Ja, maar het is een leuke job met een goed salaris...quote:
Doet ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
groeten doen aan Marijkje
![]()
en een knuffel geven
Verwend nest postquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Noem jij het lief?Ik vind het niet meer dan normaal
wat voor job, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, maar het is een leuke job met een goed salaris...
Met het werk wat ik nu heb is het allebij een half uurtje laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
begin altijd om 7 uur...
maar meestal ben ik pas tegen 5-en weg
Wil je niet mee uit etenquote:
als je nog thuis woont wel ja anders vind ik ut wel liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:01 schreef Merel- het volgende:
[..]
Noem jij het lief?Ik vind het niet meer dan normaal
ik zou je op het station oppikkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:03 schreef Merel- het volgende:
[..]
alleen als je me uit Groningen komt halen?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus jij vond de oude mobiele layout pisgeel?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ergens in de buurt van amsterdamquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik waar zijn?
Mooi dat jij betaalt
ligt eraan hoe goed je moeder kan kokenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als je nog thuis woont wel ja anders vind ik ut wel lief
de meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou je op het station oppikken
true truequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed je moeder kan koken
Tabasco?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen als we naar Tabasco gaan... of Dok 154
Maar voor vanavond heb ik al eten in huis
Project planning! Maar het is heel erg met rennen en stilstaan... ik wacht nu weer op input van anderen...quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was het wel MPdiG geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ik nu dus zo al wegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ergens in de buurt van amsterdam
je vergeet het vergaderenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Project planning! Maar het is heel erg met rennen en stilstaan... ik wacht nu weer op input van anderen...
Scheelt maar 1 letter met MPiGquote:
gaan we samenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ziet er goed uitquote:
Dat valt de laatste tijd weer wat meequote:
Je komt mijn Unox Tomatensoep opeten?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ergens in de buurt van amsterdam
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gaan we samen
Ik wil al samen met iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand die GF al kent.. I guess..
Maar als het goed bevalt
Beauty is in the eye of the beholder..
Dat valt dan reuze meequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat valt de laatste tijd weer wat meeHeb alleen een dagelijks overleg van 11-12...
Hey Stuquote:
Daar ga ik een beetje op wachten zegquote:
Ik zie er wel voor aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga ik een beetje op wachten zeg
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |