Primal fearquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Laura_ het volgende:
hallo!
ik zoek een film, wat volgens mij een thriller is. het gaat over een jongen/man die wordt opgepakt wegens moord, maar hij blijkft ontkennen dat hij het niet heeft gedaan. hij krijgt een advocaat die het allemaal wel gelooft en alles lijkt er ook op te wijzen dat hij het niet heeft gedaan. uiteindelijk spreekt hij de waarheid, omdat hij een tweede persoonlijkheid heeft. ofzoiets...
kan iemand hier iets in herkennen?
Cape Fear.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek een film over een gezin dat wordt geterroriseerd door een ex gevangene die wraak komt nemen op een man die hem in de gevangenis heeft gezet.
Ik weet nog dat er een scene was dat die ex gevangene een stuk uit de wang van een vrouw bijt.
Oh ja, coole film was datquote:
Klinkt als allo allo, maar das geen film.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef Tanin het volgende:
Ik doe er ook nog even eentje. Aangezien we het toch over Franse films hebben, een Franse film over de tweede wereldoorlog. Een stel Engelse piloten stort neer ergens in Frankrijk en moet onderduiken.
Het is voornamelijke en komedie als ik het me goed herinner
Verder is er een scene met een grote vent met grote snor in een sauna/badhuis.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:33 schreef Wildrik01 het volgende:
Goedeavond, mensen!
Ik zoek een serie, dat ongeveer 10 jaar geleden op tv was!
Een man had zijn lichaam helemaal onder de tattoo's, elke keer als ie een goede daad verrichte verdween er een tattoo!
Wie kan mij vertellen over welke serie ik het heb?
helaas duurde het leven van deze geweldige serie veelste kortquote:
Graag gedaanquote:
Ik las het inderdaad, zonde! Ik ken de serie verder niet maar hij leek me zeker de moeite waard...jammer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef wise het volgende:
[..]
helaas duurde het leven van deze geweldige serie veelste kort![]()
Gevonden: La grande vadrouille.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef Tanin het volgende:
Ik doe er ook nog even eentje. Aangezien we het toch over Franse films hebben, een Franse film over de tweede wereldoorlog. Een stel Engelse piloten stort neer ergens in Frankrijk en moet onderduiken.
Het is voornamelijke en komedie als ik het me goed herinner
Verder is er een scene met een grote vent met grote snor in een sauna/badhuis.
Dat is um! Ik herken de titel zelfs! Dank je wel!quote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat is um! Ik herken de titel zelfs! Dank je wel!
wat gebeurde erin?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteravond was er op Net 5 een serie Cold Case.
Graag wil ik deze specifieke aflevering terugzien. Helaas geeft de site van net 5 geen resultaat. Iemand een idee waar deze terug te zien is? Heb helaas ook geen seizoens of afleveringsnummer
zeg ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 06:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
ik ben er achter. aflevering heet de hen house
die laatste is speed indd. Dennis Hopper verliest zijn hoofdquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef picodealion het volgende:
Ja, ook een paar Franse vragen:
- Een film met Jean Reno, ofwel in Frankrijk (Parijs?) of juist in een grote Amerikaanse stad maar hij is zelf Fransman. In elk geval noemt een vrouw hem "incompetent", waarop hij verontwaardigd reageert omdat hij denkt dat ze impotent bedoelt.
- Een film waarin een man verkleed als clown een bank berooft. Tijdens de onderhandelingen schminkt hij zich af en gaat zelf naar buiten alsof hij een vrijgelaten gijzelaar is. Ik geloof dat er ook een Engels versie van is gemaakt, maar deze was zeker weten Frans.
Oh, en een Amerikaanse film waarin een bad-guy bovenop een Metro ligt, en zijn kop wordt eraf geknald door een uitstulpsel in het plafond van de metrotunnel. Was dat Speed?
Ronin?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef picodealion het volgende:
Ja, ook een paar Franse vragen:
- Een film met Jean Reno, ofwel in Frankrijk (Parijs?) of juist in een grote Amerikaanse stad maar hij is zelf Fransman. In elk geval noemt een vrouw hem "incompetent", waarop hij verontwaardigd reageert omdat hij denkt dat ze impotent bedoelt.
Denk dat dat hem is ja. Ik weet er echt weinig meer van, behalve die quote, maar Google en Youtube konden me daar niet mee helpen. Gewoon maar weer eens kijken dan.quote:
Oh ja, met die ene van Thelma & Louise.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef jpg97 het volgende:
Oh ja nog eentje:
Een huisvrouw komt erachter dat ze een spion is ofzoiets.
Kan me nog een scene herinneren dat ze een tomaat aan het snijden is en dan met een mes dwars door een pak melk gooit die iemand aan het drinken is.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef picodealion het volgende:
- Een film waarin een man verkleed als clown een bank berooft. Tijdens de onderhandelingen schminkt hij zich af en gaat zelf naar buiten alsof hij een vrijgelaten gijzelaar is. Ik geloof dat er ook een Engels versie van is gemaakt, maar deze was zeker weten Frans.
Jaaa! Die zocht ik ook al een hele tijd! 2 jaar terug ofzo op TV gezien en vond 't best wel geniaal (die Quick Change dan).quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
De 2e is Hold-Up (remake is met Bill Murray en heet Quick Change)
link moet zo zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Spy_(TV_series)quote:Je link doet het niet goed, maar je bedoelt dus niet die Discovery serie waarin er een MI5/6 agent, CIA en nog een (FBI?) agent een groep mensen opleiden?
Ben m nog een keer aan het kijken, en hij is inderdaad vet! Maar ook niet de gene die ik bedoelde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef Tanin het volgende:
Ja, dat is idd degene die ik gezien heb (en ook best vet) maar klinkt totaal niet als jouw beschrijving
Bulldozer op rtl4 (of was dat nog veronique?) gepresenteerd door Rolf Wouters?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef YebCar het volgende:
ik zoek de naam van een spelprogramma wat vroeger op tv kwam
denk zelf zo rond 1993-1995?
het duurde vrij kort meen ik te herinneren ..iets van 5 minuten ergens tussendoor
maar het was iets met een bulldozer en muntjes.
Het is een Deense film: Terribly Happy.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:15 schreef 2dope het volgende:
Ik heb onlangs een Noorse film gezien en kan niet meer op de titel of namen van acteurs komen.
De bottomline is eigenlijk dat de film een 'serieuze' variant is van de film Hot Fuzz met Simon Pegg;
een agent die in een grote stad woont wordt vanwege een situatie op zijn werk overgeplaatst naar een klein dorpje een eind verderop. Ik geloof dat de reden hiervoor is dat hij zijn vrouw met een andere man in bed betrapt en deze kerel vervolgens voor z'n kop schiet.
In de nieuwe plaats waar hij komt te werken treft hij een hele hechte besloten gemeenschap aan, de inwoners zijn niet echt blij met zijn komst en hij heeft moeite met integreren. Er gebeurt vervolgens van alles in het dorp, moord en ellende, de hoofdrolspeler krijgt het idee dat er een samenzwering tegen hem plaatsvindt.
Ik vond dit een ontzettend goeie film waar de hoofdrolspeler een ijzersterke rol neerzet. Grappig ook dat het nagenoeg identiek is aan Hot Fuzz.
Deens ja!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Het is een Deense film: Terribly Happy.
Yes kwam er net achter via een vriend, toch bedankt men!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:51 schreef Tanin het volgende:
Inside Man
Met Denzel Washington, Clive Owen en Jodie Foster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |