Primal fearquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Laura_ het volgende:
hallo!
ik zoek een film, wat volgens mij een thriller is. het gaat over een jongen/man die wordt opgepakt wegens moord, maar hij blijkft ontkennen dat hij het niet heeft gedaan. hij krijgt een advocaat die het allemaal wel gelooft en alles lijkt er ook op te wijzen dat hij het niet heeft gedaan. uiteindelijk spreekt hij de waarheid, omdat hij een tweede persoonlijkheid heeft. ofzoiets...
kan iemand hier iets in herkennen?
Cape Fear.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:26 schreef jpg97 het volgende:
Ik zoek een film over een gezin dat wordt geterroriseerd door een ex gevangene die wraak komt nemen op een man die hem in de gevangenis heeft gezet.
Ik weet nog dat er een scene was dat die ex gevangene een stuk uit de wang van een vrouw bijt.
Oh ja, coole film was datquote:
Klinkt als allo allo, maar das geen film.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef Tanin het volgende:
Ik doe er ook nog even eentje. Aangezien we het toch over Franse films hebben, een Franse film over de tweede wereldoorlog. Een stel Engelse piloten stort neer ergens in Frankrijk en moet onderduiken.
Het is voornamelijke en komedie als ik het me goed herinner
Verder is er een scene met een grote vent met grote snor in een sauna/badhuis.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:33 schreef Wildrik01 het volgende:
Goedeavond, mensen!
Ik zoek een serie, dat ongeveer 10 jaar geleden op tv was!
Een man had zijn lichaam helemaal onder de tattoo's, elke keer als ie een goede daad verrichte verdween er een tattoo!
Wie kan mij vertellen over welke serie ik het heb?
helaas duurde het leven van deze geweldige serie veelste kortquote:
Graag gedaanquote:
Ik las het inderdaad, zonde! Ik ken de serie verder niet maar hij leek me zeker de moeite waard...jammer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef wise het volgende:
[..]
helaas duurde het leven van deze geweldige serie veelste kort![]()
Gevonden: La grande vadrouille.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef Tanin het volgende:
Ik doe er ook nog even eentje. Aangezien we het toch over Franse films hebben, een Franse film over de tweede wereldoorlog. Een stel Engelse piloten stort neer ergens in Frankrijk en moet onderduiken.
Het is voornamelijke en komedie als ik het me goed herinner
Verder is er een scene met een grote vent met grote snor in een sauna/badhuis.
Dat is um! Ik herken de titel zelfs! Dank je wel!quote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat is um! Ik herken de titel zelfs! Dank je wel!
wat gebeurde erin?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gisteravond was er op Net 5 een serie Cold Case.
Graag wil ik deze specifieke aflevering terugzien. Helaas geeft de site van net 5 geen resultaat. Iemand een idee waar deze terug te zien is? Heb helaas ook geen seizoens of afleveringsnummer
zeg ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 06:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
ik ben er achter. aflevering heet de hen house
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |