Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hij isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaaah![]()
Minitaart zien!! Minitaart zien!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat was vet gezellig joh hihihi
gaan we samenquote:
laat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je daar pas zo laat achter komt
your call cuteyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik wil al samen met iemand andersIemand die GF al kent.. I guess..
Maar als het goed bevalt
Ja, vonnik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat was vet gezellig joh hihihi
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet hier...
Jawel, je haar is geknipt en zacht en zonder dode punten![]()
![]()
. En jij ziet er altijd mooi uti en nu nog mooier
En dat wil ik zien
![]()
...
Ik ga echt wel ooit met hem trouwenquote:
Wel laat, je wilt nu toch ontbijten en er is dus niks, als dit gisteren wist dan had je het dan kunnen halen en had je dat nu niet meer hoeven doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaan we samen
[..]
laat?
ik vind het juist vroeg
mooi zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze wicked witch of the east is gekapt en voelt zich best okee vandaag
Marijkequote:
heej grappig dat bericht heb ik geplaatstquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
GF je moet sluiten lees ik net![]()
Vergunning sekstheater terecht geweigerd
dan zal ik binnenkort eens een mogelijke datum PM-enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
your call cutey
geef enkel een opzetje
Ik vind van wel!quote:
En, ging het een beetje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi zo
Mijn eigen witch heeft me leren gaatjes stoppen vanmorgen voordat ik moest werken
Stond ze er ook bij met de zweepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi zo
Mijn eigen witch heeft me leren gaatjes stoppen vanmorgen voordat ik moest werken
Kon je dat dan nog niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi zo
Hai lieverdquote:
Nee, zal zo eens kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:25 schreef Fha het volgende:
MaarriiiijkkkeeeeeeHeb je laatste smsjuh geleest?
Nee, want ik ben er nog mee bezigquote:
nee dat is niet wat ik vind in mijn situatiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel laat, je wilt nu toch ontbijten en er is dus niks, als dit gisteren wist dan had je het dan kunnen halen en had je dat nu niet meer hoeven doen
ik ga vopor een club zandheks met kipquote:
tot mijn schouder ging haperen welquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nog wel wat snert voor je
Woeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
tot mijn schouder ging haperen welnog maar klein beetje en we kunnen schilderen enzulks.
Club zandheksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vopor een club zandheks met kip
je moet een paardje voor hem doenquote:
dan zie ik die PM vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
dan zal ik binnenkort eens een mogelijke datum PM-en
Ik verhonger lieverquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nog wel wat snert voor je
Vandaag deden we een ja/nee welles/nietes spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet een paardje voor hem doen![]()
met bwrr op het eind![]()
vind ie GE WEL DIG
hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind ie GE WEL DIG
uhuh met chips en die er dan tussen doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Club zandheks![]()
Laat maar, snap het al(eindelijk)
Nee joh, dat is jouw minitaart-dingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind ie GE WEL DIG
Broodje oude kaas dan misschien?quote:
ja beetje brak verder wel-okquote:
Klinkt wel lekker eigenlijk zonder de chips danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh met chips en die er dan tussen doen
brood met chipsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker eigenlijk zonder de chips dan
JAMMERDEBAMMER!quote:
Ik hou alleen van jonge kaasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Broodje oude kaas dan misschien?
ik zag hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, want ik ben er nog mee bezig.
(zooi eruit halen ook)
Ik had het vroeger wel eens met speculaasjesquote:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef PeZu het volgende:
toch maar ff boodschappen doen en dan maar assassins creed brotherhood maar eens uitspelen terwijl ik wacht
wachten is stom
He verdorie, nouja dan ga ik aan de rijstepapquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef MPG het volgende:
[..]
JAMMERDEBAMMER!
* MPG vreet de snert van Trev op! [ afbeelding ]
Jong belegen dan?quote:
ook gruwelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had hetg vroeger wel eens met speculaasjes![]()
Ja, dat is het oudste dat ik nog lustquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jong belegen dan?En anders iets anders lekkers?
Ja, ik ben een koolhydraten junkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook gruwelijk
brood kun je eindeloos combineren
brood
Ja, ik hou ook wel van broodquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook gruwelijk
brood kun je eindeloos combineren
brood
Veel plezier en feliciteer de jarige namens mij!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Merel- het volgende:
Ik moet weg
maar vind het hier eigenlijk veel te gezellig!
Al is de verjaardag waar ik heen ga vast ook gezellig
Bis Later Merelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Merel- het volgende:
Ik moet weg
Vast welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Merel- het volgende:
Ik moet weg
Haha, will doquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel plezier en feliciteer de jarige namens mij!
Veel plezierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Merel- het volgende:
Ik moet weg
ik moet nu echt nd super gaan, hommer als een malle plotsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben een koolhydraten junk![]()
dan moet je gewoon lekker gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Merel- het volgende:
Ik moet weg
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:29 schreef Merel- het volgende:
Ik moet weg
turks broodquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik ben een koolhydraten junk![]()
daar kan je nog iets van lerenquote:
Hij zat er op te aasen thoughquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan je nog iets van leren
Hoe kan er nou over zijn van gisterenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:31 schreef Toekito het volgende:
Ik heb 1 of andere preiovenschotel van AH in mijn lunchbox zitten (overgebleven van gisteren)
Tosti er van makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das lekker, ook als je hem doorsnijd en als pizzabodem gebruikt
quote:
Geloof het of niet, het is echt zoquote:
Veel succes er meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tosti er van maken
Okee, dingen doenKattenbak poetsen en wat opruimen
Succes! Ik ga je zo even PMmen over dat berichtje van mequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tosti er van maken
Hoiquote:
En smsje lezenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tosti er van maken
dat zouden wij nou nooit doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof het of niet, het is echt zo
Nee, NOOITquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zouden wij nou nooit doen
Houd toch op over foto'squote:
dan moet je die hele dunnen nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das lekker, ook als je hem doorsnijd en als pizzabodem gebruikt
Alleen zien ze er verschimmeld niet zo heel gezond uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan moet je die hele dunnen nemen
hoef je hem ook niet door te snijden![]()
dat zijn net huge pitabroodjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan moet je die hele dunnen nemen
hoef je hem ook niet door te snijden![]()
je moet ze ook vers kopen Trev...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen zien ze er verschimmeld niet zo heel gezond uit
heb 2 borden op maar wat bewaard voor mijn avonddienst.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan er nou over zijn van gisteren?
Heb jij je bordje niet leeggegeten, jongeman?
Toen IK nog bij muck at, ging het eten wél altijd op![]()
![]()
...
true truequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen zien ze er verschimmeld niet zo heel gezond uit
en niet langer dan 3 dagen laten liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn net huge pitabroodjes
[..]
je moet ze ook vers kopen Trev...
juist die ja !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn net huge pitabroodjes
[..]
je moet ze ook vers kopen Trev...
Yayquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ben klaar voor maandag![]()
![]()
text-wise i mean![]()
Hihi, hoiquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Dat is toch al watquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ben klaar voor maandag![]()
![]()
text-wise i mean![]()
Toch niets ernstigs?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef PeZu het volgende:
wachten voorbij![]()
mijn mam wordt morgen geopereerd
Waaraanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef PeZu het volgende:
wachten voorbij![]()
mijn mam wordt morgen geopereerd
Nou, hoe kan jij er nou niet lekker uitzienquote:
Jaaaa, hihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii! (brrrrrr)quote:
nog een keerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, hihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii! (brrrrrr)
vind jij dat wel goed?
omgquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hoe kan jij er nou niet lekker uitzien![]()
![]()
Ja natuurlijk gekkiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, hihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii! (brrrrrr)
vind jij dat wel goed?
It's true though, sommige mensen zien er gewoon altijd goed uit en anderen kunnen doen wat ze willen en blijven spuuglelijkquote:
quote:
nouquote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yay
Geen idee waar het over gaat though
Bedankt hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though, sommige mensen zien er gewoon altijd goed uit en anderen kunnen doen wat ze willen en blijven spuuglelijk
Jeetje, nogal een klapper geweest dan. Succes voor morgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nou
een week geleden gleed ze uit over bladeren en had last van der enkel toen nd dokter gegaan die zei ooh zwaar gekneusd en enkelbanden opgerekt
het werd niet minder en toch maar ff naar de seh in het ziekenhuis, kuitbeen gebroken en enkelbanden gescheurd. Ze zouden er gisteren opereren maar dat kon niet want bla die bla, dus vandaag maar vandaag brak er brand uit in het transformator huis van het ziekenhuis en viel de stroom uit etc dus ja nu wordt het morgen als het goed is
quote:
Gmtaquote:
Ik doe wel mee. Woohoo, you go girlquote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Heej suikersnoetjeje haartjes weer geknipt?
Schattepatatjequote:
wokkeltjequote:
foto zien van lelijke ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
Nou, hoe kan jij er nou niet lekker uitzien![]()
![]()
hoezo succes, ik word niet geopereerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, nogal een klapper geweest dan. Succes voor morgen
oef... jeetje ben je mooi klaar meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nou
een week geleden gleed ze uit over bladeren en had last van der enkel toen nd dokter gegaan die zei ooh zwaar gekneusd en enkelbanden opgerekt
het werd niet minder en toch maar ff naar de seh in het ziekenhuis, kuitbeen gebroken en enkelbanden gescheurd. Ze zouden er gisteren opereren maar dat kon niet want bla die bla, dus vandaag maar vandaag brak er brand uit in het transformator huis van het ziekenhuis en viel de stroom uit etc dus ja nu wordt het morgen als het goed is
Succes voor je mammie natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo succes, ik word niet geopereerd
Jaquote:
ja die is nog wel een 3 maanden onder de pannen, das wel minder jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oef... jeetje ben je mooi klaar meedus die is nog wel even een tijdje zoet
veel sterkte met je mama dan maar
ja snap ik toch gekkiequote:
je bedoelde mijquote:
Gaat wel aardig, zit alleen op de afdeling dus ben wat eerder op huis aan vandaag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, hoi![]()
Hoe gaat het met jou?
pfff moedersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is nog wel een 3 maanden onder de pannen, das wel minder ja
Zou ook wel lastig zijn want ik heb geen idee hoe de meeste er hier uitzienquote:
Jij en lelijk kan nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jaaaa, fijn joh![]()
Hoest met jou? En Koen? (en de rest tuulk)
[..]
Schattepatatje
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
foto zien van lelijke ik?
ja plus nu kan ze mijn huis niet meer schoonmakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pfff moedersde mijn moet ook gerepareerd worden .. duurt ook ongeveer 6 weken herstel
Ja, ik bedoelde jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bedoelde mij![]()
voor mij is idd alle hoop verloren wat ik ook probeer het blijft hopeloos
geeft niet ben het gewend
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja plus nu kan ze mijn huis niet meer schoonmaken
SUIKERTAARTJE!quote:
Zal ik het doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou joh werp es een blik in mn fobo ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde jou
Geen idee hoe je eruit ziet though
Zeker alleen de puntjes??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jaaaa, fijn joh![]()
Hoest met jou? En Koen? (en de rest tuulk)
nee joh, ik maak gewoon zelf schoon johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik het doen?![]()
je woont alleen niet echt in de buurt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Iedereen gaat gelijk kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou joh werp es een blik in mn fobo ...
Je stelt me teleur. Ik had minstens een of ander vet varken verwachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou joh werp es een blik in mn fobo ...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Net gemaakt, we deden: kijk eens booooos? Niet schrikken (ook niet van mijn evil zoon)
oh noessssssssssssssssssssss Thijs zijn krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net gemaakt, we deden: kijk eens booooos? Niet schrikken (ook niet van mijn evil zoon)
hij lijtk opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
damian
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
![]()
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kijkt echt boos
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Ik had minstens een of ander vet varken verwacht
Wat is er mis met je foto's dan vind jezelf?
![]()
Die foto isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik word wel een beetje bang voor Thijs
![]()
die zitten er zo weer aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noessssssssssssssssssssss Thijs zijn krullen
wat niet ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Ik had minstens een of ander vet varken verwacht
Wat is er mis met je foto's dan vind jezelf?
Je hebt dik en je hebt vet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt iets tegen dikke mensen
krullenbak danquote:
zet mijn hoofd er op en je hebt mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt vet natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Das niet boos kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jij kijkt alsof je wilt zoenen en gebakje lacht
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De foto's zijn te klein. Verder zie ik geen probleem. Ben jij ook klein soms?quote:
Heule maal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet mijn hoofd er op en je hebt mij![]()
quote:
nou schat, je haalt de helft daarvan nog niet eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1m78 dus nee valt wel mee voor een italiaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
De foto's zijn te klein. Verder zie ik geen probleem. Ben jij ook klein soms?
Echt nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk die glimlachquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
die van die foto is heel erg afgevallen, zag ik op de televelisiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt vet natuurlijk
[ afbeelding ]
Ben jij autistisch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef Fha het volgende:
[..]dus nu is het anders
![]()
Mn autisme wat doe je![]()
je had paardje voor hem gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
MR Big Smilequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Groter dan ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1m78 dus nee valt wel mee voor een italiaan
Was er toch gisteren op?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van die foto is heel erg afgevallen, zag ik op de televelisie
Gewoon een random foto gekozenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van die foto is heel erg afgevallen, zag ik op de televelisie
ben je Italiaansquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1m78 dus nee valt wel mee voor een italiaan
Ja, moeten we je wel op MSN hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
En voor de mensen die me op msn hebben: ik heb een andere schermafbeelding
das toevallig ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
Die isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
hihihihihi (haha)quote:
Neuh, niet gediagnosticeerdquote:
Het is dat je het zelf zeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg ...
allemaal gluren maar posten ho maar ...
Trevland
Anonieme_Fokker <-- wtf stalkert !![]()
Stuart
Stuart
suikertaartje
LovelyLady
Stuart
yes naja 50%quote:
Ik heb wel gepostquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
omg ...
allemaal gluren maar posten ho maar ...
Trevland
Anonieme_Fokker <-- wtf stalkert !![]()
Stuart
Stuart
suikertaartje
LovelyLady
Stuart
doe dan ff een bene ristretto zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
yes naja 50%
maar wel de goeie 50%
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moeten we je wel op MSN hebben
hihiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, niet gediagnosticeerd![]()
Maar ik heb een heeeuleboel autistische trekken hahahaDus dat is een beetje een grap geworden tussen mijn mama, Henry ZS en andere vrienden
![]()
![]()
"Hooo nee!! wacht jongens wacht, daar moet Fha zitten anders gaat het fout heh als ze ergens anders gaat zitten" dat soort opmerkingen![]()
Ooohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
hebben jullie bijna allemaal
Zelfspot ftwquote:
Ik heb alleen jou marijke trev damart en mpgquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ikke niequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hahaha...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, niet gediagnosticeerd![]()
Maar ik heb een heeeuleboel autistische trekken hahahaDus dat is een beetje een grap geworden tussen mijn mama, Henry ZS en andere vrienden
![]()
![]()
"Hooo nee!! wacht jongens wacht, daar moet Fha zitten anders gaat het fout heh als ze ergens anders gaat zitten" dat soort opmerkingen![]()
jij bent atm de enige hier die me niet heeftquote:
ik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
Ik heb alleen ST (van KSC mensen) op MSN
AHUMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen jou marijke trev damart en mpg
ohja en pien maar die isser nooit
Gaat dat zo snel?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh
Weg gevoel van speciaal voelen
Ik had gehoopt op exclusieve rechten enzoquote:
Nope, heb niemand van fok.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Henry Zs heh.. weet je wat hij doet heh?! Nou! Dat zal ik je vertellen. Dan eet ik pizza zo volgens de goeie volgorde dat het moet (met de klok mee natuurlijk) en hij heh nou hij doet dan dus ineens een stuk pakken ZO MIDDEN UIT HET RONDJE. dus dus aaaaaaarg toen was het verpest en toen was ik sipquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaha...
NEE! Je mag geen stukje van mijn pizza!
Dan issie niet meer mooi ROND![]()
![]()
je houd niet meer van me mijn leven is voorbijquote:
Dan heb ik er al 2 meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen jou marijke trev damart en mpg
ohja en pien maar die isser nooit
stel je niet zo aan, emo /kraskrasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
je houd niet meer van me mijn leven is voorbij![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook niet veel mensen op MSN hebben
Ik heb er nu wel een aantal maar met de meeste praat ik bijna nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook niet veel mensen op MSN hebben
met mijn broodmes zeker dat duurt dagen voor ik er door benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, emo /kraskras
alstuquote:
graziequote:
Ik vind het echt heel irritant als mensen mij aanklikken waar ik niet op zit te wachten dus ik heb nog maar iets van 10 mensen in MSN staan. Verder heb ik iedereen geblokkeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een aantal maar met de meeste praat ik bijna niet
autisten alertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel irritant als mensen mij aanklikken waar ik niet op zit te wachten dus ik heb nog maar iets van 10 mensen in MSN staan. Verder heb ik iedereen geblokkeerd![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel irritant als mensen mij aanklikken waar ik niet op zit te wachten dus ik heb nog maar iets van 10 mensen in MSN staan. Verder heb ik iedereen geblokkeerd![]()
Heb je ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt op exclusieve rechten enzo
nou lekker weer dan ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent atm de enige hier die me niet heeft
ik heb nog wel een aardappelmesje voor je... net nieuw van de xenos ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
met mijn broodmes zeker dat duurt dagen voor ik er door ben
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog wel een aardappelmesje voor je... net nieuw van de xenos ...
Goffer, stomme Henry Zsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry Zs heh.. weet je wat hij doet heh?! Nou! Dat zal ik je vertellen. Dan eet ik pizza zo volgens de goeie volgorde dat het moet (met de klok mee natuurlijk) en hij heh nou hij doet dan dus ineens een stuk pakken ZO MIDDEN UIT HET RONDJE. dus dus aaaaaaarg toen was het verpest en toen was ik sip
prego qual cosa altro ce ti servoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
gmnta staat voor great minds think alikequote:
Hierzie? Met je exclusieve rechtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zover was ik nog wel. Ik doelde dan ook op het autisten stukjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
gmnta staat voor great minds think alike_!
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Wel thuis wokkietokkiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
prego qual cosa altro ce ti servo![]()
na sfogliatelle ?un bicchiere d'acqua non piùSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
ooh ja johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zover was ik nog wel. Ik doelde dan ook op het autisten stukje
doe rustig aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Die 10 mensen zijn vooral mensen in de VS/UK. In totaal 2 fok!kers al komt de 2e bijna nooit meer hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hierzie? Met je exclusieve rechten
gevalletje "I live in my own world, bud hey, it is okay here because they know me"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zover was ik nog wel. Ik doelde dan ook op het autisten stukje
ofcquote:
![]()
toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
Goffer, stomme Henry Zs![]()
Vuile pizzaverpester
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
gevalletje "I live in my own world, bud hey, it is okay here because they know me"
Noem jij wok nou een tokkie?quote:
you're a major dragquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Nou, het is me wel duidelijk hoor. Op het moment dat ik even druk aan het werk ben, schiet hier ineens het tempo omhoog.
Ja, doen we express om jou te pestenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Nou, het is me wel duidelijk hoor. Op het moment dat ik even druk aan het werk ben, schiet hier ineens het tempo omhoog.
kusjekroelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
ben je doof?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Toekito het volgende:
Trouwens zag ergens iets zeggen over moeilijke moeders. Ik heb een hele makkelijke. Hoor haar al bijna 9 jaar niet meer.
vabenequote:
ik zal even zwaaien naar jequote:
het klonk zo lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem jij wok nou een tokkie?![]()
Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Bis later Fhaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesDus toen had ik er maar 1 op ipv 2 en toen had ik de rest van de avond vet honger
![]()
![]()
maar nu ga ik nog even gratis plassen en afsluiten en dan naar Marijke![]()
![]()
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Tot straks Suikerbeebpoeliewoeps![]()
ja is makkelijker althans voor mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vabene![]()
![]()
en nu weer verder in het nederlands
nee, anders had ik mijn werk niet kunnen doen.quote:
Ja, precies! Dat is me dus volkomen duidelijk... jullie denken zeker dat als ik meelees ik het niet bij kan houden omdat ik een jaartje ouder ben geworden deze weekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, doen we express om jou te pesten
ooh ok manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, anders had ik mijn werk niet kunnen doen.
jij welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het klonk zo lekker![]()
En ik mag dat vast wel
je begint ook al te roesten begreep ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies! Dat is me dus volkomen duidelijk... jullie denken zeker dat als ik meelees ik het niet bij kan houden omdat ik een jaartje ouder ben geworden deze week.
Laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesDus toen had ik er maar 1 op ipv 2 en toen had ik de rest van de avond vet honger
![]()
![]()
![]()
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Zolang je GF nog niet hebt ingehaald met leeftijd is er nog niks aan de handquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies! Dat is me dus volkomen duidelijk... jullie denken zeker dat als ik meelees ik het niet bij kan houden omdat ik een jaartje ouder ben geworden deze week.
Doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kattenbak klaar
Sorry Fha en ST, ik ga niet stofzuigenHeb de puf niet
Ja, ik denk die ouwe lul gaat wel in OUD postenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
gaat niet ze hebben me in de kelder verstopt !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal even zwaaien naar je![]()
ik weet nu hoe je eruit ziet
bezige bij ..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kattenbak klaar
Sorry Fha en ST, ik ga niet stofzuigenHeb de puf niet
Tot later, dioe je marijke de groetjes enzo en een kusje geven?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Valt wel meequote:
Daar mist ie nog iets voorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk die ouwe lul gaat wel in OUD posten
Tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar heb wel hele leuke nieuwe mokken van de appie uit de bonus
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Ik beticht jullie van het houden van stiekume mini-meets
Pech gehabt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Niet alleen mini meetsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Zo stiekem is het niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Ook gewone meets inderdaadquote:
Vooral te krakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
je begint ook al te roesten begreep ik.
GF is 100 keer zo oud als ik ben joh, dat haal ik nooit meer inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang je GF nog niet hebt ingehaald met leeftijd is er nog niks aan de hand
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk die ouwe lul gaat wel in OUD posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |