abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91933991
Ja, ook een paar Franse vragen:

- Een film met Jean Reno, ofwel in Frankrijk (Parijs?) of juist in een grote Amerikaanse stad maar hij is zelf Fransman. In elk geval noemt een vrouw hem "incompetent", waarop hij verontwaardigd reageert omdat hij denkt dat ze impotent bedoelt.

- Een film waarin een man verkleed als clown een bank berooft. Tijdens de onderhandelingen schminkt hij zich af en gaat zelf naar buiten alsof hij een vrijgelaten gijzelaar is. Ik geloof dat er ook een Engels versie van is gemaakt, maar deze was zeker weten Frans.

Oh, en een Amerikaanse film waarin een bad-guy bovenop een Metro ligt, en zijn kop wordt eraf geknald door een uitstulpsel in het plafond van de metrotunnel. Was dat Speed?
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:40:29 #277
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_91934068
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef picodealion het volgende:

- Een film met Jean Reno, ofwel in Frankrijk (Parijs?) of juist in een grote Amerikaanse stad maar hij is zelf Fransman. In elk geval noemt een vrouw hem "incompetent", waarop hij verontwaardigd reageert omdat hij denkt dat ze impotent bedoelt.

- Een film waarin een man verkleed als clown een bank berooft. Tijdens de onderhandelingen schminkt hij zich af en gaat zelf naar buiten alsof hij een vrijgelaten gijzelaar is. Ik geloof dat er ook een Engels versie van is gemaakt, maar deze was zeker weten Frans.

Oh, en een Amerikaanse film waarin een bad-guy bovenop een Metro ligt, en zijn kop wordt eraf geknald door een uitstulpsel in het plafond van de metrotunnel. Was dat Speed?
die laatste is speed indd. Dennis Hopper verliest zijn hoofd ;(

en je 2de punt, ligt op het puntje van m'n tong :o
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:41:57 #278
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_91934128
De 2e is Hold-Up (remake is met Bill Murray en heet Quick Change)
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_91934182
Merci beaucoup.

Trailer van Quick Change ff opgezocht, die bleek ik ook te hebben gezien. Wat een kut remake, :').
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:33:53 #280
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91938515
quote:

Ronin?
Bedankt Hans.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:35:13 #281
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91938590
oops
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:38:18 #282
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91938725
1e
French Kiss?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91939430
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Waaghals het volgende:
1e
French Kiss?
Denk dat dat hem is ja. Ik weet er echt weinig meer van, behalve die quote, maar Google en Youtube konden me daar niet mee helpen. Gewoon maar weer eens kijken dan.
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:10:16 #284
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_91940222
Oh ja nog eentje:

Een huisvrouw komt erachter dat ze een spion is ofzoiets.
Kan me nog een scene herinneren dat ze een tomaat aan het snijden is en dan met een mes dwars door een pak melk gooit die iemand aan het drinken is.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:10:45 #285
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_91940255
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja nog eentje:

Een huisvrouw komt erachter dat ze een spion is ofzoiets.
Kan me nog een scene herinneren dat ze een tomaat aan het snijden is en dan met een mes dwars door een pak melk gooit die iemand aan het drinken is.
Oh ja, met die ene van Thelma & Louise.

edit: The Long Kiss Goodnight dus.
http://www.imdb.com/title/tt0116908/
pi_91967711
ok, komtie:
Ik zoek een serie waarin 'burgers', gewone mensen, worden getraind om spion te worden.Het is non-ficite, een soort documantaire/spel show (maar ik kan me niet herinneren dat er mensen ook echt afvielen). Het is niet deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Spy_(TV_series).

Wat dingen die ik me herinner:
- Er is een grote missie waarbij ze een wetenschapper moeten overtuigen iets evils dat hij ontwikkeld heeft niet door te zetten. Ze moeten eerst subtiel contact met hem leggen.
- Die man legt ze uit dat de slechteriken zijn dochter hebben gegijzeld en hem dwingen. De opdracht van de rekruten wordt nu het surveilleren van het huis waar de dochter vastgehouden wordt (in van die rare camouflagenetpakken). Later valt een team het huis binnen om de dochter te redden.
- Ze moeten dan nog het evil ding halen. Ze moeten hiervoor inbreken in een kantoor. Ze gaan met een touwladder naar boven en moeten een slot openmaken om een archief kast open te maken waar een back-up van het ding ligt (ik denk zelfs nog op floppy)
- Uiteindelijk zijn ze slordig geweest en worden ze gestraft, de slechteriken rijden ze klem bij een stoplicht en proberen de rekruten uit de auto te slepen. Als de slechteriken er vandoor gaan missen ze een van de rekruten. Later blijkt dat hij gevlucht is en de documenten/floppy ergens verstopt heeft
- Ze doen ook een schietoefening: met mitrailleurs (die gele balletjes schieten^^) moeten ze vanuit een auto op 'terug schieten', en dan zo haasje over (elkaar steeds dekking geven) verplaatsten. Een van de cursisten laat haar wapen vallen en mag het opnieuw proberen.
- Een andere missie is dat ze in een huis losgelaten worden, compleet blindeert. Het huis is gevuld met rook en boobytraps, ze moeten een pop hier uit redden. Er zijn draden gespannen met rotjes eraan en er liggen glasplaten die kapot vallen
- Ook staan ze in het voorportaal van een huis/kasteel en krijgen een houten pistool mee. Hun opdracht is dat ze zo door de deur moeten en moeten kijken wat er in de rode auto ligt. Als de de deur door gaan komen ze in een soort tuin, langs de weg staat de auto. Maar onderweg worden ze aangesproken door agressieve tokkies, die de rekruten vastpakken/aanvallen.
- Ze moeten ook een keer een man dood schieten. Met nachtkijkers vinden ze de pistolen die ze daarvoor moeten gebruiken. De man zit in een cafeetje iets te drinken, met een vrouw. Ze besluiten hem neer te schieten als hij van dat cafe naar huis gaat, ze wachten hem op die weg op. De missie mislukt omdat hij met de auto naar huis gaat.
- Er waren ook professionals uit het veld, die ze trainde/tips gaven. Dit waren onder andere de mensen die het huisje met de gegijzelde dochter binnen vielen.

Ik zou deze serie heel graag nog eens terug zien, maar kan er werkelijk nergens iets over vinden. Iemand?
... en zo staat het geschreven!
The man next to you, that's it, all it is
Dwarsliggers zijn moeilijker te begraven
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:20:50 #287
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91968041
Je link doet het niet goed, maar je bedoelt dus niet die Discovery serie waarin er een MI5/6 agent, CIA en nog een (FBI?) agent een groep mensen opleiden?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  PR en moderator donderdag 27 januari 2011 @ 23:23:18 #288
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_91968216
quote:
quote:
2s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
De 2e is Hold-Up (remake is met Bill Murray en heet Quick Change)
Jaaa! Die zocht ik ook al een hele tijd! 2 jaar terug ofzo op TV gezien en vond 't best wel geniaal (die Quick Change dan). :)
Fuck the EBU.
pi_91970886
quote:
Je link doet het niet goed, maar je bedoelt dus niet die Discovery serie waarin er een MI5/6 agent, CIA en nog een (FBI?) agent een groep mensen opleiden?
link moet zo zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Spy_(TV_series)

Dit is de enige die ik kan vinden op discovery, en dat is de zelfde als de link hierboven
http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=18019.0
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:03:00 #290
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91970948
Ja, dat is idd degene die ik gezien heb (en ook best vet) maar klinkt totaal niet als jouw beschrijving
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91971587
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Tanin het volgende:
Ja, dat is idd degene die ik gezien heb (en ook best vet) maar klinkt totaal niet als jouw beschrijving
Ben m nog een keer aan het kijken, en hij is inderdaad vet! Maar ook niet de gene die ik bedoelde.
pi_92018893
ik zoek de naam van een spelprogramma wat vroeger op tv kwam
denk zelf zo rond 1993-1995?

het duurde vrij kort meen ik te herinneren ..iets van 5 minuten ergens tussendoor
maar het was iets met een bulldozer en muntjes.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 05:29:54 #293
286690 Velma_Dinkley
Afasie suits me
pi_92029569
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef YebCar het volgende:
ik zoek de naam van een spelprogramma wat vroeger op tv kwam
denk zelf zo rond 1993-1995?

het duurde vrij kort meen ik te herinneren ..iets van 5 minuten ergens tussendoor
maar het was iets met een bulldozer en muntjes.
Bulldozer op rtl4 (of was dat nog veronique?) gepresenteerd door Rolf Wouters?
Was toch een soort van belspelletje als ik het me goed herinner...

[ Bericht 2% gewijzigd door Velma_Dinkley op 29-01-2011 05:39:26 ]
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:14:45 #294
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_92030301
-verkeerde topic-
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Eindredactie Games zaterdag 29 januari 2011 @ 17:15:10 #295
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_92045651
Ik heb onlangs een Noorse film gezien en kan niet meer op de titel of namen van acteurs komen.

De bottomline is eigenlijk dat de film een 'serieuze' variant is van de film Hot Fuzz met Simon Pegg;

een agent die in een grote stad woont wordt vanwege een situatie op zijn werk overgeplaatst naar een klein dorpje een eind verderop. Ik geloof dat de reden hiervoor is dat hij zijn vrouw met een andere man in bed betrapt en deze kerel vervolgens voor z'n kop schiet.

In de nieuwe plaats waar hij komt te werken treft hij een hele hechte besloten gemeenschap aan, de inwoners zijn niet echt blij met zijn komst en hij heeft moeite met integreren. Er gebeurt vervolgens van alles in het dorp, moord en ellende, de hoofdrolspeler krijgt het idee dat er een samenzwering tegen hem plaatsvindt.

Ik vond dit een ontzettend goeie film waar de hoofdrolspeler een ijzersterke rol neerzet. Grappig ook dat het nagenoeg identiek is aan Hot Fuzz.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_92048442
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:15 schreef 2dope het volgende:
Ik heb onlangs een Noorse film gezien en kan niet meer op de titel of namen van acteurs komen.

De bottomline is eigenlijk dat de film een 'serieuze' variant is van de film Hot Fuzz met Simon Pegg;

een agent die in een grote stad woont wordt vanwege een situatie op zijn werk overgeplaatst naar een klein dorpje een eind verderop. Ik geloof dat de reden hiervoor is dat hij zijn vrouw met een andere man in bed betrapt en deze kerel vervolgens voor z'n kop schiet.

In de nieuwe plaats waar hij komt te werken treft hij een hele hechte besloten gemeenschap aan, de inwoners zijn niet echt blij met zijn komst en hij heeft moeite met integreren. Er gebeurt vervolgens van alles in het dorp, moord en ellende, de hoofdrolspeler krijgt het idee dat er een samenzwering tegen hem plaatsvindt.

Ik vond dit een ontzettend goeie film waar de hoofdrolspeler een ijzersterke rol neerzet. Grappig ook dat het nagenoeg identiek is aan Hot Fuzz.
Het is een Deense film: Terribly Happy.
  Eindredactie Games zaterdag 29 januari 2011 @ 19:09:53 #297
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_92049842
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Het is een Deense film: Terribly Happy.
Deens ja!

Thank you very much.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:47:37 #298
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_92089417
Hmmm.. ik zoek zo een film en gaat als volgt:
Zon groepje mannen met maskers overvallen een bank ofzo.. Dan komt de politie, dus ze moeten ontsnappen..Dan pakken ze 1 van de eigen groep (overvallers dus) en bouwen ze een muur om hem heen samen met het geld en dan ontsnappen ze door elke gijzelaar de zelfde kleding te geven (zelf dragen ze ook het zelfde).

Zoiets was het :P, iemand een idee?
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
  zondag 30 januari 2011 @ 18:51:39 #299
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_92089645
Inside Man

Met Denzel Washington, Clive Owen en Jodie Foster
  zondag 30 januari 2011 @ 18:54:31 #300
287548 Shockiee
Salute To Marx!
pi_92089757
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 18:51 schreef Tanin het volgende:
Inside Man

Met Denzel Washington, Clive Owen en Jodie Foster
Yes kwam er net achter via een vriend, toch bedankt men! ^O^
[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties