abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92213247
Vorig topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 33

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!

If we don't know it, you won't find it. ;)

De volgende vragen staan nog open:

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef thomastux het volgende:
ok, komtie:
Ik zoek een serie waarin 'burgers', gewone mensen, worden getraind om spion te worden.Het is non-ficite, een soort documantaire/spel show (maar ik kan me niet herinneren dat er mensen ook echt afvielen). Het is niet deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Spy_(TV_series).

Wat dingen die ik me herinner:
- Er is een grote missie waarbij ze een wetenschapper moeten overtuigen iets evils dat hij ontwikkeld heeft niet door te zetten. Ze moeten eerst subtiel contact met hem leggen.
- Die man legt ze uit dat de slechteriken zijn dochter hebben gegijzeld en hem dwingen. De opdracht van de rekruten wordt nu het surveilleren van het huis waar de dochter vastgehouden wordt (in van die rare camouflagenetpakken). Later valt een team het huis binnen om de dochter te redden.
- Ze moeten dan nog het evil ding halen. Ze moeten hiervoor inbreken in een kantoor. Ze gaan met een touwladder naar boven en moeten een slot openmaken om een archief kast open te maken waar een back-up van het ding ligt (ik denk zelfs nog op floppy)
- Uiteindelijk zijn ze slordig geweest en worden ze gestraft, de slechteriken rijden ze klem bij een stoplicht en proberen de rekruten uit de auto te slepen. Als de slechteriken er vandoor gaan missen ze een van de rekruten. Later blijkt dat hij gevlucht is en de documenten/floppy ergens verstopt heeft
- Ze doen ook een schietoefening: met mitrailleurs (die gele balletjes schieten^^) moeten ze vanuit een auto op 'terug schieten', en dan zo haasje over (elkaar steeds dekking geven) verplaatsten. Een van de cursisten laat haar wapen vallen en mag het opnieuw proberen.
- Een andere missie is dat ze in een huis losgelaten worden, compleet blindeert. Het huis is gevuld met rook en boobytraps, ze moeten een pop hier uit redden. Er zijn draden gespannen met rotjes eraan en er liggen glasplaten die kapot vallen
- Ook staan ze in het voorportaal van een huis/kasteel en krijgen een houten pistool mee. Hun opdracht is dat ze zo door de deur moeten en moeten kijken wat er in de rode auto ligt. Als de de deur door gaan komen ze in een soort tuin, langs de weg staat de auto. Maar onderweg worden ze aangesproken door agressieve tokkies, die de rekruten vastpakken/aanvallen.
- Ze moeten ook een keer een man dood schieten. Met nachtkijkers vinden ze de pistolen die ze daarvoor moeten gebruiken. De man zit in een cafeetje iets te drinken, met een vrouw. Ze besluiten hem neer te schieten als hij van dat cafe naar huis gaat, ze wachten hem op die weg op. De missie mislukt omdat hij met de auto naar huis gaat.
- Er waren ook professionals uit het veld, die ze trainde/tips gaven. Dit waren onder andere de mensen die het huisje met de gegijzelde dochter binnen vielen.

Ik zou deze serie heel graag nog eens terug zien, maar kan er werkelijk nergens iets over vinden. Iemand?
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:43 schreef chukchuk het volgende:
Ik zoek een een reclame van pakweg tien jaar geleden waarin een boer o.i.d. centraal staat. Deze boer houdt een praatje en vertrekt dan naar een veemarkt. Op het moment dat het handjeklappen begint slaat hij die ander met de vlakke hand op zijn wang en spreekt de legendarische woorden: 'Als we goan sloan dan hoeft ut van mien niet meer' ( of iets in die trant)

Wie helpt mij om deze reclame terug te vinden. Van welk bedrijf/merk was deze reclame. Een link zou helemaal geweldig zijn.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:13 schreef thePeoplesClub het volgende:
Ik zoek een film over een Algerijnse jongen die in Frankrijk woont en toen o.a. naar de wedstrijd Frankrijk - Algerije ging waar hij toen samen met andere toeschouwers het veld bestormde. Daarmee stond hij op de voorpagina van de krant. Toen hij met zijn ouders familie wilde opzoeken in Algerije kwam hij niet het land niet meer in.. ook iets met een broer waar hij wel eens wat dingen mee ging doen..
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 01:37 schreef Flibble het volgende:
Hallo!
Ik keek een reuze lollig filmpje met allerlei filmklappen erin en was erg benieuwd naar een van de fragmenten. Hij zit op 5.37. Iemand? :)
Alvast bedankt!
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:04 schreef based het volgende:
Ik zoek een tekenfilm van vroeger. Ik weet niet meer precies waar het over gaat, maar wat ik nog wel waat is dat de bad guys een of andere gigantische worm hadden. Deze worm is altijd aan het graven enzo, ik weet niet precies waar naar toe. Volgens mij komen er ook trollen in voor, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Ik zat zelf al aan teddy ruxpin en the raccoons te denken, maar geen van beide is het volgens mij...
wie helpt?
pi_92215550
quote:
Ik zoek een een reclame van pakweg tien jaar geleden waarin een boer o.i.d. centraal staat. Deze boer houdt een praatje en vertrekt dan naar een veemarkt. Op het moment dat het handjeklappen begint slaat hij die ander met de vlakke hand op zijn wang en spreekt de legendarische woorden: 'Als we goan sloan dan hoeft ut van mien niet meer' ( of iets in die trant)

Wie helpt mij om deze reclame terug te vinden. Van welk bedrijf/merk was deze reclame. Een link zou helemaal geweldig zijn.
Peugeot

http://www.25fps.nl/index(...)autoplay=true&mid=54
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_92228392
Hallo fokkers,

Ik zat een tijdje geleden in de bioscoop bij de film NewKids 3D.
Voor de film zag ik een trailer van een film die ging over een groep studenten die waren verdwaald in een bos. Op een gegeven moment komen ze uit bij een huis met 2 houthakkers, waarvan ze denken dat het moordenaars zijn. Iets wat ze helemaal niet zijn en ze willen alleen maar helpen. Het levert hilarische fragmenten op.

Maar nu weet ik de naam van deze film niet meer en ik wil hem toch graag zien. Iemand enig idee hoe deze film heet en of hij al te zien is in de bioscoop?

groeten
pi_92235152
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef alf89 het volgende:
Hallo fokkers,

Ik zat een tijdje geleden in de bioscoop bij de film NewKids 3D.
Voor de film zag ik een trailer van een film die ging over een groep studenten die waren verdwaald in een bos. Op een gegeven moment komen ze uit bij een huis met 2 houthakkers, waarvan ze denken dat het moordenaars zijn. Iets wat ze helemaal niet zijn en ze willen alleen maar helpen. Het levert hilarische fragmenten op.

Maar nu weet ik de naam van deze film niet meer en ik wil hem toch graag zien. Iemand enig idee hoe deze film heet en of hij al te zien is in de bioscoop?

groeten
Tucker & Dale vs Evil?
  donderdag 3 februari 2011 @ 06:29:42 #5
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_92261141
quote:
Geinig! Is dat Paul Kooij?
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:49:50 #6
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_92303425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 01:37 schreef Flibble het volgende:
Hallo!
Ik keek een reuze lollig filmpje met allerlei filmklappen erin en was erg benieuwd naar een van de fragmenten. Hij zit op 5.37. Iemand? :)
Alvast bedankt!
Dat was trouwens Cruising (als die nog niet was opgelost)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_92321001
Weet iemand waar dit vandaan komt:
?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92323274
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef Lithia het volgende:
Weet iemand waar dit vandaan komt:
[ afbeelding ] ?
http://www.imdb.com/title/tt0790623/
pi_92323327
quote:
dank O+
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:24:20 #10
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_92323588
Jessica Alba deed die scène trouwens in een keer goed :*
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:52:40 #11
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_92328104
quote:
16s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:49 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat was trouwens Cruising (als die nog niet was opgelost)
_O_ Mijn dank is groot!
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_92331509
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef ZaZoe het volgende:
Jessica Alba deed die scène trouwens in een keer goed :*
:9
pi_92334862
Doorverwezen naar hier:
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:00 schreef loecje het volgende:
Omgekeerde vraag(mag ook wel toch?)
ik zoek niet een nummer maar een tv-programma waarbij het saxofoon gedeelte van dire straits- your latest trick in voor komt.

mijn vriend en ik hebben beide het idee dat we het herkennen van een kinder tekenfilm/-programma. waarschijnlijk als intro omdat we het beide herinneren. maar welke?
pi_92335727
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:25 schreef loecje het volgende:
Doorverwezen naar hier:

[..]

wat ik tot nu toe tegenkom is 'Files of justice' maar heb geen idee of je dat bedoeld. (weet ook niet eens of dat in nederland is uitgezonden). Zal nog even verder kijken, maar wiki geeft alleen dit programma aan
http://en.wikipedia.org/wiki/Your_Latest_Trick
pi_92341194
:N dat zegt mij helemaal niets.
pi_92341404
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:26 schreef loecje het volgende:
:N dat zegt mij helemaal niets.
dat dacht ik al hahaha
verder heb ik niets meer kunnen vinden
pi_92342803
het saxofoon gedeelte schijnt veel gebruikt te zijn. maar ik kan er geen specifieke benaming voor vinden dat stuk vinden. het kan best zijn dat het ergens gebruikt is zonder dat dire straits- your latest trick genoemd wordt
pi_92367268
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Tucker & Dale vs Evil?
Beetje laat antwoord, maar dat is hem! Super
pi_92378366
Ik herinnerde me vanochtend opeens een film die ik heel lang geleden gezien heb, maar ik weet de titel niet meer. Voor zover ik me herinner speelt het zich af ergens in de middeleeuwen/tijd van de ridders. Er is een kind dat een moeder heeft dat van adel is, maar ze is verstoten omdat ze met een man wilde trouwen die niet goedgekeurd was door haar familie ofzo. En zij en haar zoon of dochter (weet ik dus niet meer) leefde in een hutje ergens van hout. Ik heb geen idee waar die man was, volgens mij dood. Nou die vrouw werd ziek, sprak de laatste keer tot haar kind en stierf. Dat kind bleef die dode moeder nog wel eens bezoeken. Er kwam wel eens een vriend(in) van het kind, en die wilde zijn moeder zien, en dat kind zag dus die dode moeder, en ze hebben haar volgens mij toen samen begraven.

Maar die adellijke familie nam het kind volgens mij terug omdat het toch van hun eigen bloed is en geen ouders meer heeft, maar hij/zij bleef volgens mij later toch bij de armere familie van zijn vaders kant leven.

Ik weet niet of al het bovenstaande klopt, maar het was dus zoiets :p Iemand enig idee hoe de film heet? Hij was trouwens niet zo schokkend als het klinkt.
  zondag 6 februari 2011 @ 10:35:12 #20
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_92402311
Een vriendin van mij is voor haar man op zoek naar een film, maar de info die we hebben is vrij summier... misschien dat iemand hem hier herkent?

quote:
Mijn man is op zoek naar een film maar hij weet alleen het plot nog. Geen spelers of wat dan ook.
Volgens hem is het een film eind jaren 80 begin jaren 90. Het gaat over een man en vrouw waarvan het kind is overleden. De vrouw voelt zich daar schuldig over en de man haalt er een psycholoog bij om haar te helpen, dit is een vrouw die ook bij hen in trekt volgens mijn man. Aan het einde van de film is er een ommekeer en blijkt dat de man schuldig is aan de dood van hun kind. Wat hij zich nog kon herinneren is dat die man nogal de macht had over de vrouw.

Heeft iemand hier enig idee waar hij het over heeft?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_92402535
Ik zoek de naam van een engelse show waarin de kandidaten een investering zoeken om hun product te verkopen. De investeerders bestaan uit 1 vrouw en 3 mannen, zij kiezen dan welke kandidaten een investering kunnen krijgen. Ik denk dat de naam het woord "Dragon" bevat.
Bitte
  zondag 6 februari 2011 @ 10:57:21 #22
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_92402730
Dragons Den
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_92403075
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:57 schreef Patch het volgende:
Dragons Den
Danke
Bitte
pi_92403279
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Wereldheerser het volgende:
Ik zoek de naam van een engelse show waarin de kandidaten een investering zoeken om hun product te verkopen. De investeerders bestaan uit 1 vrouw en 3 mannen, zij kiezen dan welke kandidaten een investering kunnen krijgen. Ik denk dat de naam het woord "Dragon" bevat.
Ik zag het gister nog op tv, 's middags rond 2 uur op 1 van de rtl's
pi_92407197
Ik heb een paar jaar geleden een film gezien die ging over een vader en een dochter.
Die man had geen baan meer en zwierf met zijn kleine dochtertje (van 9 jaar ong.) over straat.
Hij leert dat meisje om spullen te jatten en ze halen samen ook gratis eten uit restaurants ofzo. Ik geloof dat ze toen betrapt werden door een rijke vrouw en die neemt ze in huis. Daarna leven ze nog lang en gelukkig..
Weet iemand hoe die film heet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')