quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat `t niet main stream genoeg is voor 3FM waarschijnlijk![]()
StuBru heeft "Katy on A Mission" heel vaak gedraaid en is er zelfs hot shot geweest
PROOST trouwens, op `t weekend #bier
Hoi.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:18 schreef densmee het volgende:
wat ben ik die domien kits beu
met zijn verschrikkelijke opmerkingen heel de tijd, hij wil te graag grappig zijn
de 2011 versiequote:
Ook zo!quote:
de ben stemmers zijn ook niet slimquote:
met een NL mobiel schijn je gewoon te kunnen smsenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef Iuc het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk sms'en naar de studio vanuit het buitenland?
quote:Ze moeten zo hard werken de deelnemers van #tvoh De verzorgers van Brandon hebben een luizenbaantje vergeleken bij deze promotour.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met een NL mobiel schijn je gewoon te kunnen smsen
Dat is best interessant, ik zit er ook regelmatig en heb dan geen internet, eigenlijk ook nooit uitgezochtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Iuc het volgende:
[..]
Het kost niet ¤1.000.000,- maar wel ¤3,95 per 24 uur
Ik heb een prepaid stickje van Vodafone.dequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is best interessant, ik zit er ook regelmatig en heb dan geen internet, eigenlijk ook nooit uitgezocht.
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:29 schreef Iuc het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Het werkt ook nog
quote:even een testgroeten vanuit berlijn! leuke radio die jullie maken, zit met een grote smile in de vrachtwagen.
quote:
Aha, ja ik kan tetheren met mijn iphone naar mijn ipad, dus hoef alleen maar een prepaid sim te hebben. Eens nakijken welke provider er in winterberg het beste is en ook goedkoop prepaid internet hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik heb een prepaid stickje van Vodafone.de
Niet de goedkoopste maar wel met het beste netwerk
nee en ik ben gewoon thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:33 schreef Iuc het volgende:
[..]
Kom jij ook in beeld?
Dan kijk ik ff in de studio
ja ik heb wat info gevonden, waardoor ik de desbetreffende SMS site van 3fm kan zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:34 schreef Iuc het volgende:
[..]
En hoe kun je dat dan zien?
Of zit je 101 te kijken?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:36 schreef -Hans- het volgende:
De legendatische 'luc' nu ook al in deze reeks. Wat een avond
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Allrounder het volgende:
Lekker begin van het weekend. 3-1 op de broek.
Lijkt mij ook wel geinig om een keer te doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
(al zou ik het wel doen, als ik mag)
Volgende week weer een nederlaag. Heb het wel te doen met Ron Jans want die is wel OK.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Allrounder het volgende:
Lekker begin van het weekend. 3-1 op de broek.
Zit er dik in idd. Breuer, man man wat een dramaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week weer een nederlaag. Heb het wel te doen met Ron Jans want die is wel OK.
Zuip ze!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef justmattie het volgende:
Nu ga ik richting de stad, even een biertje pakken met een maatje !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |