Wel op deze manier volgens mij. Andere keren is het wel misgelopen op het niet opnemen van de te bellen persoon (tot Coen Swijnenberg aan toe).quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:53 schreef Qunix het volgende:
Wooow.... (eerste keer dat dit gebeurt?)
ik zag het toevalligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ben je nou de sms balk aan het volgen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:29 schreef thymenw het volgende:
Zelfs op het toilet in Den Haag gaat het over politiek: "Jezus man, ik ga toch niet op D66 stemmen, lul.". Joe!
wat zegt hij dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:56 schreef miieejj het volgende:
die twitwouter.. dat mannetje is irritantmaar ik blijf 'm volgen op twitter
allemaal van die kleine berichtjes die de dj's allemaal zeggenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:57 schreef miieejj het volgende:
[..]
allemaal van die kleine berichtjes die de dj's allemaal zeggen
Lekker dat 90's / begin 00's style house terug is!quote:
die gozer heeft totaal geen leven. hij heeft fucking 50 tweets gestuurd afgelopen 3 uur.quote:
Da's ... heel veelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die gozer heeft totaal geen leven. hij heeft fucking 50 tweets gestuurd afgelopen 3 uur.
Schakelt ook. Trouwens Katy B op 4 daar in de top40. Waarom horen we haar hier niet?!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 switcht naar de 12 hours of dance music marathon op BBC Radio 1![]()
![]()
Een verschrikking is het, net als die Americano/Loesje/troep, monotome herhaalmodusnummersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lekker dat 90's / begin 00's style house terug is!
hoeveel kost dat wel nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:09 schreef Iuc het volgende:
Toch fijn dat prepaid mobiel internet in Duitsland
Lekker de freaknacht luisteren in Berlijn
Omdat `t niet main stream genoeg is voor 3FM waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Schakelt ook. Trouwens Katy B op 4 daar in de top40. Waarom horen we haar hier niet?!
Americano vond ik al snel niet geweldig eigenlijk. Loesje zuigt omdat originele tof is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Een verschrikking is het, net als die Americano/Loesje/troep, monotome herhaalmodusnummers
| 1 | http://www.youtube.com/watch?v=xmvxWmT_68o#t=7m48s |
Potverdoriequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:09 schreef Iuc het volgende:
Toch fijn dat prepaid mobiel internet in Duitsland
Lekker de freaknacht luisteren in Berlijn
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat `t niet main stream genoeg is voor 3FM waarschijnlijk![]()
StuBru heeft "Katy on A Mission" heel vaak gedraaid en is er zelfs hot shot geweest
PROOST trouwens, op `t weekend #bier
Hoi.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef densmee het volgende:
wat ben ik die domien kits beu
met zijn verschrikkelijke opmerkingen heel de tijd, hij wil te graag grappig zijn
de 2011 versiequote:
Ook zo!quote:
de ben stemmers zijn ook niet slimquote:
met een NL mobiel schijn je gewoon te kunnen smsenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef Iuc het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk sms'en naar de studio vanuit het buitenland?
quote:Ze moeten zo hard werken de deelnemers van #tvoh De verzorgers van Brandon hebben een luizenbaantje vergeleken bij deze promotour.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met een NL mobiel schijn je gewoon te kunnen smsen
Dat is best interessant, ik zit er ook regelmatig en heb dan geen internet, eigenlijk ook nooit uitgezochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Iuc het volgende:
[..]
Het kost niet ¤1.000.000,- maar wel ¤3,95 per 24 uur
Ik heb een prepaid stickje van Vodafone.dequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is best interessant, ik zit er ook regelmatig en heb dan geen internet, eigenlijk ook nooit uitgezocht.
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Iuc het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Het werkt ook nog
quote:even een testgroeten vanuit berlijn! leuke radio die jullie maken, zit met een grote smile in de vrachtwagen.
quote:
Aha, ja ik kan tetheren met mijn iphone naar mijn ipad, dus hoef alleen maar een prepaid sim te hebben. Eens nakijken welke provider er in winterberg het beste is en ook goedkoop prepaid internet hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik heb een prepaid stickje van Vodafone.de
Niet de goedkoopste maar wel met het beste netwerk
nee en ik ben gewoon thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef Iuc het volgende:
[..]
Kom jij ook in beeld?
Dan kijk ik ff in de studio
ja ik heb wat info gevonden, waardoor ik de desbetreffende SMS site van 3fm kan zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef Iuc het volgende:
[..]
En hoe kun je dat dan zien?
Of zit je 101 te kijken?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef -Hans- het volgende:
De legendatische 'luc' nu ook al in deze reeks. Wat een avond
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Allrounder het volgende:
Lekker begin van het weekend. 3-1 op de broek.
Lijkt mij ook wel geinig om een keer te doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
(al zou ik het wel doen, als ik mag)
Volgende week weer een nederlaag. Heb het wel te doen met Ron Jans want die is wel OK.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Allrounder het volgende:
Zit er dik in idd. Breuer, man man wat een dramaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week weer een nederlaag. Heb het wel te doen met Ron Jans want die is wel OK.
Zuip ze!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef justmattie het volgende:
Nu ga ik richting de stad, even een biertje pakken met een maatje !
quote:wisten jullie dat plork (marijn) om twaalf uur jarig is ? groetjes uit drempt
Have fun! En slaap zacht kleine reus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef justmattie het volgende:
Nu ga ik richting de stad, even een biertje pakken met een maatje !
Wisselbeleid is niet altijd een even sterk punt bij hem, maar voor de rest is het wel een goede gozer. Moet straks nog even de samenvatting checkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zit er dik in idd. Breuer, man man wat een drama![]()
En aan Jans heb ik een hekel. Niet omdat ie bij Groningen weg komt.
stukje zelfbevlekking want tiësto krijgt een programma op 3FMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Iuc het volgende:
Dit is toch geen megahit?
Leuk voor in de disco. Maar toch niet op de radio?
Giel en Marijke tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij weet wie de freaknacht doet of niet?.
Die samenvatting hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wisselbeleid is niet altijd een even sterk punt bij hem, maar voor de rest is het wel een goede gozer. Moet straks nog even de samenvatting checken.
Mee eens al speelt Ado wel goed de laatste periodequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die samenvatting hoef ik niet te zien.![]()
Fucking Den Haag mag niet gebeuren.
neee wtfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Allrounder het volgende:
Heb zo'n gevoel dat Hveen er heel beroerd is uitgekomen. Vorige week al een oefenpotje van Excelsior verloren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens al speelt Ado wel goed de laatste periode.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
wehehehe, die Mama Dikeb weer. fijn dat ik daar in val
goedenavond schatjes! hebben jullie me gemist?
halloquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
en waar kom jij ineens weer vandaan na daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen van afwezigheid???quote:
Nou ik had school enzo...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waar kom jij ineens weer vandaan na daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen van afwezigheid???
hoi!
prioriteiten Dago, prioriteten!quote:
wehehehe, nsbpino in da house!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tjeckt posthistory, neeeeeeh niks school.
Tieten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prioriteiten Dago, prioriteten!
Radiohead![]()
en ik vanavond 1 van mijn angsten overwonnen
ow, en wie is die chick naast Fred?
dat zag ik ja. die mogen best nog even in beeld. allemamaggies!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tjeckt posthistory, neeeeeeh niks school.
Is zij niet van Pownews?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zag ik ja. die mogen best nog even in beeld. allemamaggies!
maar wat is het rustig hier???
Vaker draaienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef Qunix het volgende:
Delinquent Habits - Tres Delinquentes
Mexicaanse muziek!
zuipschuit...quote:
zag laatst zo'n poster in een bushokje en daar staat een dikke antilliaan op en dat is volgens mij een ex-collega.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
vriendenloterij... ik heb niet eens vrienden..
matige fotoshopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zag laatst zo'n poster in een bushokje en daar staat een dikke antilliaan op en dat is volgens mij een ex-collega.
en voice of holland
en tis jojanneke in de studio! die vond ik al lekker toen ze nog in De Pers schreef!
[ afbeelding ]
ja, daar heb je eigenlijk wel een punt...maar och, ze ziet er volgens mij ook zonder nog best prima uit.quote:
Dat is nog zacht uitgedruktquote:
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
TUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
he schoonheid. wat brengt jou hier op de late avondquote:
Die heb ik lang niet gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he schoonheid. wat brengt jou hier op de late avond![]()
en *stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*
ff SR2010 herlevenquote:
Zo gruwelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
PAUL JONGUH KUT!! GOOI DIE TURBO ER EENS IN DAN!![]()
Die eerste blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Legendarisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wat ik heb vind jij niet lekker meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef Allrounder het volgende:
Bier = op![]()
Wie heeft er nog wat voor mij staan?
Klopt ja, geen belang bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wat ik heb vind jij niet lekker meen ik me te herinneren. Anders, ja ik heb nog wel
.
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!quote:
Dan moet het licht wel aan. Kan haar nu amper zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!
er moet wel wat te fantaseren blijven hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dan moet het licht wel aan. Kan haar nu amper zien.
Dan zul je het zonder moeten doenquote:
Ja al lang niet gehoord jaquote:
Ok, toch bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zul je het zonder moeten doen.
[..]
Ja al lang niet gehoord ja.
Amen. +1 dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!
en ook nog goede muziek!quote:
Mwahquote:
Freek is baas!quote:
hij is nu echt een stukken groter als je hem vergelijkt met septemberquote:
wat is zn opdracht btw?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is nu echt een stukken groter als je hem vergelijkt met september
zingen met plork en de aannemers voor jojannekequote:
ah, leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zingen met plork en de aannemers voor jojanneke
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef Allrounder het volgende:
Even een vraagje. Weten jullie leuke winkels of slijterijen voor bier/ drankpakketen. Hier zit enkel de Mitra en dat is altijd het zelfde, heel simpel allemaal. Wil voor morgen een wat leuker/ specialer pakket hebben? Suggesties?
Ligt eraan waar je woont. Geen Gall & Gall in de buurt?
Eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
Freek is een baas. wat hoop ik dat die jongen echt doorbreekt. dat ie over ene paar jaar op primetime te horen is of in de avonduren. mooie gozer is het.
Dat is snel..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dit is dan jammer... Ben beetje klaar met 'hello'.
Moet je eens wat andere zenders zoals KX luisteren, en niet alleen 3FMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dit is dan jammer... Ben beetje klaar met 'hello'.
Waar in NL kunnen we je vinden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef Allrounder het volgende:
Even een vraagje. Weten jullie leuke winkels of slijterijen voor bier/ drankpakketen. Hier zit enkel de Mitra en dat is altijd het zelfde, heel simpel allemaal. Wil voor morgen een wat leuker/ specialer pakket hebben? Suggesties?
hij wordt nu gevormd door Rob en Fred, maar ik vraag me af of hij dit soort radio ook alleen kan maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
Freek is een baas. wat hoop ik dat die jongen echt doorbreekt. dat ie over ene paar jaar op primetime te horen is of in de avonduren. mooie gozer is het.
ligt toch echt aan jouw providerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Joepie, mijn stream kapt er ALWEER mee
. 3FM wat zijn jullie aan het prutsen
.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je eens wat andere zenders zoals KX luisteren, en niet alleen 3FM
Volgens mij ben jij aan het prutsen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Joepie, mijn stream kapt er ALWEER mee
. 3FM wat zijn jullie aan het prutsen
.
dat weet ik niet, maar als hij nu gevormd kan hij hopelijk doorontwikkelen. Hij hoeft natuurlijk geen kopie te worden, maar als ie in de geest van Rob en Fred radio gaat maken kan ie een grote worden. en hij is nog jong, pas 15quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij wordt nu gevormd door Rob en Fred, maar ik vraag me af of hij dit soort radio ook alleen kan maken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ligt toch echt aan jouw provider
Alle andere streams die ik heb doen het anders wel nog gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan het prutsen.
Nee Rock, dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
OPTREDEN IN HET VOORPOGRAMMA VAN KANE!
in ga nog liever dood!
nja, ok......ik raak nog liever in een levenslange kasplantstaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee Rock, dat mag je niet zeggen.
slaap lekker!quote:
dit is ook van toenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Haha dit heeft ie al eens eerder verteld
Dit is een fragmentje van de middaguitzending van toenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Haha dit heeft ie al eens eerder verteld
was met het wk, ik had het ook op YT geuploadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
ik kende het nog niet. en ik vind het prachtig
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik wil dat SYTYCD weer begintquote:
Singstar @ PS3quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
welk spel was dat? ik wil dat ook! niet ik iemand heb om mee te zingen en ik zla vast negatieve scores halen, maar toch....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee, your sex is on fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire!
Wat een zelfmedelijdenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
welk spel was dat? ik wil dat ook! niet ik iemand heb om mee te zingen en ik zla vast negatieve scores halen, maar toch....
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeee, your sex is on fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire!
nja, om daar nou een ps3 voor te kopen....is zoiets er niet voor de pc??quote:
welnee joh, beetje aandikkenquote:
Vast wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, om daar nou een ps3 voor te kopen....is zoiets er niet voor de pc??
Wel leuk om die verhalen eens te horenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
eerlijke man die Wilfred, zo lijkt het nu iig...
Is ie ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
eerlijke man die Wilfred, zo lijkt het nu iig...
en zn salaris en het gedoe over VI en RTL enzo. hij komt zo op t eerste gezicht als kwal over, maar dat valt nog wel mee geloof ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Is ie ook.Hij schaam zich nergens voor, o.a. z'n liefde voor karaoke.
hij is ijdel ten top, maar hij is wel heerlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zn salaris en het gedoe over VI en RTL enzo. hij komt zo op t eerste gezicht als kwal over, maar dat valt nog wel mee geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |