Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hij isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaaah![]()
Minitaart zien!! Minitaart zien!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was het zekerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat was vet gezellig joh hihihi
gaan we samenquote:
laat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je daar pas zo laat achter komt
your call cuteyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik wil al samen met iemand andersIemand die GF al kent.. I guess..
Maar als het goed bevalt
Ja, vonnik ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat was vet gezellig joh hihihi
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet hier...
Jawel, je haar is geknipt en zacht en zonder dode punten![]()
![]()
. En jij ziet er altijd mooi uti en nu nog mooier
En dat wil ik zien
![]()
...
Ik ga echt wel ooit met hem trouwenquote:
Wel laat, je wilt nu toch ontbijten en er is dus niks, als dit gisteren wist dan had je het dan kunnen halen en had je dat nu niet meer hoeven doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaan we samen
[..]
laat?
ik vind het juist vroeg
mooi zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze wicked witch of the east is gekapt en voelt zich best okee vandaag
Marijkequote:
heej grappig dat bericht heb ik geplaatstquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
GF je moet sluiten lees ik net![]()
Vergunning sekstheater terecht geweigerd
dan zal ik binnenkort eens een mogelijke datum PM-enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
your call cutey
geef enkel een opzetje
Ik vind van wel!quote:
En, ging het een beetje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi zo
Mijn eigen witch heeft me leren gaatjes stoppen vanmorgen voordat ik moest werken
Stond ze er ook bij met de zweepquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi zo
Mijn eigen witch heeft me leren gaatjes stoppen vanmorgen voordat ik moest werken
Kon je dat dan nog niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
mooi zo
Hai lieverdquote:
Nee, zal zo eens kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:25 schreef Fha het volgende:
MaarriiiijkkkeeeeeeHeb je laatste smsjuh geleest?
Nee, want ik ben er nog mee bezigquote:
nee dat is niet wat ik vind in mijn situatiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel laat, je wilt nu toch ontbijten en er is dus niks, als dit gisteren wist dan had je het dan kunnen halen en had je dat nu niet meer hoeven doen
ik ga vopor een club zandheks met kipquote:
tot mijn schouder ging haperen welquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nog wel wat snert voor je
Woeiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
tot mijn schouder ging haperen welnog maar klein beetje en we kunnen schilderen enzulks.
Club zandheksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga vopor een club zandheks met kip
je moet een paardje voor hem doenquote:
dan zie ik die PM vanzelf verschijnenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:24 schreef Merel- het volgende:
[..]
dan zal ik binnenkort eens een mogelijke datum PM-en
Ik verhonger lieverquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nog wel wat snert voor je
Vandaag deden we een ja/nee welles/nietes spelletjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet een paardje voor hem doen![]()
met bwrr op het eind![]()
vind ie GE WEL DIG
hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind ie GE WEL DIG
uhuh met chips en die er dan tussen doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Club zandheks![]()
Laat maar, snap het al(eindelijk)
Nee joh, dat is jouw minitaart-dingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vind ie GE WEL DIG
Broodje oude kaas dan misschien?quote:
ja beetje brak verder wel-okquote:
Klinkt wel lekker eigenlijk zonder de chips danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh met chips en die er dan tussen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |