Ja, ik wilquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We kunnen samen in Nieuw-Zeeland vrijwilligerswerk gaan doen met Kakapo's. Ze zoeken elk jaar 200 mensen.
quote:
Hmmm vben aan mijn derde fles bezig, maar weet niet of ik die opkrijg (zonder problemen)quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki doe ik vanmiddag wel bijwerken
3 flesjes moet toch wel kunnen?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef crv het volgende:
[..]
Hmmm vben aan mijn derde fles bezig, maar weet niet of ik die opkrijg (zonder problemen)
Blozen is nergens voor nodigquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef crv het volgende:
Wat een warm welkom hier, ga er helemaal van blozen![]()
Moet ik mezelf nog enigzins introduceren hier ?
Nou vooruit:
Ik ben dus crv, hang al enig tijd rond op FOK
Woon in Frankrijk tegen de Zwitserse grens in de buurt van Basel.
Ik kan nogal sarcastisch uit de hoek komen dus bij voorbaat neem mijn opmerkingen niet te serieus![]()
Ow en ik schijn vaak smilies te gebruiken [ afbeelding ]
FLASHquote:
JOAH!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zullen we dan stiekem een mannetje en een vrouwtje meenemen en hier een nieuwe kolonie starten van Kakapo's?
Moeten we even iemand met een achtertuin zoeken.quote:
Idd..quote:
dan beter slapen jahquote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
ik ga bijna!
Kan mn ogen letterlijk niet meer open houden...
Ik woon in Frankrijk en werk in Zwitserland, doe mijn boodschappen in Duitslandquote:Op zondag 23 januari 2011 01:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blozen is nergens voor nodig![]()
Tof dat je in Zwitserland woont! Is dat ivm werk of liefde of iets heel anders?
We kopen wel samen een huis ja?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moeten we even iemand met een achtertuin zoeken.
Okey dokeyquote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki doe ik vanmiddag wel bijwerken
Cool!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk en werk in Zwitserland, doe mijn boodschappen in Duitsland
get a lifequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ik woon in Frankrijk en werk in Zwitserland, doe mijn boodschappen in Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |