zuipschuit...quote:
zag laatst zo'n poster in een bushokje en daar staat een dikke antilliaan op en dat is volgens mij een ex-collega.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
vriendenloterij... ik heb niet eens vrienden..
matige fotoshopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zag laatst zo'n poster in een bushokje en daar staat een dikke antilliaan op en dat is volgens mij een ex-collega.
en voice of holland
en tis jojanneke in de studio! die vond ik al lekker toen ze nog in De Pers schreef!
[ afbeelding ]
ja, daar heb je eigenlijk wel een punt...maar och, ze ziet er volgens mij ook zonder nog best prima uit.quote:
Dat is nog zacht uitgedruktquote:
jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
wehehehe, die Mama Dikeb weer. fijn dat ik daar in val
goedenavond schatjes! hebben jullie me gemist?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
TUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
he schoonheid. wat brengt jou hier op de late avondquote:
Die heb ik lang niet gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he schoonheid. wat brengt jou hier op de late avond![]()
en *stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*
ff SR2010 herlevenquote:
Zo gruwelijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
PAUL JONGUH KUT!! GOOI DIE TURBO ER EENS IN DAN!![]()
Die eerste blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Legendarisch.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wat ik heb vind jij niet lekker meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:23 schreef Allrounder het volgende:
Bier = op![]()
Wie heeft er nog wat voor mij staan?
Klopt ja, geen belang bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wat ik heb vind jij niet lekker meen ik me te herinneren. Anders, ja ik heb nog wel
.
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!quote:
Dan moet het licht wel aan. Kan haar nu amper zien.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!
er moet wel wat te fantaseren blijven hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:32 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dan moet het licht wel aan. Kan haar nu amper zien.
Dan zul je het zonder moeten doenquote:
Ja al lang niet gehoord jaquote:
Ok, toch bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zul je het zonder moeten doen.
[..]
Ja al lang niet gehoord ja.
Amen. +1 dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. en Jojanneke dansen en een beetje met haar pluspunten schudden!
en ook nog goede muziek!quote:
Mwahquote:
Freek is baas!quote:
hij is nu echt een stukken groter als je hem vergelijkt met septemberquote:
wat is zn opdracht btw?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is nu echt een stukken groter als je hem vergelijkt met september
zingen met plork en de aannemers voor jojannekequote:
ah, leukquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zingen met plork en de aannemers voor jojanneke
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:44 schreef Allrounder het volgende:
Even een vraagje. Weten jullie leuke winkels of slijterijen voor bier/ drankpakketen. Hier zit enkel de Mitra en dat is altijd het zelfde, heel simpel allemaal. Wil voor morgen een wat leuker/ specialer pakket hebben? Suggesties?
Ligt eraan waar je woont. Geen Gall & Gall in de buurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |