Eens.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
Freek is een baas. wat hoop ik dat die jongen echt doorbreekt. dat ie over ene paar jaar op primetime te horen is of in de avonduren. mooie gozer is het.
Dat is snel..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dit is dan jammer... Ben beetje klaar met 'hello'.
Moet je eens wat andere zenders zoals KX luisteren, en niet alleen 3FMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Qunix het volgende:
Dit is dan jammer... Ben beetje klaar met 'hello'.
Waar in NL kunnen we je vinden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef Allrounder het volgende:
Even een vraagje. Weten jullie leuke winkels of slijterijen voor bier/ drankpakketen. Hier zit enkel de Mitra en dat is altijd het zelfde, heel simpel allemaal. Wil voor morgen een wat leuker/ specialer pakket hebben? Suggesties?
hij wordt nu gevormd door Rob en Fred, maar ik vraag me af of hij dit soort radio ook alleen kan maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
Freek is een baas. wat hoop ik dat die jongen echt doorbreekt. dat ie over ene paar jaar op primetime te horen is of in de avonduren. mooie gozer is het.
ligt toch echt aan jouw providerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Joepie, mijn stream kapt er ALWEER mee
. 3FM wat zijn jullie aan het prutsen
.
Doe ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je eens wat andere zenders zoals KX luisteren, en niet alleen 3FM
Volgens mij ben jij aan het prutsen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
Joepie, mijn stream kapt er ALWEER mee
. 3FM wat zijn jullie aan het prutsen
.
dat weet ik niet, maar als hij nu gevormd kan hij hopelijk doorontwikkelen. Hij hoeft natuurlijk geen kopie te worden, maar als ie in de geest van Rob en Fred radio gaat maken kan ie een grote worden. en hij is nog jong, pas 15quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij wordt nu gevormd door Rob en Fred, maar ik vraag me af of hij dit soort radio ook alleen kan maken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ligt toch echt aan jouw provider
Alle andere streams die ik heb doen het anders wel nog gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij aan het prutsen.
Nee Rock, dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
OPTREDEN IN HET VOORPOGRAMMA VAN KANE!
in ga nog liever dood!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |