Rouvoet's oude job? Minister van Jeugd en Gezin?quote:
Lieve mooie welbespraakte dames genoeg hier hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
We hebben ook nog een sexy woordvoerder nodig.
Lijkt me strak planquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
doen we ook een minister van ICT oid?
Or a minister of Silly Walks?
Joahquote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En een mr.-titel.. Toe, mag ik??? Ahhh?? AUB???
Jajajajaaaquote:Op zondag 23 januari 2011 01:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Rouvoet's oude job? Minister van Jeugd en Gezin?
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?
van mij mag je
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die titel zal allemaal wel, maar wat KAN je?
van mij mag je
jahhhh dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;
wat hebben we tot nu toe?quote:
Ooooooooooh, dat is mijn lievelingsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ministerie van creativiteit en jolijt! Silly Walks, carnaval en leuke oplossingen zoals deze, zodat iedereen met een glimlach door Nederland loopt;
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nu nog verkozen worden. Tijd om spandoekjes, een kieslijst en een logo te maken.
Tegen de tijd dat we daarmee klaar zijn is Rutte #1 wel gevallen.
Tisser lieverd??quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff stil in een hoekje zitten....
pardonquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
Nee nee nee, kom hier, knuffquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
'tister kerel?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
mag ik er bij komen zitten?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mag ik er bij komen zitten?
ik ben heus heel stil
mijn blikkie Jupiler is bijna leegquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef crv het volgende:
ik denk niet dat het verstandig is dat ik mijn glas nog leegdrink laat staan mijn fles
Hoesjo, iszj het zjo erg dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef crv het volgende:
ik denk niet dat het verstandig is dat ik mijn glas nog leegdrink laat staan mijn fles
quote:
quote:
denk niet al te veel...quote:
Wel ik ben bezig aan mijn derde flesquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoesjo, iszj het zjo erg dan?
Ik denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:58 schreef Symphonic het volgende:
zolang we allemaal in hetzelfde hoekje gaan zitten is het toch primaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen
Bier, wijn, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Whisky?quote:
Rieslingquote:
whiskey lijkt me wat slecht, 3 flessenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bier, wijn, coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Whisky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |