quote:wisten jullie dat plork (marijn) om twaalf uur jarig is ? groetjes uit drempt
Have fun! En slaap zacht kleine reus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef justmattie het volgende:
Nu ga ik richting de stad, even een biertje pakken met een maatje !
Wisselbeleid is niet altijd een even sterk punt bij hem, maar voor de rest is het wel een goede gozer. Moet straks nog even de samenvatting checkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zit er dik in idd. Breuer, man man wat een drama![]()
En aan Jans heb ik een hekel. Niet omdat ie bij Groningen weg komt.
stukje zelfbevlekking want tiësto krijgt een programma op 3FMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef Iuc het volgende:
Dit is toch geen megahit?
Leuk voor in de disco. Maar toch niet op de radio?
Giel en Marijke tochquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij weet wie de freaknacht doet of niet?.
Die samenvatting hoef ik niet te zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wisselbeleid is niet altijd een even sterk punt bij hem, maar voor de rest is het wel een goede gozer. Moet straks nog even de samenvatting checken.
Mee eens al speelt Ado wel goed de laatste periodequote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:45 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die samenvatting hoef ik niet te zien.![]()
Fucking Den Haag mag niet gebeuren.
neee wtfquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Allrounder het volgende:
Lekker begin van het weekend. 3-1 op de broek.
Heb zo'n gevoel dat Hveen er heel beroerd is uitgekomen. Vorige week al een oefenpotje van Excelsior verloren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mee eens al speelt Ado wel goed de laatste periode.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
wehehehe, die Mama Dikeb weer. fijn dat ik daar in val
goedenavond schatjes! hebben jullie me gemist?
halloquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
en waar kom jij ineens weer vandaan na daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen van afwezigheid???quote:
Nou ik had school enzo...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waar kom jij ineens weer vandaan na daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagen van afwezigheid???
hoi!
prioriteiten Dago, prioriteten!quote:
wehehehe, nsbpino in da house!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tjeckt posthistory, neeeeeeh niks school.
Tieten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prioriteiten Dago, prioriteten!
Radiohead![]()
en ik vanavond 1 van mijn angsten overwonnen
ow, en wie is die chick naast Fred?
dat zag ik ja. die mogen best nog even in beeld. allemamaggies!quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tjeckt posthistory, neeeeeeh niks school.
Is zij niet van Pownews?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zag ik ja. die mogen best nog even in beeld. allemamaggies!
maar wat is het rustig hier???
Vaker draaienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef Qunix het volgende:
Delinquent Habits - Tres Delinquentes
Mexicaanse muziek!
zuipschuit...quote:
zag laatst zo'n poster in een bushokje en daar staat een dikke antilliaan op en dat is volgens mij een ex-collega.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
vriendenloterij... ik heb niet eens vrienden..
matige fotoshopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zag laatst zo'n poster in een bushokje en daar staat een dikke antilliaan op en dat is volgens mij een ex-collega.
en voice of holland
en tis jojanneke in de studio! die vond ik al lekker toen ze nog in De Pers schreef!
[ afbeelding ]
ja, daar heb je eigenlijk wel een punt...maar och, ze ziet er volgens mij ook zonder nog best prima uit.quote:
Dat is nog zacht uitgedruktquote:
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
TUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
he schoonheid. wat brengt jou hier op de late avondquote:
Die heb ik lang niet gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he schoonheid. wat brengt jou hier op de late avond![]()
en *stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*
ff SR2010 herlevenquote:
Zo gruwelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
PAUL JONGUH KUT!! GOOI DIE TURBO ER EENS IN DAN!![]()
Die eerste blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Legendarisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wat ik heb vind jij niet lekker meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef Allrounder het volgende:
Bier = op![]()
Wie heeft er nog wat voor mij staan?
Klopt ja, geen belang bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wat ik heb vind jij niet lekker meen ik me te herinneren. Anders, ja ik heb nog wel
.
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!quote:
Dan moet het licht wel aan. Kan haar nu amper zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!
er moet wel wat te fantaseren blijven hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dan moet het licht wel aan. Kan haar nu amper zien.
Dan zul je het zonder moeten doenquote:
Ja al lang niet gehoord jaquote:
Ok, toch bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zul je het zonder moeten doen.
[..]
Ja al lang niet gehoord ja.
Amen. +1 dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!
en ook nog goede muziek!quote:
Mwahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |