SNERT!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef crv het volgende:
[..]
Nee, we kunnen het huis in NL niet leeg latenb staan. ik ben hier ondertussen wel ruimer gaan wonen, maat dubbele woonlasten is niet prettig natuurlijk.
Nu kunnen we het redelijk redden, maar doort mijn nieuwe baan woirdt dit jaar financieel wat krap.
Dat komt omdat ik normaal gesproken belasting in frankrijk betaalde en daar betaal je over het afgelopen jaar en doordat ik nu in Ziurich werk ik belasting in Kanton Zurich moet betalenm en dat gaat over het huidige jaar dus ik heb ff dubbele belastinglasten dit jaar
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zoveel liefde in KSC.
Stiekem zouden we een taskforce moeten oprichten en alle wereldproblemen oplossen.
Owh. Ik Minister van Justitie danquote:Op zondag 23 januari 2011 01:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik word wel Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap in Kabinet KSC #1. De kenniseconomie word dan weer een belangrijk doel.
Koen is een Kanjer, al wil die af en toe lekker met computers smijten Koenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus hij weet al dat JIJ lief bent...
je prik is opquote:
als ik het kon omschrijven zou ik het doen...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zoveel liefde in KSC.
Stiekem zouden we een taskforce moeten oprichten en alle wereldproblemen oplossen.
ja, ik neem het al terugquote:Op zondag 23 januari 2011 01:43 schreef crv het volgende:
[..]
rustig![]()
![]()
Ow bijten is goed hoor, ik ben ook redelijk kattig als ik de mensen eenmaal ken en vertouw.
Is altijd wel een spel en nooit persoonlijk bedoeld
Ik wil wel op sociale zakenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Trevland als noeste landbouwer zetten we natuurlijk op landbouw, natuur en voedsel.
En Flash kan mooi op verkeer!
Dat vond ik altijd in TAL, maar dcaar is de laatste tijd de xxxxxx uitgebroken helaasquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik het kon omschrijven zou ik het doen...
Maar KSC is voor mij veel meer dan een SC
KSC is veel meer dan dat idd.. Nu al voor mij..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik het kon omschrijven zou ik het doen...
Maar KSC is voor mij veel meer dan een SC
ik bied bij voorbaat al mijn excuses aanquote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik neem het al terug![]()
ik bedoel echt bijten...als in *hap*
maar kattig kan ik ook![]()
lekker man!
hey da's meer een baan voor mij, stukken bekijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe wel de belangrijke stukken controleren voor ze de deur uit gaan
Minister President dus?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik doe wel de belangrijke stukken controleren voor ze de deur uit gaan
aanvaardquote:Op zondag 23 januari 2011 01:47 schreef crv het volgende:
[..]
ik bied bij voorbaat al mijn excuses aan
met chatten of de strongbow?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog maar een Strongbow en hou er dan maar mee op
ik bedoel spellingsgewijs, flapdrolquote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey da's meer een baan voor mij, stukken bekijken
Ik niet, ik maak mensen met liefde aan het huilenquote:
Met allebei. Vind er allemaal niet zoveel meer aanquote:
mission accomplishedquote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik maak mensen met liefde aan het huilen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik maak mensen met liefde aan het huilen![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met allebei. Vind er allemaal niet zoveel meer aan
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik begrijp het weer eens verkeerd, damn,quote:Op zondag 23 januari 2011 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoel spellingsgewijs, flapdrol
huh? Whatsup kerel?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijken wij naar die stukken, mag ST de spelling doenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik begrijp het weer eens verkeerd, damn,
de hele dag stukkenkijken leek me een droomjob
saved by the powerquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijken wij naar die stukken, mag ST de spelling doen
denk alleen dat we ons beiden focussen op andere stukkenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijken wij naar die stukken, mag ST de spelling doen
Ik weet het niet hoor, heb je referenties?quote:
zitten jullie de hele dag naar elkaar te kijkenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk alleen dat we ons beiden focussen op andere stukken
picsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, heb je referenties?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zitten jullie de hele dag naar elkaar te kijken
Ik hou van jouquote:
En ook van jouquote:
Ik kan ook naar vrouwen kijken hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:
Oh. Hmm.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
We hebben ook nog een sexy woordvoerder nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |