland.
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pfff! Er is niks mis met duidelijke normen en waarden.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle kroelt door ww zijn haartjes
Ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van duidelijke regels he?
k had al een kutdag maar nu moet ik echt huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
nee, maar wel normen en waarden die niet van deze tijd zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pfff! Er is niks mis met duidelijke normen en waarden.
Weet je niet meer de discussie over mannen en vrouwen van vorige week?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben hier net 2 weken.. Maar ok.. Als je niet wil dan wil niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |