normaal ga ik nog wel 5 uur door, maar geen idee wat ik heb, ben niet eens ziek!quote:
luister naar je lichaam misterquote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
normaal ga ik nog wel 5 uur door, maar geen idee wat ik heb, ben niet eens ziek!
Oh! In Arnhem dan. Aan de wijken rond het sonsbeekpark heb ik mijn hart verkocht.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kopen wel samen een huis ja?
Okeequote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! In Arnhem dan. Aan de wijken rond het sonsbeekpark heb ik mijn hart verkocht.
mijn lichaam wil zakgeldverhoging en een milk-shake.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! In Arnhem dan. Aan de wijken rond het sonsbeekpark heb ik mijn hart verkocht.
Welkom natuurlijk. Had ik nog niet eens gezegdquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef crv het volgende:
Wat een warm welkom hier, ga er helemaal van blozen![]()
Moet ik mezelf nog enigzins introduceren hier ?
Nou vooruit:
Ik ben dus crv, hang al enig tijd rond op FOK
Woon in Frankrijk tegen de Zwitserse grens in de buurt van Basel.
Ik kan nogal sarcastisch uit de hoek komen dus bij voorbaat neem mijn opmerkingen niet te serieus![]()
Ow en ik schijn vaak smilies te gebruiken [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn lichaam wil zakgeldverhoging en een milk-shake.
http://www.funda.nl/koop/(...)n-ruisdaelstraat-60/quote:
Ik ben 4 jaar geleden ge-emigreerd, zit nog te wachten tot mijn vrouw ook komt (huisverkoop zit wat tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Altijd al, of ben je geemigreerd ooit (zelf of met ouders of vrouw of)?
Gaaf hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:16 schreef crv het volgende:
[..]
al wordt het internationale dit jaar nog wat uitgebruid aangezien ik voor een indisch-amerikaans bedrijf ben gaan werken en mijn Klant (een grote Zwitserse Bank) wat betreft mijn aandachtsgebied vestigingen in Londen en Singapore heeft
quote:
Ik Werk in de IT in Zoals ze dat zo mooi noemen Quality Assurance.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf hoorWat voor werk doe je als ik vragen mag?
Bak eens een Flammkuchen voor onsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef crv het volgende:
Wat een warm welkom hier, ga er helemaal van blozen![]()
Moet ik mezelf nog enigzins introduceren hier ?
Nou vooruit:
Ik ben dus crv, hang al enig tijd rond op FOK
Woon in Frankrijk tegen de Zwitserse grens in de buurt van Basel.
Ik kan nogal sarcastisch uit de hoek komen dus bij voorbaat neem mijn opmerkingen niet te serieus![]()
Ow en ik schijn vaak smilies te gebruiken [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |