ATB - Trancequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Beach het volgende:
Ik zoek een vocal trance nummer uit 2001-2004.
Het heeft de tekst oa "sunshine" en "for a better place". en "hoooooooo" hoog gezang
Meer weet ik er helaas niet meer van.
Bedoel je The Bomb, van the Bucketheads?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik zoek een paar nummers uit zo'n groen of roze 1994/1995 hits cd'tje.
Scatman John zit erin met Bi Bap Bop., en Lick it van 20 fingers. En the nightcrawlers.
Een van die liedjes heeft de lyric, Pizza turning to mama. Ofzo, erin. :'D
?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:48 schreef Flibble het volgende:
Heb zelf ook nog een moeilijke... ik zoek een nummer uit de 60's over een papegaai die steeds 'hello' zegt op allerlei grappige manieren. Het heeft het woord 'parrot' in de titel.
Jaaa! Haha geniaal!! Mijn dank is groot!quote:
Hij was echt heel makkelijk te vinden hoor! Ik typte gewoon de trefwoorden: "parrot hello lyrics" bij Google, en hij stond bovenaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Flibble het volgende:
[..]
Jaaa! Haha geniaal!! Mijn dank is groot!
Ben nooit zo'n googlewonder geweest...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hij was echt heel makkelijk te vinden hoor! Ik typte gewoon de trefwoorden: "parrot hello lyrics" bij Google, en hij stond bovenaan.
Het stomme is dat ik het nummer 100% zeker wel ken, maar er gewoon niet kan opkomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:49 schreef Puntenslijpers het volgende:
http://101barz.bnn.nl/page/video/53e4f4390e3e6d8d4109183ce1279b6b
Nummer op 2:10 ???????????????
zoek er al een tijdje naar
Please???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het nummer 100% zeker wel ken, maar er gewoon niet kan opkomen.
hij laadt niet hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:18 schreef lamers het volgende:
Gisteren zat er een nummer in Wie is do mol dat heel bekend klinkt maar ik kan er nog steeds niet opkomen wat het is. http://player.omroep.nl/?aflID=12009045 vanaf 27:15. Iemand een idee?
Aaliyah, We need a resolution.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:49 schreef Puntenslijpers het volgende:
http://101barz.bnn.nl/page/video/53e4f4390e3e6d8d4109183ce1279b6b
Nummer op 2:10 ???????????????
zoek er al een tijdje naar
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek zo'n lied met in de clip een muis met een helmpje op en een apart mannetje. Samen maken ze muziek, maar dan gaat de muis ervandoor en is het mannetje triest.
Paar jaar oud. geänimeerde clip.
Graag gedaan.quote:
Deze misschien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Daar herkende ik het nummer dus aan maar lyrics + google mocht niet baten.
Wie o wie kan me eventueel verder helpen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet het originele liedje van dit muziekje:
http://killsometime.com/videos/6685/Lightning-Fast-White-Rapper
Kan er net niet op komen
Oja natuurlijkquote:
geweldig nummer is hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, dat deed je snel, dankje!
Artistic Raw - Bailequote:
Nee, het was meer een rock nummer. Volgens mij een best bekend nummer overigens.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:43 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Nee, het was meer een rock nummer. Volgens mij een best bekend nummer overigens.
mijn lees kwaliteit is niet goed bedankt starla!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef starla het volgende:
Gast, net zoals in het andere topic, dat is nog steeds Wait and Bleed....
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:18 schreef lamers het volgende:
Gisteren zat er een nummer in Wie is do mol dat heel bekend klinkt maar ik kan er nog steeds niet opkomen wat het is. http://player.omroep.nl/?aflID=12009045 vanaf 27:15. Iemand een idee?
quote:
Helaas ook niet. Zit wel ongeveer in hetzelfde muziekgenre.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:07 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Helaas ook niet. Zit wel ongeveer in hetzelfde muziekgenre.
De lyrics zouden wellis kunnen zijn: "I'm in the city, don't you give me up"
?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Moet bijna wel deze zijn:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef Ciyu het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer waarvan ik denk dat het uit 2010 komt.
De clip doet me denken aan de clip van vroeger van Beats International - Dub be good to me.
In de clip zingt een dame met een grote bril op, ze heeft geloof ik een jurkje met een legging aan en de muziek heeft geloof ik wat hiphop-achtigs/electro... Iemand een idee wat ik bedoel?
Alvast heel veel dank!
Gr.
RLP & Barbara Tucker - R.E.S.P.E.C.Tquote:Op zondag 23 januari 2011 00:13 schreef kingjotte het volgende:
Ik hoorde een tijdje terug op vrijdagavond op 3fm een nieuwe versie van R-E-S-P-E-C-T van Aretha Franklin, alleen dan een dance versie. Schijnt in Australie helemaal hot te zijn maar ik kan 't niet vinden...
Iemand een ideetje?
Dat is 'm!! Thanks, thanks. Bij het afzoeken van de chartlijsten dacht ik nog.. nee het is niet Mark Ronson, dus toch!quote:
Is dat niet Morcheeba, Wonders never cease?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Op 1;25 begint een nummer in het stadion die ik wel herken maar niet kan benoemen, iemand ?
Juistem. Daar had ik nog lang over na kunnen denken maar daar was ik niet opgekomen. Bedankt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef Flibble het volgende:
[..]
Is dat niet Morcheeba, Wonders never cease?
http://www.radio538.nl/web/show/id=1387903/contentid=121763quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef frank010 het volgende:
Ik zoek een house nummer met de tekst "all i can hear is drums" en hij zeg volgens mij ook een paar keer bang bang. Hoorde hem gister op de radio, dance department...
bvd!
Hmm.. waar het mee begint weet ik niet, maar rond de 2 minuten tot dat er wat omgeroepen wordt hoor ik:quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Op 1;25 begint een nummer in het stadion die ik wel herken maar niet kan benoemen, iemand ?
De vraag is al beantwoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Hmm.. waar het mee begint weet ik niet, maar rond de 2 minuten tot dat er wat omgeroepen wordt hoor ik:
heb je een linkje naar die promo? Ik kijk wel veel Animal Planet, Disovery ed maar kan me zo niet voor de geest halen welke je bedoeld....er zijn zoveel promo's de laatste tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef abracadavra het volgende:
Ik ben op zoek naar naam van de achtergrondmuziek van de promo video van ANIMAL PLANET HD.
Ik hoor het nu sinds een paar weken, en wordt gezongen door een zangeres.
jammer genoeg niet, ik ben al een paar uur aan het zoeken geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
heb je een linkje naar die promo? Ik kijk wel veel Animal Planet, Disovery ed maar kan me zo niet voor de geest halen welke je bedoeld....er zijn zoveel promo's de laatste tijd
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef bularax het volgende:
Ik zoek een vrij nieuwe met iets van Down. Dus niet die van jay sean. Ik hoorde 'm laatst op de radio een paar keer.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Echtjammer het volgende:
Weet iemand welk nummer speelt onder deze trailert?
Ty, hoe wist je het ?quote:
Ik had hem uit mijn hoofd gewetenquote:
Maar jij bent dan ook een wandelende muziekencyclopedie.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik had hem uit mijn hoofd geweten
Nope, t is trouwens meer een techno nummer met later in het liedje: now put your hands upquote:
Gokjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Remzone het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gister in de club hoorde. Je hoorde het nummer het afgelopen jaar ofzo wel vaker. Het is arabsch, en het begint eigenlijk best hoog en irritant, maar op wat goede house sloot het best goed aan. Nadat hetzelfde hoge deuntje een paar keer is geweest begint er een vent te zingen zonder pauzes, en na 10 seconden stopt hij met zingen en dan krijg je dat deuntje weer.
Wie kan mij helpen?:)
Deze?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef bularax het volgende:
[..]
Nope, t is trouwens meer een techno nummer met later in het liedje: now put your hands up
Held! Bedankt!quote:
quote:Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Uitgaande van een gevalletje 'misheard lyrics', kan het misschien "I really love my sweet thing, I can't give her up" zijn?quote:De lyrics zouden wellis kunnen zijn: "I'm in the city, don't you give me up"
Thanks!quote:Op zondag 23 januari 2011 04:20 schreef Prixie het volgende:
[..]
RLP & Barbara Tucker - R.E.S.P.E.C.T
Heb je inmiddels al een idee welk nummer het is? Ik ben al 2 jaar op zoek naar de titel namelijk!quote:
Nope nog steeds geen idee. Dus nogmaals iemand een idee vanaf 27:15quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Minkee het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een idee welk nummer het is? Ik ben al 2 jaar op zoek naar de titel namelijk!
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Laatst had ik TMF op staan (), en toen kwam er een liedje voorbij dat wel aardig klonk. Ik luisterde niet naar de tekst, maar luisterde ernaar met een half oor. Op het eind zat ik dat het nummer van Makebelieve was, maar ik kan niet vinden welke.
De clip was een beetje donker, en het was een rustig nummer. Iemand enig idee?
Op youtube kom ik niet verder als ik 'Makebelieve' intype.
Ik wilde net posten dat ik hem had gevonden, haha! Thanks anyways!quote:
BBE, seven days and one weekquote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef kvd het volgende:
Help...ik zie net een nummer waarin een sample van een andere nummer wordt gebruikt. Geen titel oid gezien, dus kan daar niet mee gaan zoeken.
Ik ben dus op zoek naar die sample, of eigenlijk het nummer waar de sample uit komt. En het is waarschijnlijk een 'oh-ja' nummer.
Wat ik weet
Eind jaren negentig, begin 2000
Instrumentaal. 3 tonen steeds herhalend, synthersizer, tu du du, hoog, midden, laag qua toon. ()
clip (zegt misschien het meest):
een (aziatische) vrouw, lang zwart haar, zwarte bikini, stapt in een 'plas' en komt er weer uit, dit op verschillende plekken. Kan met herinneren dat ze in een grote stad in een plas stapt en ergens in een weiland/bos/oerwoudachtig iets. Volgens mij zat er in de titel iets met 'water' of 'drops'
maar ik heb zelf geen idee, dus wie helpt me?
oh ja...ik wist dat het iets met 3 letters was (dacht eerst ATB, maar dat was het niet en toen wist ik het niet meer.quote:
In het stukje video is op het laatst een walvis te zien samen met een duiker, beide van onderaf gefilmd.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef abracadavra het volgende:
Ik ben op zoek naar de de achtergrondmuziek van de promo video van ANIMAL PLANET HD.
Ik hoor het nu sinds een paar weken, en wordt gezongen door een zangeres.
Ik heb wel de Youtube clip voor je. Misschien dat iemand het weet te achterhalen? Googlen levert mij tenminste geen informatie op.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef abracadavra het volgende:
[..]
In het stukje video is op het laatst een walvis te zien samen met een duiker, beide van onderaf gefilmd.
Niemand?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef Echtjammer het volgende:
Hoe heet dat nummer/muziek die je hoort tijdens die bier reclame, weet niet het merk, zie je die gasten blazen op bierflesjes.
Alvast bedankt.
Thx meid.quote:
Scala & Kolacny Brothersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:00 schreef Fosfolipide het volgende:
Hi all, sinds kort is er een nieuwe campagne van Axe bezig, ik vond de muziek van de ad erg mooi, weet iemand het orginele nummer?
Je bedoelt The Temper Trap - Drum Song?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer uit de nieuwe Ope Astra reclame, het is een trance nummer en volgens mij staat het op een van de cd's van Tiesto's In Search Of Sunrise, kan het alleen zo snel niet vinden en dan moet ik al die cd's beluisteren, miss. dat iemand hier het weet..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef Dr.Stinson het volgende:
Wou even laten weten dat ik het nummer zelf gevonden heb, alsnog bedankt voor de hulp.
Lyrics waren: " I'm in the centre, oh won't you pick me up "
quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Oh die had ik serieus gemist..
Bedankt dan hehe.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bedoelt The Temper Trap - Drum Song?
Stom dat ik die niet had gezien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef Dr.Stinson het volgende:
Wou even laten weten dat ik het nummer zelf gevonden heb, alsnog bedankt voor de hulp.
Lyrics waren: " I'm in the centre, oh won't you pick me up "
Het deel van de walvis op het einde is hetzelfde, maar dit is een andere variant op die video.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb wel de Youtube clip voor je. Misschien dat iemand het weet te achterhalen? Googlen levert mij tenminste geen informatie op.
Ik heb een video opgenomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef abracadavra het volgende:
[..]
Het deel van de walvis op het einde is hetzelfde, maar dit is een andere variant op die video.
In de video die ik bedoel is een muziekstuk met een zangeres te horen. Ik kan de video nergens op het internet vinden. Misschien dat iemand het hoort een deze dagen en het weet...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Silv het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is?
http://www.hollanddoc.nl/(...)s-wat-we-wilden.html
Stuk van 22:28 - 23:00
Kan me nog vagelijk een reclame voor de geest halen met een klein meisje en moeder etc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zoek een nummer, het was een hit, is gebruikt in een reclame.
In short, gaat over een vrouw die verteld over ouder worden aan der kind/dochter. In de reclame loopt de vrouw door de tuin en dan zie je een klein meisje met der moeder. Volgens mij is een deel van het nummer in het frans. Ik kom niet op het nummer, ik kom niet op de tekst.. vervelend.
Dat is snel. Held.quote:
Held! Merci!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan me nog vagelijk een reclame voor de geest halen met een klein meisje en moeder etc.
Dat liedje daarin was:
Weet trouwens niet of de Doris Day versie gebruikt werd of een andere versie.
Goed bezig, +1 voor je collectie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Heb ik gewoon in de map mijn muziek staan
Ken het niet, maar doet me een beetje aan the Shadows denken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Skazminko het volgende:
Hoe heet het nummer op 1:40 - 2:08 ?
Iets van Calexico misschien? Doet het me wat aan denken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Skazminko het volgende:
Hoe heet het nummer op 1:40 - 2:08 ?
OK Cowboy - Vitalicquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:12 schreef paaskannekoekje het volgende:
Okey.
Het is een electro album.
De voorkant van de cd bestaat uit een wenteltrap/brandtrap
met daarop een man.
En het is een foto met veel tegenlicht en je ziet alleen zwart/wit.
Weet iemand de uitvoerende artiest?
dankje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit : Was dus al gevonden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:46 schreef Vuile het volgende:
Ik zoek een nummer dat een paar jaartjes oud is. Ik weet alleen de clip nog. In de clip zie je een westers meisje dansen op van die Russische volksmuziek samen met allemaal Russen. Op het eind wordt ze opgehaald door een gozer in een tank. Meer kan ik mij niet meer herinneren. Alvast bedankt!
Edit: Ah stom, 5 seconden na posten wist ik hem ineens: Basement Jaxx - Take me back to your house
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Weissman het volgende:
even een laatste poging doen
Hallo, ik zoek een instrumental stukje uit de film ''Tyson'' dat wordt afgespeeld als zijn KO's in beeld komen.
Waarschijnlijk is het een track van Salaam Remi, maar tot nu toe heb ik de tracks waar het om zou kunnen gaan niet gevonden.Heb je de film toevallig in bezit ? Dan kun je het muziekfragment anders even opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik van de week even doen. Film (harde schijf) ligt bij mijn vriendin.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb je de film toevallig in bezit ? Dan kun je het muziekfragment anders even opnemen.
niemand?quote:
Die?quote:
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Graag gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:44 schreef abracadavra het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thank you!
Kun je het niet even inzingen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef boffer69 het volgende:
Hoe heet dat nummer van tuudutututututu tu tuu tu tuu tu tu tu tu tuuu tuu tu zoiets, en dan in zo'n laddertje
Oke, hoe kan ik dat doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je het niet even inzingen?
http://www.vocaroo.com/quote:
is het een clipje met roze poedels?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:32 schreef boffer69 het volgende:
Hoe heet dat nummer van tuudutututututu tu tuu tu tuu tu tu tu tu tuuu tuu tu zoiets, en dan in zo'n laddertje
Mr Oizo - Flat Beat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand die track nog met die gele knuffel dan zit ie de hele tijd te headbangen, en te bellen klinkt raar maargoed.
geen idee meer hoe deze heet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
weet iemand die track nog met die gele knuffel dan zit ie de hele tijd te headbangen, en te bellen klinkt raar maargoed.
geen idee meer hoe deze heet
Iemand?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef Hippie15 het volgende:
Ik zoek een nummer van Immediate Music, het is een tragisch lied.
Je hoort hem wel eens in films en serie's als de hoofdrolspelers vechten voor hun leven.
Thanks! Episch centrum West.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:15 schreef Prixie het volgende:
[..]
OK Cowboy - Vitalic
[ afbeelding ]
?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Gezocht uit circa 2000, nummer doet een beetje aan de groep Air denken maar is daar niet van.
In de clip zien we een jongen en een meisje die in de VS of Canada op reizen, de woestein zien wij meen ik, ook zitten ze in een auto.
Wellicht worden ze ook nog achterna gezeten maar dat weet ik niet zeker.
Iemand?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat is het lied helemaal aan het eind van dit filmpje?
http://www.bowers-wilkins(...)eakers/Zeppelin_Mini
?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:11 schreef suprememaster het volgende:
In de lyrics van chris brown ft keri hilson met het nr one night stand komt me een bekende tekst tegen: Tell me how it feels
When your man don't please you right
And tell me how it feels after I take you on this ride
Ik weet bijna 100% zeker dat dit in een nr van Joe in voor komt, maar ik kan weet niet meer welk nr dit is
helemaal top! ja ik bedoelde de bovenste maar ik zocht ook de onderstequote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:04 schreef BrandX het volgende:
Ik denk dat je deze bedoeld, maar daar wordt niet door een vrouw in gezongen. Wel is de bulldog in de clip.
Deze is van dezelfde groep, en wel met een vrouw.
of wellicht een ander van deze band? moet je ff op youtube snuffelen.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:16 schreef expiratorial het volgende:
[..]
helemaal top! ja ik bedoelde de bovenste maar ik zocht ook de onderste
Deze?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:48 schreef Case4 het volgende:
God!
Een vreemde clip. Getekend. Beetje surrealistisch landschap. De beat is heel kenmerkend. Alsof iemand op een drum met een heel los vel slaat. De enige lyrics die ik kon onthouden waren iets in de trant van; "remember the love".
Nee, maar die clip is wel ramvet. Lang niet meer gezienquote:
Nog meer info?quote:Op zondag 30 januari 2011 00:53 schreef Case4 het volgende:
[..]
Nee, maar die clip is wel ramvet. Lang niet meer gezien
Het was helemaal getekend. De figuren waren monsters, vaak zwart.
Het was een beetje een 3d weergave van een tekening. Stond op bij de America Today, die kledingwinkel.
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:48 schreef Case4 het volgende:
God!
Een vreemde clip. Getekend. Beetje surrealistisch landschap. De beat is heel kenmerkend. Alsof iemand op een drum met een heel los vel slaat. De enige lyrics die ik kon onthouden waren iets in de trant van; "remember the love".
Ja, maar meer van: vrouwelijke zanger, mannelijke zanger, rock of klassiek etc.quote:
http://bit.ly/f0U79jquote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb zojuist Komt een vrouw bij de dokter gezien,
Nu was daar op een gegeven moment een achtergrondmuziekje in, als Barry weg rijdt en tegen al die auto's aanrijdt enzo.
Nou ben ik al druk bezig geweest met zoeken, maar ik kan hem niet vinden.
Het is denk ik een nummer van Kane of van Di-Rect.
Wie kan me helpen?
Dus het is niet :quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel.
Tis gewoon niet te vinden.
uh nee, die is het niet.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:07 schreef Spittie het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit de Dirty House Mixtape 4 van Vato Gonzalez.
De tekst is: "My problem is that everyone is looking so god damn angry" en "This is a P-A-R-T-Y, and I don't know why... I see only angry faces, but why?".
Alvast bedankt!
Geen dank.quote:
Hahaha, dat dusquote:Op zondag 30 januari 2011 11:53 schreef cafca het volgende:
Een vrouwelijke zanger noemen we doorgaans een zangeres, Starla
Ik kom ook niet verder dan dit :quote:Op zondag 30 januari 2011 23:16 schreef vogelkooi het volgende:
Goedenavond
Weet iemand hoe het originele nummer heet van de IFFR reclame die op tv is.
De reclame.
Heb gegoogled maar wordt niet wijzer.
Iemand die meer weet,
Veel dank.
Gokje :quote:Op maandag 31 januari 2011 10:43 schreef svefn het volgende:
Tijdens de mythbusters aflevering gister met obama erin, kwam een reclame langs voor een programma. Eronder stond een nummer, rustige gitaar en zang. Vage beschrijving, maar weet iemand welk nummer dat was? Shazam vond 'm niet :p
Dankjewel, het volledige nummer zal denk ik niet bestaan. Is speciaal voor de reclame gemaakt denk ik. toch dankjewel.quote:Op maandag 31 januari 2011 01:37 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan dit :
De muziek is geproduceerd door de creatievelingen van het tevens Rotterdamse Rnul
http://www.filmfestivalro(...)s/iffr-trailer-2011/
Rain down on me van Kanequote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb zojuist Komt een vrouw bij de dokter gezien,
Nu was daar op een gegeven moment een achtergrondmuziekje in, als Barry weg rijdt en tegen al die auto's aanrijdt enzo.
Nou ben ik al druk bezig geweest met zoeken, maar ik kan hem niet vinden.
Het is denk ik een nummer van Kane of van Di-Rect.
Wie kan me helpen?
Nee het is voor de laatste aflevering die a.s woensdag op tv komt je ziet hem alleen op tv als het goed isquote:
[youtube][/youtube]quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Top! Dankjewel!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef St-Dakota het volgende:
[..]
Rain down on me van Kane
Dan soort van remix, maar toch echt rain down on me van Kane
Spoelen naar 1:20
ow je hebt hem al zag het niet mrja het was beam me upquote:
Zou 'm goed kunnen zijn, thanks!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef alanski11 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zoek een trance achtige nummer dat eerst heel bekend was, ik denk tussen het jaar 2000-2003 of misschien nog eerder. Het nummer begint eerst met een lange drumsolo en uiteindelijk wordt het een trance nummer. In de clip zie je ook van die jongens ergens buiten drummen volgens mij in de natuur. Het nummer werd ook in een ijsjes reclame gebruikt.
Ik hoop op een spoedig mogelijk antwoord en alvast bedankt!
gr. Alan
Mooi.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:26 schreef alanski11 het volgende:
Ja dit is ie!!!! Hartstikke bedankt, je hebt me echt snel geholpen!!!
gr. Alan
Deze?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Hypo666crisy het volgende:
een vrouwenstem die, zoals ik het zou omschrijven, klassiek zingt. Vrij korte zinnen. In het refrein zingt ze niet maar hoor je haar "hoog gillen". (gillen is eigenlijk niet het goede woord).
Dit alles begeleid met een aardig bass dancenummer.
Ik zie niks staan in de top40 of tipparade... dus het zal misschien een iets ouder nummer zijn.
Dat is volgens mij een reclametune gecomponeerd voor AH, er niet een sample van een nummer, maar ik kan me vergissen. Net zoals dat riedeltje van DA (Déé Aáá. de vriendelijke specialist, DA!) speciaal voor hen gecomponeerd is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef The_Foxz het volgende:
HELP! Ik zoek...
Die reclametune van de Albert Hein gespeeld op de basgitaar: 3 tonen - klak/pok - 5 tonen.
Iemand een idee?
Graag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 06:47 schreef Hypo666crisy het volgende:
Jij held! Dat is hem inderdaad!
Blijft geweldig om te zien hoe sommigen van een omschrijving wat weten te maken!
Matt Manent - Universal Speaker?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:48 schreef DRidder het volgende:
Eigenlijk meer voor de FunX luisteraars:
Ik hoorde bij de kappereen nummer van waarschijnlijk een groepje. Hiphop en de verzen bestonden afwisselend uit stukken Frans, Duits, Engels en wellicht nog een taal. Iemand een idee?
Ik meen iets te herinneren met 'universida' wat steeds terugkwam. Googlen helpt niet
Nee, dit is 1 persoon, je hoorde duidelijk dat het een groepje was. Toch bedanktquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Matt Manent - Universal Speaker?
Het is een trailer voor de seizoensfinale dat vandaag te zien is, Iemand? Please?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Cani het volgende:
Er is een korte trailer van het serie Chuck op comedycentral weet iemand hoe dat nummer heet??
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:18 schreef Cani het volgende:
[..]
Het is een trailer voor de seizoensfinale dat vandaag te zien is, Iemand? Please?
Nee het is tijdens de commercialbreak van Chuck op comedycentral toch bedankt ik zie nu dat de trailer een andere track heeft op de sitequote:Op woensdag 2 februari 2011 13:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://www.comedycentral.(...)k-ep-6-promo-602999/
Ik zag hem net voorbij komen. Het isquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef Cani het volgende:
[..]
Nee het is tijdens de commercialbreak van Chuck op comedycentral toch bedankt ik zie nu dat de trailer een andere track heeft op de site
Dat is gewoon de titlesong van Chuck toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag hem net voorbij komen. Het is
Jaaaa kben je voor eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag hem net voorbij komen. Het is
Ja ik heb nog nooit Chuck gekeke ik zag alleen het reclame stukje voorbij gaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat is gewoon de titlesong van Chuck toch?
Hier kwam ik ook op uit, maar is hem niet. Echt meer Katy Perry-ig.quote:
Welke genre ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Help ik zoen een jaren '80 lied, kan ook begin '90 zijn, maar lijkt me sterk.
Ik ken geen enkel stukje lyric, maar in het refrein hoor je steeds
'Ooooohooooh ohohoh oooooohooooh ohohoh'
Sorry voor deze schaarse aanwijzingen. Hoorde het vanmiddag toen ik door de stad liep. Vrij bekend nummer, maar ik ken de tekst niet
Genre pop, typisch jaren 80 eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Welke genre ?
Zang man of vrouw ?
Kun je niet iets neuriën/fluiten/zingen en dat opnemen ?
Bedoel je "Baltimora" met "Tarzan boy"?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sorry voor deze schaarse aanwijzingen. Hoorde het vanmiddag toen ik door de stad liep. Vrij bekend nummer, maar ik ken de tekst niet
Bij dezen:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:43 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Bedoel je "Baltimora" met "Tarzan boy"?
(Sorry, kan geen clipje erbij zetten,reageer via m'n tel.)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
deze? vanaf 2.18 mannen die ohohoh ohohoh zingen en zulksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nee dat is m ook niet
Ik ben bang dat ik echt geen duidelijkere aanwijzingen kan geven..
quote:
quote:
Nee, wel alledrie vette platen trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
deze? vanaf 2.18 mannen die ohohoh ohohoh zingen en zulks
Weer 2 van die geniale platenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef Sequencial het volgende:
Meer ge-ohohoh door mannen uit de 80's:
Omdat er twee keer Ooooooohohohoh achter elkaar in zit kom ik op deze, maar klopt niet met de rest denk ik:quote:*refrein waarin word gezongen, ken geen tekst*
Ooooooohohohoh - van hoog naar laag
*refrein waarin word gezongen, ken geen tekst*
*nieuw couplet*
Stuk voor stuk geniale nummers wat jullie hier postenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Omdat er twee keer Ooooooohohohoh achter elkaar in zit kom ik op deze, maar klopt niet met de rest denk ik:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef LiFePo4 het volgende:
Dat liedje wat je rond 3:00 heel even hoort, iets met "You'll be free" ofzo. Iemand? (Dacht dat ik hem wel op Google zou vinden of in de comments, helaas...)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gitaren, synthesizers, computerbeat, up-tempo, piano,...? En weet je qua noten misschien iets van het refrein te omschrijven?quote:Nogmaals, ik denk toch dat het de vroege '90's zijn.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Stuk voor stuk geniale nummers wat jullie hier posten
Maar ook dit is 'm niet.
Nogmaals, ik denk toch dat het de vroege '90's zijn.
Dat zijn gewoon de synthesizersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:57 schreef Lauzer het volgende:
Hey mensen, ik zoek een hardcore nummer uit het onderstaande filmpje:
Vanaf 0:19 hoor je in het nummer een soort sample met apen-en/of junge geluiden..
iemand enig idee?
Oh sorry vergeten te reageren, dacht dat ik dat al had gedaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:01 schreef Arcee het volgende:
Deze en deze waren niet het nummer dat je zocht, Neo-Mullen?
Heb nieuwe telefoon, uiteindelijk toch een optie gevondenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
Heb je ook op je telefoon niet iets waarmee je kunt opnemen ?
Want met de info die je nu hebt gegeven blijven er denk ik nog een paar duizend opties over.
Wootquote:
Haha ja klopt, '86quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Je beschrijving klopte ook wel hoor.![]()
Maar met een melodie erbij wordt het toch een stuk makkelijker.
Het is trouwens wel jaren 80.
Die vraag kan men in Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34 misschien beter beantwoorden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef loecje het volgende:
Omgekeerde vraag(mag ook wel toch?)
ik zoek niet een nummer maar een tv-programma waarbij het saxofoon gedeelte van dire straits- your latest trick in voor komt.
mijn vriend en ik hebben beide het idee dat we het herkennen van een kinder tekenfilm/-programma. waarschijnlijk als intro omdat we het beide herinneren. maar welke?
dankjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Die vraag kan men in Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34 misschien beter beantwoorden.
Briljante oplossing, zo werd het ineens een inkoppertje!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
http://tinypic.com/r/2nhggah/7
Zie het beeld meebewegen op het ritme
Niemand? Zou hem echt graag willen wetenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef LiFePo4 het volgende:
Dat liedje wat je rond 3:00 heel even hoort, iets met "You'll be free" ofzo. Iemand? (Dacht dat ik hem wel op Google zou vinden of in de comments, helaas...)
Anders lees je de OP eens, daarin staat dat het 'kicken' van je request binnen 24 uur niet geoorloofd is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:21 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Niemand? Zou hem echt graag willen weten
Nog steeds zoekendequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef Stinus het volgende:
Dag allen!
ik zoek een remix van het nummer Jordan & Baker - Explode. In deze remix hoor je tijdens het refrein ook een soort drums (á la safri duo).
Iemand een idee?
Kan iemand mij c.q. hem daarmee helpen? Heb zelf uitgebreid gegoogled, maar stuit alleen op mensen die dezelfde vraag hebben?! Thanx vast!quote:Ik ben op zoek naar de artiest/titel van de reclamemuziek van Discovery's Deadliest Catch hetgeen nu de gehele dag te horen is. Het is een Iers/Keltische-type mannenstem die prima op een begrafenis past (in de serie die van Phil Harris) en in de tekst is het volgende te horen;
The fisherman's wife is now departed.
She crossed earth and stone to be free.
There was a bell that chimed through her window.
A single note that stayed with me
Met mij zijn er velen op zoek naar de uitkomst en het zal mij niet verbazen als het iets is van Discovery zelf.
Er zijn er meer naar opzoek, ik zou dat even in de gaten houden wie weet vinden ze hem daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Ik kreeg een mailtje van een vriend van me met de volgende vraag:
[..]
Kan iemand mij c.q. hem daarmee helpen? Heb zelf uitgebreid gegoogled, maar stuit alleen op mensen die dezelfde vraag hebben?! Thanx vast!
Iemand?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:05 schreef secondewijzer het volgende:
Iemand die de naam van dat nummer heet in de reclame voor de Powermix op 538? Volgens mij zegt ie m wel, maar ik versta t niet goed
Linkje?quote:
Kan ik dus niet vinden, anders kon ik goed luisteren naar de naam, hoorde m gisteren tijdens werken voorbij komenquote:
Ik ken die promo niet, maar het standaard intromuziekje is Massive Attack - Teardrop, misschien gebruikten ze gewoon die?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef Nelson90 het volgende:
Ik zoek het nummer dat gedraaid wordt tijdens het promofilmpje van House op RTL5.
"Is there a doctor in the house" komt er in voor.
De vorige promo van ze was ook speciaal gecomponeerd voor dat filmpje. Toen was het van Musikvergnuegen, zal me niks verbazen als dat nu weer het geval is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:50 schreef schaap001 het volgende:
Ik kreeg een mailtje van een vriend van me met de volgende vraag:
[..]
Kan iemand mij c.q. hem daarmee helpen? Heb zelf uitgebreid gegoogled, maar stuit alleen op mensen die dezelfde vraag hebben?! Thanx vast!
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:13 schreef 123Toet het volgende:
Kan iemand helpen aan de originele tracknaam van het nummer dat hier gebruikt wordt:
Beat begint op 0:35
quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een R&B-nummer uit, ik denk, eind jaren '90 waarin een vrouw zit die zingt 'Need somebody, I need somebody'.
Google brengt me slechts bij justin bieber
Ja dat is 'm, had ik de tekst toch een beetje fout.quote:
Geen dank.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja dat is 'm, had ik de tekst toch een beetje fout.
Thanks
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:13 schreef shhulp het volgende:
beste mensen ik kwam dit liedje tegen.. maar wie kent hem? hoe heet die?
muziekje staat op deze site: klikkerdeklik
hartelijk dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |