Rouvoet's oude job? Minister van Jeugd en Gezin?quote:
Lieve mooie welbespraakte dames genoeg hier hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
We hebben ook nog een sexy woordvoerder nodig.
Lijkt me strak planquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
doen we ook een minister van ICT oid?
Or a minister of Silly Walks?
Joahquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En een mr.-titel.. Toe, mag ik??? Ahhh?? AUB???
Jajajajaaaquote:Op zondag 23 januari 2011 01:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Rouvoet's oude job? Minister van Jeugd en Gezin?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?
van mij mag je
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?
van mij mag je
jahhhh dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;
wat hebben we tot nu toe?quote:
Ooooooooooh, dat is mijn lievelingsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu nog verkozen worden. Tijd om spandoekjes, een kieslijst en een logo te maken.
Tegen de tijd dat we daarmee klaar zijn is Rutte #1 wel gevallen.
Tisser lieverd??quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff stil in een hoekje zitten....
pardonquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
Nee nee nee, kom hier, knuffquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
'tister kerel?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
mag ik er bij komen zitten?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik er bij komen zitten?
ik ben heus heel stil
mijn blikkie Jupiler is bijna leegquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef crv het volgende:
ik denk niet dat het verstandig is dat ik mijn glas nog leegdrink laat staan mijn fles
Hoesjo, iszj het zjo erg dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef crv het volgende:
ik denk niet dat het verstandig is dat ik mijn glas nog leegdrink laat staan mijn fles
quote:
quote:
denk niet al te veel...quote:
Wel ik ben bezig aan mijn derde flesquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoesjo, iszj het zjo erg dan?
Ik denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
zolang we allemaal in hetzelfde hoekje gaan zitten is het toch primaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Bier, wijn, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Whisky?quote:
Rieslingquote:
whiskey lijkt me wat slecht, 3 flessenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bier, wijn, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Whisky?
Wijn dus.. Dan slaap je lekker en wordt je met een droge bek wakkerquote:
* suikertaartje slaat in het stille hoekje zachtjes haar armen om Sym heenquote:
Ik drink enkel wijn of bierquote:Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whiskey lijkt me wat slecht, 3 flessen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat laatste ja, dat eerste mwaahhh waarschijnlijk nietquote:Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wijn dus.. Dan slaap je lekker en wordt je met een droge bek wakker
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef crv het volgende:
[..]
Ik drink enkel wijn of bierWil je ook een knuf crv??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
[..]
Ik drink enkel wijn of biernooit water, koffie, thee, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa of iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje slaat in het stille hoekje zachtjes haar armen om Sym heen
[..]
Ik drink enkel wijn of bierBen jij een wijn en piemels en bier en tieten-persoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Altijd in voor een knuffquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ben jij een wijn en piemels en bier en tieten-persoon?
Sorry heb niet zoveel smileys dus je moet het hiermee doen:quote:
Dan kloppen die liedjes niet meer.quote:
Jawellllllquote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nooit water, koffie, thee, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa of iets anders?
Knuff Stuquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
das dan jammerquote:Op zondag 23 januari 2011 02:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan kloppen die liedjes niet meer.
Ze hebben je hier nog niet verteld dat ik slecht tegen veranderingen kan?quote:
Geef die dan maar aan mijquote:
Kom maar hier, lief autistje van mequote:Op zondag 23 januari 2011 02:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze hebben je hier nog niet verteld dat ik slecht tegen veranderingen kan?
ooh, nou, proosjt dan maar *hips*quote:Op zondag 23 januari 2011 02:07 schreef crv het volgende:
[..]
Jawellllll
Zo erg is het nu ook weer niet. Maar ben gewoon een liefhebber
Ook een knuff??quote:Op zondag 23 januari 2011 02:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Elke keer als ik hier kom gaat er wel weer iets van mijn wereldbeeld stuk.
*wiegt in haar armjes heen en weer*quote:Op zondag 23 januari 2011 02:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier, lief autistje van me
Sorryquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry heb niet zoveel smileys dus je moet het hiermee doen:![]()
![]()
Nee, jij vond mij stom omdat ik SGP wou gaan stemmen.quote:
* Marijkezwolle kroelt door ww zijn haartjesquote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
*wiegt in haar armjes heen en weer*
En terecht, dat is ook stomquote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee, jij vond mij stom omdat ik SGP wou gaan stemmen.
Ja, jij houdt wel van duidelijke regels he?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En waarom? Enkel omdat ik duidelijke normen en waarde terug wou hebben in Nederland.
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pfff! Er is niks mis met duidelijke normen en waarden.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle kroelt door ww zijn haartjes
Ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van duidelijke regels he?
k had al een kutdag maar nu moet ik echt huilenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
nee, maar wel normen en waarden die niet van deze tijd zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 02:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pfff! Er is niks mis met duidelijke normen en waarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |