Zou ook wel lastig zijn want ik heb geen idee hoe de meeste er hier uitzienquote:
Jij en lelijk kan nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jaaaa, fijn joh![]()
Hoest met jou? En Koen? (en de rest tuulk)
[..]
Schattepatatje
[..]
wokkeltje![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
foto zien van lelijke ik?
ja plus nu kan ze mijn huis niet meer schoonmakenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pfff moedersde mijn moet ook gerepareerd worden .. duurt ook ongeveer 6 weken herstel
Ja, ik bedoelde jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
je bedoelde mij![]()
voor mij is idd alle hoop verloren wat ik ook probeer het blijft hopeloos
geeft niet ben het gewend
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja plus nu kan ze mijn huis niet meer schoonmaken
SUIKERTAARTJE!quote:
Zal ik het doen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou joh werp es een blik in mn fobo ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde jou
Geen idee hoe je eruit ziet though
Zeker alleen de puntjes??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jaaaa, fijn joh![]()
Hoest met jou? En Koen? (en de rest tuulk)
nee joh, ik maak gewoon zelf schoon johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik het doen?![]()
je woont alleen niet echt in de buurt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Iedereen gaat gelijk kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou joh werp es een blik in mn fobo ...
Je stelt me teleur. Ik had minstens een of ander vet varken verwachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nou joh werp es een blik in mn fobo ...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Net gemaakt, we deden: kijk eens booooos? Niet schrikken (ook niet van mijn evil zoon)
oh noessssssssssssssssssssss Thijs zijn krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net gemaakt, we deden: kijk eens booooos? Niet schrikken (ook niet van mijn evil zoon)
hij lijtk opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
damian
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
![]()
wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij kijkt echt boos
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Ik had minstens een of ander vet varken verwacht
Wat is er mis met je foto's dan vind jezelf?
![]()
Die foto isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen ik word wel een beetje bang voor Thijs
![]()
die zitten er zo weer aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noessssssssssssssssssssss Thijs zijn krullen
wat niet ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Ik had minstens een of ander vet varken verwacht
Wat is er mis met je foto's dan vind jezelf?
Je hebt dik en je hebt vet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij hebt iets tegen dikke mensen
krullenbak danquote:
zet mijn hoofd er op en je hebt mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt vet natuurlijk
[ afbeelding ]
![]()
Das niet boos kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jij kijkt alsof je wilt zoenen en gebakje lacht
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
De foto's zijn te klein. Verder zie ik geen probleem. Ben jij ook klein soms?quote:
Heule maal nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zet mijn hoofd er op en je hebt mij![]()
quote:
nou schat, je haalt de helft daarvan nog niet eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1m78 dus nee valt wel mee voor een italiaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
De foto's zijn te klein. Verder zie ik geen probleem. Ben jij ook klein soms?
Echt nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kijk die glimlachquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
die van die foto is heel erg afgevallen, zag ik op de televelisiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt dik en je hebt vet natuurlijk
[ afbeelding ]
Ben jij autistisch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef Fha het volgende:
[..]dus nu is het anders
![]()
Mn autisme wat doe je![]()
je had paardje voor hem gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
MR Big Smilequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Groter dan ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1m78 dus nee valt wel mee voor een italiaan
Was er toch gisteren op?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van die foto is heel erg afgevallen, zag ik op de televelisie
Gewoon een random foto gekozenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die van die foto is heel erg afgevallen, zag ik op de televelisie
ben je Italiaansquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
1m78 dus nee valt wel mee voor een italiaan
Ja, moeten we je wel op MSN hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
En voor de mensen die me op msn hebben: ik heb een andere schermafbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |