Is dat niet Morcheeba, Wonders never cease?quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Op 1;25 begint een nummer in het stadion die ik wel herken maar niet kan benoemen, iemand ?
Juistem. Daar had ik nog lang over na kunnen denken maar daar was ik niet opgekomen. Bedankt.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:54 schreef Flibble het volgende:
[..]
Is dat niet Morcheeba, Wonders never cease?
http://www.radio538.nl/web/show/id=1387903/contentid=121763quote:Op zondag 23 januari 2011 18:26 schreef frank010 het volgende:
Ik zoek een house nummer met de tekst "all i can hear is drums" en hij zeg volgens mij ook een paar keer bang bang. Hoorde hem gister op de radio, dance department...
bvd!
Hmm.. waar het mee begint weet ik niet, maar rond de 2 minuten tot dat er wat omgeroepen wordt hoor ik:quote:Op zondag 23 januari 2011 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
Op 1;25 begint een nummer in het stadion die ik wel herken maar niet kan benoemen, iemand ?
De vraag is al beantwoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:14 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Hmm.. waar het mee begint weet ik niet, maar rond de 2 minuten tot dat er wat omgeroepen wordt hoor ik:
heb je een linkje naar die promo? Ik kijk wel veel Animal Planet, Disovery ed maar kan me zo niet voor de geest halen welke je bedoeld....er zijn zoveel promo's de laatste tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 19:44 schreef abracadavra het volgende:
Ik ben op zoek naar naam van de achtergrondmuziek van de promo video van ANIMAL PLANET HD.
Ik hoor het nu sinds een paar weken, en wordt gezongen door een zangeres.
jammer genoeg niet, ik ben al een paar uur aan het zoeken geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
heb je een linkje naar die promo? Ik kijk wel veel Animal Planet, Disovery ed maar kan me zo niet voor de geest halen welke je bedoeld....er zijn zoveel promo's de laatste tijd
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:28 schreef bularax het volgende:
Ik zoek een vrij nieuwe met iets van Down. Dus niet die van jay sean. Ik hoorde 'm laatst op de radio een paar keer.
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef Echtjammer het volgende:
Weet iemand welk nummer speelt onder deze trailert?
Ty, hoe wist je het ?quote:
Ik had hem uit mijn hoofd gewetenquote:
Maar jij bent dan ook een wandelende muziekencyclopedie.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik had hem uit mijn hoofd geweten
Nope, t is trouwens meer een techno nummer met later in het liedje: now put your hands upquote:
Gokjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Remzone het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gister in de club hoorde. Je hoorde het nummer het afgelopen jaar ofzo wel vaker. Het is arabsch, en het begint eigenlijk best hoog en irritant, maar op wat goede house sloot het best goed aan. Nadat hetzelfde hoge deuntje een paar keer is geweest begint er een vent te zingen zonder pauzes, en na 10 seconden stopt hij met zingen en dan krijg je dat deuntje weer.
Wie kan mij helpen?:)
Deze?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef bularax het volgende:
[..]
Nope, t is trouwens meer een techno nummer met later in het liedje: now put your hands up
Held! Bedankt!quote:
quote:Ik zoek een nummer, hoorde het op TV gisteravond. Was volgens mij op Comedy Central een commercial-achtig iets.
Alleen onthouden dat er gezongen werd (wat ik er uit opmaakte): "Yeahhh, I'm in the city, nog iets. en dan weer I'm in the city" Het I'm in the city stukje kwam erg duidelijk naar voren werd vaak herhaald.
Uitgaande van een gevalletje 'misheard lyrics', kan het misschien "I really love my sweet thing, I can't give her up" zijn?quote:De lyrics zouden wellis kunnen zijn: "I'm in the city, don't you give me up"
Thanks!quote:Op zondag 23 januari 2011 04:20 schreef Prixie het volgende:
[..]
RLP & Barbara Tucker - R.E.S.P.E.C.T
Heb je inmiddels al een idee welk nummer het is? Ik ben al 2 jaar op zoek naar de titel namelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |