ATB - Trancequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef Beach het volgende:
Ik zoek een vocal trance nummer uit 2001-2004.
Het heeft de tekst oa "sunshine" en "for a better place". en "hoooooooo" hoog gezang
Meer weet ik er helaas niet meer van.
Bedoel je The Bomb, van the Bucketheads?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef kdrietjeh het volgende:
Ik zoek een paar nummers uit zo'n groen of roze 1994/1995 hits cd'tje.
Scatman John zit erin met Bi Bap Bop., en Lick it van 20 fingers. En the nightcrawlers.
Een van die liedjes heeft de lyric, Pizza turning to mama. Ofzo, erin. :'D
?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:48 schreef Flibble het volgende:
Heb zelf ook nog een moeilijke... ik zoek een nummer uit de 60's over een papegaai die steeds 'hello' zegt op allerlei grappige manieren. Het heeft het woord 'parrot' in de titel.
Jaaa! Haha geniaal!! Mijn dank is groot!quote:
Hij was echt heel makkelijk te vinden hoor! Ik typte gewoon de trefwoorden: "parrot hello lyrics" bij Google, en hij stond bovenaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:03 schreef Flibble het volgende:
[..]
Jaaa! Haha geniaal!! Mijn dank is groot!
Ben nooit zo'n googlewonder geweest...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:06 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hij was echt heel makkelijk te vinden hoor! Ik typte gewoon de trefwoorden: "parrot hello lyrics" bij Google, en hij stond bovenaan.
Het stomme is dat ik het nummer 100% zeker wel ken, maar er gewoon niet kan opkomen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:49 schreef Puntenslijpers het volgende:
http://101barz.bnn.nl/page/video/53e4f4390e3e6d8d4109183ce1279b6b
Nummer op 2:10 ???????????????
zoek er al een tijdje naar
Please???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:58 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik het nummer 100% zeker wel ken, maar er gewoon niet kan opkomen.
hij laadt niet hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:18 schreef lamers het volgende:
Gisteren zat er een nummer in Wie is do mol dat heel bekend klinkt maar ik kan er nog steeds niet opkomen wat het is. http://player.omroep.nl/?aflID=12009045 vanaf 27:15. Iemand een idee?
Aaliyah, We need a resolution.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:49 schreef Puntenslijpers het volgende:
http://101barz.bnn.nl/page/video/53e4f4390e3e6d8d4109183ce1279b6b
Nummer op 2:10 ???????????????
zoek er al een tijdje naar
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek zo'n lied met in de clip een muis met een helmpje op en een apart mannetje. Samen maken ze muziek, maar dan gaat de muis ervandoor en is het mannetje triest.
Paar jaar oud. geänimeerde clip.
Graag gedaan.quote:
Deze misschien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Daar herkende ik het nummer dus aan maar lyrics + google mocht niet baten.
Wie o wie kan me eventueel verder helpen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef delano.888 het volgende:
Hoe heet het originele liedje van dit muziekje:
http://killsometime.com/videos/6685/Lightning-Fast-White-Rapper
Kan er net niet op komen
Oja natuurlijkquote:
geweldig nummer is hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oja natuurlijk, dat deed je snel, dankje!
Artistic Raw - Bailequote:
Nee, het was meer een rock nummer. Volgens mij een best bekend nummer overigens.quote:
Deze?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:43 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Nee, het was meer een rock nummer. Volgens mij een best bekend nummer overigens.
mijn lees kwaliteit is niet goed bedankt starla!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:08 schreef starla het volgende:
Gast, net zoals in het andere topic, dat is nog steeds Wait and Bleed....
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:18 schreef lamers het volgende:
Gisteren zat er een nummer in Wie is do mol dat heel bekend klinkt maar ik kan er nog steeds niet opkomen wat het is. http://player.omroep.nl/?aflID=12009045 vanaf 27:15. Iemand een idee?
quote:
Helaas ook niet. Zit wel ongeveer in hetzelfde muziekgenre.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:07 schreef Dr.Stinson het volgende:
[..]
Helaas ook niet. Zit wel ongeveer in hetzelfde muziekgenre.
De lyrics zouden wellis kunnen zijn: "I'm in the city, don't you give me up"
?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:38 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Daar herkende ik het nummer dus aan maar lyrics + google mocht niet baten.
Wie o wie kan me eventueel verder helpen?
Moet bijna wel deze zijn:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:55 schreef Ciyu het volgende:
Ik zoek al een tijdje een nummer waarvan ik denk dat het uit 2010 komt.
De clip doet me denken aan de clip van vroeger van Beats International - Dub be good to me.
In de clip zingt een dame met een grote bril op, ze heeft geloof ik een jurkje met een legging aan en de muziek heeft geloof ik wat hiphop-achtigs/electro... Iemand een idee wat ik bedoel?
Alvast heel veel dank!
Gr.
RLP & Barbara Tucker - R.E.S.P.E.C.Tquote:Op zondag 23 januari 2011 00:13 schreef kingjotte het volgende:
Ik hoorde een tijdje terug op vrijdagavond op 3fm een nieuwe versie van R-E-S-P-E-C-T van Aretha Franklin, alleen dan een dance versie. Schijnt in Australie helemaal hot te zijn maar ik kan 't niet vinden...
Iemand een ideetje?
Dat is 'm!! Thanks, thanks. Bij het afzoeken van de chartlijsten dacht ik nog.. nee het is niet Mark Ronson, dus toch!quote:
Is dat niet Morcheeba, Wonders never cease?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Op 1;25 begint een nummer in het stadion die ik wel herken maar niet kan benoemen, iemand ?
Juistem. Daar had ik nog lang over na kunnen denken maar daar was ik niet opgekomen. Bedankt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef Flibble het volgende:
[..]
Is dat niet Morcheeba, Wonders never cease?
http://www.radio538.nl/web/show/id=1387903/contentid=121763quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef frank010 het volgende:
Ik zoek een house nummer met de tekst "all i can hear is drums" en hij zeg volgens mij ook een paar keer bang bang. Hoorde hem gister op de radio, dance department...
bvd!
Hmm.. waar het mee begint weet ik niet, maar rond de 2 minuten tot dat er wat omgeroepen wordt hoor ik:quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Op 1;25 begint een nummer in het stadion die ik wel herken maar niet kan benoemen, iemand ?
De vraag is al beantwoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Hmm.. waar het mee begint weet ik niet, maar rond de 2 minuten tot dat er wat omgeroepen wordt hoor ik:
heb je een linkje naar die promo? Ik kijk wel veel Animal Planet, Disovery ed maar kan me zo niet voor de geest halen welke je bedoeld....er zijn zoveel promo's de laatste tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef abracadavra het volgende:
Ik ben op zoek naar naam van de achtergrondmuziek van de promo video van ANIMAL PLANET HD.
Ik hoor het nu sinds een paar weken, en wordt gezongen door een zangeres.
jammer genoeg niet, ik ben al een paar uur aan het zoeken geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
heb je een linkje naar die promo? Ik kijk wel veel Animal Planet, Disovery ed maar kan me zo niet voor de geest halen welke je bedoeld....er zijn zoveel promo's de laatste tijd
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef bularax het volgende:
Ik zoek een vrij nieuwe met iets van Down. Dus niet die van jay sean. Ik hoorde 'm laatst op de radio een paar keer.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Echtjammer het volgende:
Weet iemand welk nummer speelt onder deze trailert?
Ty, hoe wist je het ?quote:
Ik had hem uit mijn hoofd gewetenquote:
Maar jij bent dan ook een wandelende muziekencyclopedie.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik had hem uit mijn hoofd geweten
Nope, t is trouwens meer een techno nummer met later in het liedje: now put your hands upquote:
Gokjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Remzone het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gister in de club hoorde. Je hoorde het nummer het afgelopen jaar ofzo wel vaker. Het is arabsch, en het begint eigenlijk best hoog en irritant, maar op wat goede house sloot het best goed aan. Nadat hetzelfde hoge deuntje een paar keer is geweest begint er een vent te zingen zonder pauzes, en na 10 seconden stopt hij met zingen en dan krijg je dat deuntje weer.
Wie kan mij helpen?:)
Deze?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef bularax het volgende:
[..]
Nope, t is trouwens meer een techno nummer met later in het liedje: now put your hands up
Held! Bedankt!quote:
quote:Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Uitgaande van een gevalletje 'misheard lyrics', kan het misschien "I really love my sweet thing, I can't give her up" zijn?quote:De lyrics zouden wellis kunnen zijn: "I'm in the city, don't you give me up"
Thanks!quote:Op zondag 23 januari 2011 04:20 schreef Prixie het volgende:
[..]
RLP & Barbara Tucker - R.E.S.P.E.C.T
Heb je inmiddels al een idee welk nummer het is? Ik ben al 2 jaar op zoek naar de titel namelijk!quote:
Nope nog steeds geen idee. Dus nogmaals iemand een idee vanaf 27:15quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Minkee het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al een idee welk nummer het is? Ik ben al 2 jaar op zoek naar de titel namelijk!
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Laatst had ik TMF op staan (), en toen kwam er een liedje voorbij dat wel aardig klonk. Ik luisterde niet naar de tekst, maar luisterde ernaar met een half oor. Op het eind zat ik dat het nummer van Makebelieve was, maar ik kan niet vinden welke.
De clip was een beetje donker, en het was een rustig nummer. Iemand enig idee?
Op youtube kom ik niet verder als ik 'Makebelieve' intype.
Ik wilde net posten dat ik hem had gevonden, haha! Thanks anyways!quote:
BBE, seven days and one weekquote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef kvd het volgende:
Help...ik zie net een nummer waarin een sample van een andere nummer wordt gebruikt. Geen titel oid gezien, dus kan daar niet mee gaan zoeken.
Ik ben dus op zoek naar die sample, of eigenlijk het nummer waar de sample uit komt. En het is waarschijnlijk een 'oh-ja' nummer.
Wat ik weet
Eind jaren negentig, begin 2000
Instrumentaal. 3 tonen steeds herhalend, synthersizer, tu du du, hoog, midden, laag qua toon. ()
clip (zegt misschien het meest):
een (aziatische) vrouw, lang zwart haar, zwarte bikini, stapt in een 'plas' en komt er weer uit, dit op verschillende plekken. Kan met herinneren dat ze in een grote stad in een plas stapt en ergens in een weiland/bos/oerwoudachtig iets. Volgens mij zat er in de titel iets met 'water' of 'drops'
maar ik heb zelf geen idee, dus wie helpt me?
oh ja...ik wist dat het iets met 3 letters was (dacht eerst ATB, maar dat was het niet en toen wist ik het niet meer.quote:
In het stukje video is op het laatst een walvis te zien samen met een duiker, beide van onderaf gefilmd.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef abracadavra het volgende:
Ik ben op zoek naar de de achtergrondmuziek van de promo video van ANIMAL PLANET HD.
Ik hoor het nu sinds een paar weken, en wordt gezongen door een zangeres.
Ik heb wel de Youtube clip voor je. Misschien dat iemand het weet te achterhalen? Googlen levert mij tenminste geen informatie op.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:31 schreef abracadavra het volgende:
[..]
In het stukje video is op het laatst een walvis te zien samen met een duiker, beide van onderaf gefilmd.
Niemand?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef Echtjammer het volgende:
Hoe heet dat nummer/muziek die je hoort tijdens die bier reclame, weet niet het merk, zie je die gasten blazen op bierflesjes.
Alvast bedankt.
Thx meid.quote:
Scala & Kolacny Brothersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:00 schreef Fosfolipide het volgende:
Hi all, sinds kort is er een nieuwe campagne van Axe bezig, ik vond de muziek van de ad erg mooi, weet iemand het orginele nummer?
Je bedoelt The Temper Trap - Drum Song?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek een nummer uit de nieuwe Ope Astra reclame, het is een trance nummer en volgens mij staat het op een van de cd's van Tiesto's In Search Of Sunrise, kan het alleen zo snel niet vinden en dan moet ik al die cd's beluisteren, miss. dat iemand hier het weet..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef Dr.Stinson het volgende:
Wou even laten weten dat ik het nummer zelf gevonden heb, alsnog bedankt voor de hulp.
Lyrics waren: " I'm in the centre, oh won't you pick me up "
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |