Hierzie? Met je exclusieve rechtenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel irritant als mensen mij aanklikken waar ik niet op zit te wachten dus ik heb nog maar iets van 10 mensen in MSN staan. Verder heb ik iedereen geblokkeerd![]()
Ja, zover was ik nog wel. Ik doelde dan ook op het autisten stukjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
gmnta staat voor great minds think alike_!
Bis Later Wokquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Wel thuis wokkietokkiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
prego qual cosa altro ce ti servo![]()
na sfogliatelle ?un bicchiere d'acqua non piùSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ooh ja johquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zover was ik nog wel. Ik doelde dan ook op het autisten stukje
doe rustig aanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
Die 10 mensen zijn vooral mensen in de VS/UK. In totaal 2 fok!kers al komt de 2e bijna nooit meer hierquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hierzie? Met je exclusieve rechten
gevalletje "I live in my own world, bud hey, it is okay here because they know me"quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zover was ik nog wel. Ik doelde dan ook op het autisten stukje
ofcquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:47 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Net gemaakt, we deden: kijk eens booooos? Niet schrikken (ook niet van mijn evil zoon)
toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Preciesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
Goffer, stomme Henry Zs![]()
Vuile pizzaverpester
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
gevalletje "I live in my own world, bud hey, it is okay here because they know me"
Noem jij wok nou een tokkie?quote:
you're a major dragquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Nou, het is me wel duidelijk hoor. Op het moment dat ik even druk aan het werk ben, schiet hier ineens het tempo omhoog.
Ja, doen we express om jou te pestenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Nou, het is me wel duidelijk hoor. Op het moment dat ik even druk aan het werk ben, schiet hier ineens het tempo omhoog.
kusjekroelquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
ben je doof?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Toekito het volgende:
Trouwens zag ergens iets zeggen over moeilijke moeders. Ik heb een hele makkelijke. Hoor haar al bijna 9 jaar niet meer.
vabenequote:
ik zal even zwaaien naar jequote:
het klonk zo lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem jij wok nou een tokkie?![]()
Wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
Bis later Fhaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesDus toen had ik er maar 1 op ipv 2 en toen had ik de rest van de avond vet honger
![]()
![]()
maar nu ga ik nog even gratis plassen en afsluiten en dan naar Marijke![]()
![]()
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Tot straks Suikerbeebpoeliewoeps![]()
ja is makkelijker althans voor mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vabene![]()
![]()
en nu weer verder in het nederlands
nee, anders had ik mijn werk niet kunnen doen.quote:
Ja, precies! Dat is me dus volkomen duidelijk... jullie denken zeker dat als ik meelees ik het niet bij kan houden omdat ik een jaartje ouder ben geworden deze weekquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, doen we express om jou te pesten
ooh ok manquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, anders had ik mijn werk niet kunnen doen.
jij welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het klonk zo lekker![]()
En ik mag dat vast wel
je begint ook al te roesten begreep ik.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies! Dat is me dus volkomen duidelijk... jullie denken zeker dat als ik meelees ik het niet bij kan houden omdat ik een jaartje ouder ben geworden deze week.
Laterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesDus toen had ik er maar 1 op ipv 2 en toen had ik de rest van de avond vet honger
![]()
![]()
![]()
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Zolang je GF nog niet hebt ingehaald met leeftijd is er nog niks aan de handquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies! Dat is me dus volkomen duidelijk... jullie denken zeker dat als ik meelees ik het niet bij kan houden omdat ik een jaartje ouder ben geworden deze week.
Doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kattenbak klaar
Sorry Fha en ST, ik ga niet stofzuigenHeb de puf niet
Ja, ik denk die ouwe lul gaat wel in OUD postenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
gaat niet ze hebben me in de kelder verstopt !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal even zwaaien naar je![]()
ik weet nu hoe je eruit ziet
bezige bij ..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kattenbak klaar
Sorry Fha en ST, ik ga niet stofzuigenHeb de puf niet
Tot later, dioe je marijke de groetjes enzo en een kusje geven?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Valt wel meequote:
Daar mist ie nog iets voorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik denk die ouwe lul gaat wel in OUD posten
Tofquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Valt wel meeMaar heb wel hele leuke nieuwe mokken van de appie uit de bonus
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Ik beticht jullie van het houden van stiekume mini-meets
Pech gehabt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Niet alleen mini meetsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Zo stiekem is het niet hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:08 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |