dan moet je die hele dunnen nemenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das lekker, ook als je hem doorsnijd en als pizzabodem gebruikt
Alleen zien ze er verschimmeld niet zo heel gezond uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan moet je die hele dunnen nemen
hoef je hem ook niet door te snijden![]()
dat zijn net huge pitabroodjesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dan moet je die hele dunnen nemen
hoef je hem ook niet door te snijden![]()
je moet ze ook vers kopen Trev...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen zien ze er verschimmeld niet zo heel gezond uit
heb 2 borden op maar wat bewaard voor mijn avonddienst.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan er nou over zijn van gisteren?
Heb jij je bordje niet leeggegeten, jongeman?
Toen IK nog bij muck at, ging het eten wél altijd op![]()
![]()
...
true truequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen zien ze er verschimmeld niet zo heel gezond uit
en niet langer dan 3 dagen laten liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn net huge pitabroodjes
[..]
je moet ze ook vers kopen Trev...
juist die ja !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn net huge pitabroodjes
[..]
je moet ze ook vers kopen Trev...
Yayquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ben klaar voor maandag![]()
![]()
text-wise i mean![]()
Hihi, hoiquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Dat is toch al watquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Fha het volgende:
Ik ben klaar voor maandag![]()
![]()
text-wise i mean![]()
Toch niets ernstigs?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef PeZu het volgende:
wachten voorbij![]()
mijn mam wordt morgen geopereerd
Waaraanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef PeZu het volgende:
wachten voorbij![]()
mijn mam wordt morgen geopereerd
Nou, hoe kan jij er nou niet lekker uitzienquote:
Jaaaa, hihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii! (brrrrrr)quote:
nog een keerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, hihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii! (brrrrrr)
vind jij dat wel goed?
omgquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, hoe kan jij er nou niet lekker uitzien![]()
![]()
Ja natuurlijk gekkiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, hihihihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiii! (brrrrrr)
vind jij dat wel goed?
It's true though, sommige mensen zien er gewoon altijd goed uit en anderen kunnen doen wat ze willen en blijven spuuglelijkquote:
quote:
nouquote:
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yay
Geen idee waar het over gaat though
Bedankt hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
It's true though, sommige mensen zien er gewoon altijd goed uit en anderen kunnen doen wat ze willen en blijven spuuglelijk
Jeetje, nogal een klapper geweest dan. Succes voor morgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nou
een week geleden gleed ze uit over bladeren en had last van der enkel toen nd dokter gegaan die zei ooh zwaar gekneusd en enkelbanden opgerekt
het werd niet minder en toch maar ff naar de seh in het ziekenhuis, kuitbeen gebroken en enkelbanden gescheurd. Ze zouden er gisteren opereren maar dat kon niet want bla die bla, dus vandaag maar vandaag brak er brand uit in het transformator huis van het ziekenhuis en viel de stroom uit etc dus ja nu wordt het morgen als het goed is
quote:
Gmtaquote:
Ik doe wel mee. Woohoo, you go girlquote:
Hoiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Heej suikersnoetjeje haartjes weer geknipt?
Schattepatatjequote:
wokkeltjequote:
foto zien van lelijke ik?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
Nou, hoe kan jij er nou niet lekker uitzien![]()
![]()
hoezo succes, ik word niet geopereerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, nogal een klapper geweest dan. Succes voor morgen
oef... jeetje ben je mooi klaar meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
nou
een week geleden gleed ze uit over bladeren en had last van der enkel toen nd dokter gegaan die zei ooh zwaar gekneusd en enkelbanden opgerekt
het werd niet minder en toch maar ff naar de seh in het ziekenhuis, kuitbeen gebroken en enkelbanden gescheurd. Ze zouden er gisteren opereren maar dat kon niet want bla die bla, dus vandaag maar vandaag brak er brand uit in het transformator huis van het ziekenhuis en viel de stroom uit etc dus ja nu wordt het morgen als het goed is
Succes voor je mammie natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoezo succes, ik word niet geopereerd
Jaquote:
ja die is nog wel een 3 maanden onder de pannen, das wel minder jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oef... jeetje ben je mooi klaar meedus die is nog wel even een tijdje zoet
veel sterkte met je mama dan maar
ja snap ik toch gekkiequote:
je bedoelde mijquote:
Gaat wel aardig, zit alleen op de afdeling dus ben wat eerder op huis aan vandaag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, hoi![]()
Hoe gaat het met jou?
pfff moedersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die is nog wel een 3 maanden onder de pannen, das wel minder ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |