Graag gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:21 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Oh die had ik serieus gemist..
Bedankt dan hehe.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bedoelt The Temper Trap - Drum Song?
Stom dat ik die niet had gezien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef Dr.Stinson het volgende:
Wou even laten weten dat ik het nummer zelf gevonden heb, alsnog bedankt voor de hulp.
Lyrics waren: " I'm in the centre, oh won't you pick me up "
Het deel van de walvis op het einde is hetzelfde, maar dit is een andere variant op die video.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb wel de Youtube clip voor je. Misschien dat iemand het weet te achterhalen? Googlen levert mij tenminste geen informatie op.
Ik heb een video opgenomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef abracadavra het volgende:
[..]
Het deel van de walvis op het einde is hetzelfde, maar dit is een andere variant op die video.
In de video die ik bedoel is een muziekstuk met een zangeres te horen. Ik kan de video nergens op het internet vinden. Misschien dat iemand het hoort een deze dagen en het weet...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Silv het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is?
http://www.hollanddoc.nl/(...)s-wat-we-wilden.html
Stuk van 22:28 - 23:00
Kan me nog vagelijk een reclame voor de geest halen met een klein meisje en moeder etc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zoek een nummer, het was een hit, is gebruikt in een reclame.
In short, gaat over een vrouw die verteld over ouder worden aan der kind/dochter. In de reclame loopt de vrouw door de tuin en dan zie je een klein meisje met der moeder. Volgens mij is een deel van het nummer in het frans. Ik kom niet op het nummer, ik kom niet op de tekst.. vervelend.
Dat is snel. Held.quote:
Held! Merci!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kan me nog vagelijk een reclame voor de geest halen met een klein meisje en moeder etc.
Dat liedje daarin was:
Weet trouwens niet of de Doris Day versie gebruikt werd of een andere versie.
Goed bezig, +1 voor je collectie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Heb ik gewoon in de map mijn muziek staan
Ken het niet, maar doet me een beetje aan the Shadows denken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Skazminko het volgende:
Hoe heet het nummer op 1:40 - 2:08 ?
Iets van Calexico misschien? Doet het me wat aan denken...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Skazminko het volgende:
Hoe heet het nummer op 1:40 - 2:08 ?
OK Cowboy - Vitalicquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:12 schreef paaskannekoekje het volgende:
Okey.
Het is een electro album.
De voorkant van de cd bestaat uit een wenteltrap/brandtrap
met daarop een man.
En het is een foto met veel tegenlicht en je ziet alleen zwart/wit.
Weet iemand de uitvoerende artiest?
dankje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |