je houd niet meer van me mijn leven is voorbijquote:
Dan heb ik er al 2 meerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen jou marijke trev damart en mpg
ohja en pien maar die isser nooit
stel je niet zo aan, emo /kraskrasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
je houd niet meer van me mijn leven is voorbij![]()
ik ook nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook niet veel mensen op MSN hebben
Ik heb er nu wel een aantal maar met de meeste praat ik bijna nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook niet veel mensen op MSN hebben
met mijn broodmes zeker dat duurt dagen voor ik er door benquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, emo /kraskras
alstuquote:
graziequote:
Ik vind het echt heel irritant als mensen mij aanklikken waar ik niet op zit te wachten dus ik heb nog maar iets van 10 mensen in MSN staan. Verder heb ik iedereen geblokkeerdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er nu wel een aantal maar met de meeste praat ik bijna niet
autisten alertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel irritant als mensen mij aanklikken waar ik niet op zit te wachten dus ik heb nog maar iets van 10 mensen in MSN staan. Verder heb ik iedereen geblokkeerd![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel irritant als mensen mij aanklikken waar ik niet op zit te wachten dus ik heb nog maar iets van 10 mensen in MSN staan. Verder heb ik iedereen geblokkeerd![]()
Heb je ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Stuart het volgende:
Ik had gehoopt op exclusieve rechten enzo
nou lekker weer dan ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij bent atm de enige hier die me niet heeft
ik heb nog wel een aardappelmesje voor je... net nieuw van de xenos ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
met mijn broodmes zeker dat duurt dagen voor ik er door ben
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog wel een aardappelmesje voor je... net nieuw van de xenos ...
Goffer, stomme Henry Zsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry Zs heh.. weet je wat hij doet heh?! Nou! Dat zal ik je vertellen. Dan eet ik pizza zo volgens de goeie volgorde dat het moet (met de klok mee natuurlijk) en hij heh nou hij doet dan dus ineens een stuk pakken ZO MIDDEN UIT HET RONDJE. dus dus aaaaaaarg toen was het verpest en toen was ik sip
prego qual cosa altro ce ti servoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
gmnta staat voor great minds think alikequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |