Tof hoor, klinkt echt gaafquote:Op zondag 23 januari 2011 01:28 schreef crv het volgende:
[..]
Ik Werk in de IT in Zoals ze dat zo mooi noemen Quality Assurance.
En binnen een van Zwitserland grootste Banken ben ik v erantwoordelijk voor het outsourcen van testen
Wat leuk dat je er bent!!quote:
Ik was er wel, alleen niet hierquote:Op zondag 23 januari 2011 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er bent!!![]()
![]()
![]()
Had ik niet verwacht op dit tijdstip..
ach het is werkquote:
FLASH wat gaaf je weer te zienquote:
Balen van je vrouw! Je zal haar wel missen.. Hoop dat het huis snel verkocht is!!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:30 schreef crv het volgende:
![]()
[..]
ach het is werk![]()
Maar wel erg veel werk af en toe
Geen Kaiseraugst meer? Geen Pratteln Salina Raurica?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef crv het volgende:
[..]
FLASH wat gaaf je weer te zien![]()
Ik ben dus van job gewisseld he, werk nu dagelijks in Zurich
en hoiquote:Op zondag 23 januari 2011 01:30 schreef crv het volgende:
![]()
[..]
ach het is werk![]()
Maar wel erg veel werk af en toe
Ja das idd minder, Ze komt nu zo'n beetje elke 2 weken en dan voor een week of 2/3quote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Balen van je vrouw! Je zal haar wel missen.. Hoop dat het huis snel verkocht is!!
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lieverdjequote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai lieverdje![]()
Nee, al kan ik daar nog wel steeds heen. Ze hebben nog steeds een plekje voor me bij Rochequote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Kaiseraugst meer? Geen Pratteln Salina Raurica?![]()
Wel jammer even goed
Elke 2 weken voor een week of 2/3??quote:Op zondag 23 januari 2011 01:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ja das idd minder, Ze komt nu zo'n beetje elke 2 weken en dan voor een week of 2/3
omdat ze zelf arbeidsongeschikt is is zij wat flexibeler. Maar ben bang dat gezien de vooruitzichten in NL het nog wel even aan kan duren
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
We zijn terug!!![]()
Hopelijk wat langer deze keer
quote:
Is best een hele opgaaf voor haar hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Elke 2 weken voor een week of 2/3??
Ze woont gewoon bij je.. Probleem opgelost!
dat geloof ik bestquote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef crv het volgende:
[..]
Is best een hele opgaaf voor haar hoor
Kerel slaap ze.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapen iig![]()
Tot een andere keer allemaal
truste Flesmansquote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga slapen iig![]()
Tot een andere keer allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |